Moii pitkästä aikaa.. kiirettä pitänyt työn kanssa. tosiaan olin eilen ja toissa päivänä ylitöissä ja pitkiä päiviä. eli 15h päiviä tuli eilen ja toissapäivänä. et huhhuijaa. tänää sit ei ole ku 13h työpäivä. jos nyt laskin oikein.Vielä tää ja huominen päivä töitä sit vlopuu vapaa.
rupeemme miehen kans maalailemaan talon ovia ku ovat rapistuneet tms muuten on tiilitalo.
Kp päivistä ei ole hajuakaan ku katoin alkuviikosta kalenterista et mikä kp menossa en enää muista et mikä ja juhannus vlopun aikoihin pitäis alkaa menkat mut saa nähdä alkaako.
Onnea Plussanneille ja oiiikein isot HALIT :flower: on kuitenki plussia tullut tälle kesäkuulle mukavasti. No me muut pian tullaa perässä joku kaunis päivä.
Ihanaa typykkä tulee isukin kans huomenna kotiin et odotan innolla et päästää vlopun viettoon tms. Huomenna pitää käydä kaupassa ostamassa iiiso satsi juhannus ruokaa tms.
mut minä lähden nyt kotona käväisemään ja teen eväät illaks töihin. Joten en tiedä milloin ehdin taas täällä käymään ku muutenki niin kiirusta pitänyt. Kotona en oo kerennyt siivoilla enkä mitään joten vloppuna kait hieman siivoillaan ja maalaillaan!
Hyvää juhannusta kaikille jos tänne en pääse kurkkaamaan et olen nettipimennossa jos kukaan kaipailee minua?