PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Moi kaikille!
En millään kehtaa kelailla kaikkia 38 sivua läpi,joten minkä ikäisiä teidän ykköset ovat?
Meillä siis tyttö 7kk,joka tuossa jaloissa ryömii menemään.
Meillä ykköstä ooteltiin 1.5 vuotta ennen,kuin tärppäsi. Testasin greippimehut ja foolihapot. Sitten kävin vyöhyketerapeutilla kerran ja heti seuraavasta kierrosta nappasi.
Nyt olisi toiveissa et kakkonen onnistuis nopsemmin. =)

meidän esikoinen on 1v 3kk ja meni se 1v 4kk kunnes tärppäs. mut ei me oikeestaa yritetty annettii vaa tulla ja aika häiden järjestelyjen alla tärppäs.

jospa taas tärppäis kesän aikana... mut se jää nähtäväksi. nyt on nii turvonnu maha et luulis et mä oon raskaana :LOL:

Olen pojan 07/07 äiti ja kakkonen olisi meillä haaveissa. ennen esikoista 1km. Nyt ollaan 4kk yritetty muttei vieläkään tärpännyt..
tällähetkellä menkat ihan sekaisin kierto on 26-30pv ja tällä hetkellä menossa kp 9

Saas nähä miten tässä kierrossa käy. :)

Noppis
mantana hienoa, onnea! :flower:

Nti Kesäheinä onpa hienoa, että teillä sattui hyvä ja empaattinen henkilökunta. Toivotaan että potkimme sut taas pian täältä odottajiin. :heart: Olet kyllä ollut vahva kun olet noin hienosti jaksanut kamalan surullisen tilanteen keskellä. :hug:

n 77 meidän esikko, tyttö, on pian 10 kk. Annettiin lupa toiselle tulla, kun esikko oli 6 kk, mutta eipä oo vielä kuulunut, ja vasta yhdet menkatkin on ollut. Jännityksellä odottelen, tuleeko tästä kierrosta normaali vaiko piiiiiitkä. =) Esikkoa tehtiin vain 3 kk, mutta eipä tuosta koskaan tiedä kauanko toisen kanssa sitten käy.

Jaahas, huomenna olis sit Lenny Kravitzin konsertti, ja tyttö jää ekaa kertaa muiden hoidettavaksi. :eek: Kummit tulee sitä hoitamaan. Outoa, et nyt kun se konsertti on näin lähellä, mulla ei enää ookaan mitään hinkua sinne. Onks tää joku alitajuinen eroahdistus tytöstä? :LOL: :LOL:

Niin, ja se tyttö muuten sit kosti sen, et antoi meidän aamulla nukkua kahdeksaan. :kieh: Meni nukkumaan vasta 21.30, kun normaalisti klo 19. Vähän olin jo helisemässä kun neiti vaan konttaili menemään ja kumminkin valitti vähän väliä jotain muttei suostunut sänkyyn. |O Onneksi nyt saa hengähtää. :xmas:

Niin ja uusille tervetuloa mukaan,Nemu ainakin ja olikos muitakin...!

Heippa!

Mies katsoo futiksen eeämmiä ja mä täällä pyörittelen hiuksia ja surffailen. Pienen lapsen vanhempien kahdenkeskeistä laatuaikaa. :D

Noppis Kiitos liikuttavista sanoistasi :heart: Kirjoitit tuosta Lennyn keikalle lähtemisestä, mulla oli samanlainen olo, kun ekaa kertaa poju jäi hoitoon ja lähdettiin miehen kanssa viettäämään iltaa kahden kesken. :) Kotiovesta ulos astuttuamme sanoinkin miehelle, että ihan hassua, että ei ole yhtään sellainen olo, että "huh, vihdoinkin, ihanaa!" vaan päinvastoin. Mies (joka aina löytää oikeat sanat) sanoi, että eiks oo hyvä, ettei ole sellaista tunnetta, vaan että näitä juttuja kannattaa tehdä ennen kuin sellainen olo ehtii tulla. :heart: Aika nopeasti sit kyllä se olo menikin ohi ja keskustassa käveltiin kuin kyyhkyläiset käsikädessä ihan niinkuin ennenkin. :D

Tervetuloa Nemu! :wave:

n 77 Meillä on viime kesänä syntynyt esikoinen. :heart: Pari kuukautta pillereiden jättämisestä tärppäsi silloin.

PojanÄiti-83:lle pitikin vastailla noista "avuista". Mä en uskalla enää greippimehuun koskea, koska se kuivatti täysin mun ihon (minäkö liikakäyttäjä :whistle: ), punaviiniä voisin uhrautua käyttämään. :saint: Silloin tällöin popsin vitamiineja, vaikkei varmaan tarvitsisi, kun ruokavalio on kuitenkin ihan monipuolinen.

iltaa.. onkos muita hereillä olijoita? miehen kans tehti sopimus et tarjoan sille kahvit ja se mulle antaa täyshoidon (sis. hieronnan, peittojen heilutuksen, eli hellyyttä ja paljon) mies ei ainakaa vielä ole antanut sitä ku kattoo vuokraleffaa joku sotaelokuva see.. tali mikä ihme se nyt olikaa en muista nimee enään.

tervetuloa nemu

mä en ole mitää "apuja" käyttänyt. popsin multitabseja ihan syystä. muuten en mitää erikoisempia konsteja käytä.toivottavasti ei kovin kauaa menis et tärppäis.

plussapuhureita meille kaikille ja paljon! =)

Huomenta! Joskos jokusen sanan naputtaisi. Jotenkin täällä alkaa kakkosvauvahaaveet vaan kasvaa. No, mulla ei vieläkään olen menkat alkaneet, kun imetys jatkuupi vielä. Ihmeekseni kyllä ollaan päästy vajaassa viikossa noin 5 imetyskerrasta kahteen imetykseen/pvä. Kohta yritän jättää aamuimetyksen ja ehkä parin viikon siään iltaimetyksen pois. Jospa sitten voisi oikeasti alkaa toivoa kakkosta.
Hani, meidän neiti on syntynyt 06/07, jos haluat lisätä etusivun listaan. Varsinaista yrityksen aloitusta ei ole, sillä kakkonen on saanut luvan tulla heti synnytksen jälkeen. No, täällä kyllä imetys on ollut tehokas ehkäisijä. Esikoinen sai alkunsa toisesta kierrosta, mutta en uskalla edes haaveilla, että nyt tärppäisi yhtä livakasti. Kun nyt edes alkaisi tuo kroppa toimia...
Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Manteli-76

Huomenta kaikille!

Toivottavasti oli mukava ilta, aurinkoinen aityli! =)

Minulla puolestaa alkaa nuo vauvahaaveet vaheta, eihan tassa oo montaakaan kuukautta mennyt, mut kun tassakin kuussa jai tuo ovulaatio kayttamatta toiden takia...kai sita suojelee itseaan pettymyksilta.

Uuteen paivaan taas! :wave:

kirppikselle viety tavarat, toivottavasti menee kaupaksi. mies on ollut 11 lähtien kaverinsa mukana jossain. Vois ajatella et mies ja sen paras kaveri ovat naimisissa ku pitää soitella päivässä kymmeniä kertoja ja nähä melkein jokapäivä yms. :$ :|

ilta taas mut huomenna illaks töihin. ei yhtää nappais mut toisaalta mielelläni menen.

just neidin kaa ulkoa tultiin.käytiin vaunulenkillä. B)

Iltoja :wave:

Laittaisitko Hani- mut sittenkin listoille, kun päivität seuraavan kerran? :ashamed: Mulla olis tänään kp 4 - ollaan siis kp-kavereita! Muut tiedot voisi laittaa "esikoinen 07" ja yk1. En kyllä vielä tiedä onko meillä tässä kierrossa edes yritystä ollenkaan, ja tää kiertokin varmaan venähtää viikolla tai muutamalla nyt km:n jälkeen, mutta tiedänpähän sitten ainakin, että missä päivissä kierto huitelee. :whistle:

mies tuli 21.00 takas.. joten pitää kait saunaa lähtee yksin :| mut juttelen tässä muutaman kans mesessä et ei nyt jouda :LOL:
elokuutaki odotan kovasti ois mammabileet hehe... siis äidit lähtee vähä huilimaan :D

joten kovasti painaa töitä ja sit elokuussa palkitaa itseni hehe.. mut shoppailemaan pitää päästä joskus jos rahaa jää käteen :D

joo tosiaan on kiirettä piisannu. oltiin vähä reissussa ja sit raisiossa siellä uudessa ikeassa, kutsuvieras päivillä ja tänään koko päivän olin töissä. en oo palannu sillai töihin mut teen muutamia sunnuntai päiviä nyt kesällä.

ihanaa Mantana että viiva vahvistui ja miksipäs ei olisi vahvistunut :D :D

joo kesis ollaan kp kavereita :wave: heti huomenna aion tilata niitä pirun ovis tikkuja. vitsi et oikein jänskättää :whistle: mulla kyllä on ollu ajatukset sillai, et noi tikut helpottaa yritystä jos ovis tulee ni tietää koska täytyy tarkasti peittoja heilutella ja kahmia pataljoonia matkaan.

Hani- mun täytyy myöntää, että täälläkin lähti tänään ovistikkutilaus matkaan. :) En tiedä milloin niitä tulee käytettyä, voi olla turhaa tässä kierrossa tikuttaa kun kierto voi olla ihan mitä vaan. Mut mulla on just samanlainen ajatus kuin sulla noista stikseistä, mulle ne ei aiheuta yhtään stressiä vaan päinvastoin on ainakin aiemmin tuonu mielenrauhan, kun on tiennyt milloin on ne parhaimmat tärppimahdollisuudet.

Kesis tervetuloa takaisin! :hug: Ja toivon että seuraava kerta
sitten onnistuu.

Uusille tervetuloa!

Saas nähä miten emännän käy, ei siis mitään tuntemuksia..
Ja kyllähän niitä kuuluisi tietenkin jo koko kirjo olla :LOL:
tuskin raasu vielä edes kiinnittynyt..
Sitä ihan hurjana toivoo että se plussa tulis mutta, mutta
voipi tulla negakin. Piinaavaaaa |O
Ja sori omanapaisuus, ei pysty oikeen ajattelemaan muuta..

-iitukka pp3-

Tervetuloa kaikille uusille! :flower:

Iitukalle tsemppiä piinapäiviin :heart:

Kesis, :hug:

Aurinkoinenäityli, koittakaa miehen kanssa järkätä ihan "omaa aikaa" ilman mitään järjestettyä ohjelmaa, tyttö anoppilaan, sauna lämpiämään ja sen sijaan että meette erikseen kylille bailaamaan otattekin vaikka rentouttavat kalsarikännit kotosalla kahdestaan :)

Noppis
Ei tässä iässä enää vaan paranis lähteä mihinkään! Ravintola-syömisen ja Kravitzin keikan yhteydessä join 4 alkoholiannosta, ja nukkumaan pääsin n. klo 01. Ja olo on kuin täryjunan alle jääneenä! |O Ei oo vanhaks tulemista. :/ (Terveisin 28-v. :D )

Joo mutta kiva ilta oli, erityisesti oli mahtavaa päästä taas hyvin syömään, kun ennen tytön saamista tykkäsimme syödä usein ulkona ja nyt ei sit ole päästy vähään aikaan. Käytiin Gastonessa ja lunasti kyllä jälleen odotukset. =) Lenny oli myös hyvä, mut yleisö ihmeen kylmää, tämä mamma kyl sit yritti oman osansa tehdä vaikka meinasin penkkiin nukahtaa kun enhän mä siihen aikaan yleensä oo hereillä... :D

Tyttö jäi tosiaan kummiensa hoidettavaksi ja siis ihan ekaa kertaa kellekään muulle kuin mulle tai miehelle. Ilmeisesti se oli mennyt tosi hyvin ja neiti oli nukahtanutkin 20.20. Ja aamulla kun näki mut niin ei se kyllä ollut yhtään traumatisoituneen näköinen, ihan normaali iloinen, eikä sellainen että "MIIIIISSSSÄÄ OOOT OLLUT? :eek: " :LOL:

iitukka varmasti on piinaavaa. :D Koitahan kestää, itse varmaan tulisin ihan hulluksi! Peukkuja! d =) b

P.S. Otin kaikki irti, ja tilasin ravintolassa hiiligrillattua maksaa. Kattokaas kun kohta mä en enää saa, kun kerran oon raskaana sit. :xmas:

Huomenta :wave:

Järkyttävää miten mun palstailu kasvaa aina potenssiin miljoona täällä vauvakuume-puolella. :D

Kiitos kovasti iitukka :heart: Huh, sulla on kyllä piinapäivät sanan varsinaisessa merkityksessä. Ensi viikolla pääset sitten kuulemaan tuloksia, niin jännää! Täällä on kaikki sormet ja varpaat pystyssä teidän vauvansiemenen puolesta :)

Blondie :heart:

Kiva että teillä oli Noppis mukava ilta, ja että ette saaneet hudaa teidän tytöltä aamulla :D Gastonen ruoat on kyllä niin nam. :p Me käytiin kans ulkona paljon syömässä ennen pojun syntymää, nykyään sitä osaa arvostaa ihan eri lailla kun saa syödä jonkun muun laittamaa hyvää ruokaa, ja vieläpä ilman keskeytyksiä. :D Tuli mieleen tuosta kun kirjoitit tilanneesi maksaa, niin just eilen mietin, että mä oon km:n jälkeen joka päivä syönyt jotain, mitä raskaana ollessa en voinut syödä. Kylmäsavulohipastaa, brie-juustoa, tortellineja, valkoviiniä, jne... Mikroskooppisen pieni lohtu, mutta lohtu kuitenkin. :xmas:

Jopas tänne kuuluu hyvää! Kauheen pirteitä kirjotuksia :) Voi ko pääsis itekki johonki ulos syömään pitkästä aikaa ja kattoon jotaki hyvää päntiä :p
Mulla lähti just mies parhaana aikana pois puoleks toista viikoks :ashamed: Kp16 ja eli just mukavasti oletetun oviksen aikaan... :kieh: Enpä oo ollu ikinä typyn kans kahestaan noin pitkää aikaa...saa nähä ja vielä ilman autoa |O Minä kiertopäivinä teilä on ovistuntemuksia?

Mulla tulee kivut munasarjaan ja huonovointisuutta sina paivana kun on ovis, kieropaiva yleensa n12-13.

Aitikompleksi - mulle kavi myos silleen, ettei seksia ollut just oviksen aikaan tassa kuussa, joten ihan suosiolla odotan sita uutta kiertoa... Uskon, et teilla menee kaikki hyvin, vaikka kahdestaan oottekin! Keksitte jotain kivaa! =)

Yhteistyössä