Sadetakki ja kurahousut? :xAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Äh, olin just laittamassa tätä samaa.Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Oho, on hiukset vähän läsähtäny vasemmalla naisella.Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:2004 Paola Suhonen & Susanna Rahkonen
muistatko minä vuonna se oli?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mistä te kaivatte näitä kuvia? Olikohan tässä pinossa jo se Anni Sinnemäen t-paitaviritys missä oli muistaakseni Che Guevaran kuva? Se on kyllä ihan
En muista, yritin juuri vuosiluvun perusteella hakea...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:muistatko minä vuonna se oli?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mistä te kaivatte näitä kuvia? Olikohan tässä pinossa jo se Anni Sinnemäen t-paitaviritys missä oli muistaakseni Che Guevaran kuva? Se on kyllä ihan
Varmaan mukavan lämpönen asuste, tuolla bileissä varsinki. B)Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tämän kanssa on varmaan on lyhkäsemmän kadettipojan kiva tanssahdella ku höhhenet tunkee nekkuunAlkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Ummmmmmayya on kan kiskassu parit verhot lähteissään..Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ou jeah..Sirkkis on niiiin pop kullassa ja olkatoppauksissaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp: