Siis mieletöntä
iitukka, aivan megasuperhypersuuret ONNITTELUT!!! :heart:
:flower:
Voi miten ihania uutisia, mä olen niin onnellinen teidän puolesta!! :heart:
Voin kuvitella, että siellä ollaan ihan onnesta soikeina, syytä ollakin
Paljon onnea
rimatalle "Three-Oh'n" johdosta!!
Samalla pahoittelut tädistä, ikävää ettei voinu osoittaa edes vähän käytöstapoja vaan synttärinä puski kylään :hug:
Pilkkis voi kurjuus, pahoittelut negasta... :hug: Jos ei tässä kierrossa tärppää niin toivotaan että ens kierrossa menis ajoitukset nappiin. :heart:
Noppis kiitos kauniista sanoista :heart: En tiiä, jotenkin mä kummasti rauhotuin sen ekan km:n jälkeen, kun aloin pikkuhiljaa sisäistämään, että asiat eivät meillä sitten tosiaan menneet niin kuin oltiin alunperin toivottu niiden menevän. Mun oli aluksi jotenkin niin vaikea uskoa, että just meille kävi niin kuin kävi - en tiedä mistä sellainen kaikkivoipainen olo tuli, ehkä siitä kun esikoinen tärppäsi niin helposti :ashamed: Kun se kävi toistamiseen, tuli aika aseeton olo, että parhaamme voimme yrittää mutta loppu jää sit "herran haltuun".
Ne itkupotkuraivat oli käyty läpi jo silloin ekalla kerralla, joten nyt tuntui, että oli jotenkin helpompaa koota itsensä taas kasaan ja mennä eteenpäin
Mutta joo, tosiaan, nyt täällä nautitaan kesästä ja elämästä ylipäätään, on kuitenkin niin paljon mistä olla kiitollinen... :heart:
Noista
teidän neidin öistä, mä tarjoaisin selitykseksi hampaita? Ne on aina hyvä kestoselitys
Meillä ainakin ne vaikuttaa pikkumiehen öihin, saattaa heräillä hampaidentekoaikaan just aamuyöllä, ja tuntuu, että rauhoittuu vasta kun saa maitoa. Mut sit kun hampaat on tehty, niin ollaan taas palattu normaaleihin yöuniin, eli nukkuu yön putkeen. Risaisina öinä mä kans ihmettelen, että toista lastako tässä ollaan yrittämässä
mut sit kyllä muistuu aina mieleen, että kasvaahan tuo lapsi 9 kk:ssa jonkun verran B)
Cassy kiitos ennakkovaroituksesta
ja tervetuloa kuumeilemaan :wave: Tuo imetysjuttu on varmaan ihan hirmuisen yksilöllistä, että miten se vaikuttaa. Joillain se taitaa ehkäistä tosi sujuvasti, itselläni taas ei (toivotusti) ehkäissyt täys- eikä osittaisimetys. Tosin imetyksen aikana alkaneet raskaudet eivät sitten valitettavasti jatkuneetkaan. :/ Mullakin alkoi muuten menkat ihan pian synnytyksen jälkeen.
Pahoittelut tädistä
Halfcaf :hug: