Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:En muista, yritin juuri vuosiluvun perusteella hakea...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:muistatko minä vuonna se oli?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mistä te kaivatte näitä kuvia? Olikohan tässä pinossa jo se Anni Sinnemäen t-paitaviritys missä oli muistaakseni Che Guevaran kuva? Se on kyllä ihan
miksi mulla oli muistikuva et se paita olis ollu vihreä?Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:En muista, yritin juuri vuosiluvun perusteella hakea...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:muistatko minä vuonna se oli?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mistä te kaivatte näitä kuvia? Olikohan tässä pinossa jo se Anni Sinnemäen t-paitaviritys missä oli muistaakseni Che Guevaran kuva? Se on kyllä ihan
"Anni Sinnemäki
Vihreiden kansanedustaja Anni Sinnemäen hihaton t-paita herätti etikettikohun vuonna 2000. Paitaa koristi muusikko Scott Walkerin kuva, ei suinkaan Oasiksen Noel Gallagher, kuten yleisesti luultiin."
Ethän sekoita sitä tähän?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:miksi mulla oli muistikuva et se paita olis ollu vihreä?
enAlkuperäinen kirjoittaja Soraya:Ethän sekoita sitä tähän?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:miksi mulla oli muistikuva et se paita olis ollu vihreä?
eiks ne kadettipojat oo kaikki samanpitusia...tai ainaki melekeen ihan vaan näin ohimennen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Tämän kanssa on varmaan on lyhkäsemmän kadettipojan kiva tanssahdella ku höhhenet tunkee nekkuunAlkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
WTF???Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Sadetakki ja kurahousut? :xAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Äh, olin just laittamassa tätä samaa.Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Ihan hirveä väri, ei mielestäni sovi yhdellekään valkoihoiselle...Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Linnan juhlat 2002...Arja, mitä ajattelit? :x
Minuta tuo on kaunis! Ja jos en ihan väärin muista, niin kyseessä kuuluisa vaatesuunnittelija Ritva-Liisa Pohjalainen. Itse luonnollisesti suunnitellut puvun.Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:öööh, joutsen?
Järkky puku, ja kaiken muun hyvän lisäksi vielä liian lyhytkin!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Voi elämä janina anderssonin pukua.. :x
Muuten joo, mutta naruolkaimet eivät mielestäni KOSKAAN ole erityisen juhlavat, joten niistä miinusta.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:täällä vuodelta 2006 kuvia... mun mielestä ton Satu taive-Ahon puku on kiva
Mielestäni tässä on vääränväriset korut! Valkokulta/hopea olisi sopinut paljon paremmin... Ha helma on kyllä... Hmm. Kauhea.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:hmm.