PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

(.) mä oon ihan intona täällä kun nyt on pieni toivon kipinä siitä et menkat alkaa pian. aika pieni kylläkin kun aamulla tuli pyyhittäessä paperiin aavistus jotain rusehtavaa juttua :LOL: :LOL:

vessassa oon kyllä joutunu ravaa kun suoli on toiminu liukkasti, mitä yleensä aina myös ennen menkkoja. ja pientä juilintaa sillon tällön. että tällaisia erite kertomuksia tällä kertaa :LOL:

Heips pitkästä aikaa!

Onnea oikein paljon kaikille plussanneille! Tädistä kärsiville
, Nti Kesäheinä, mä olen tosi pahoillani, en osaa kuvitellakaan miten kauhealta voi tuntua
.

Oikein nolottaa miten tää palstailu onkin jäänyt. On ollut mahdottoman kiireinen kausi, joten ei oo ollut aikaa muuhun kun perusjuttuihin. Ehkä nyt taas alkais helpottaan. Mulle voi muuten listaan päivittää kp 6 ja yk 2. Näin se vaan menee, vaikka kuinka yritettiin tätiä häätää, niin sieltä se vaan huristeli käymään :/ . Onneksi on pakannut jo kamppeensa ja häipynyt tältä erää.

Toiveet on korkealla, sillä esikoinen tärppäsi yk 2. Mä oon aika varma, että esikoinen tärppäsi toisesta siksi, kun silloin jätin turhan stressaamisen pois enkä tunnistellut ovista yms. Tällä kertaa tehdään samoin, vauva tulee jos on tullakseen.

Mitäpä tässä muuta, oikein aurinkoista päivän jatkoa jokaiselle :) !

- helinä-keiju -

Kesis :hug: :heart: Hyvä että vuoto alkoi itsestään. Ihan hyvältä kuulostaa tuo kätilön ajatus myös. :hug: Ihana kun osaat iloita niistä asioista, joita sulla jo on. Itku tirahti taas täällä kun lueskelin sun ajatuksia.. :'( :ashamed: Ite oon kans moneen kertaan kiitelly ääneen ja mielessäni, miten ihana mies ja poika mulle on siunaantunut. Kyllä sitä tosiaan vahvempi on elämän vastatuulissa, kun on jotain niin ihanaakin osakseen saanut ja kun on kotiasiat kunnossa. Tuota meiänkin poikaa katsellessa unohtuu surut ja murheet. Ihanaa, kun pieni on niin huoleton ja onnellinen, eikä ymmärrä vielä miten paljon haasteita elämä tuo myöhemmin tullessaan. :heart:

Hani- Toivotaan, että se täti sieltä ymmärtäisi tulla, että pääsisitte seuraavalle kierrokselle jo.

Iitukka Peukut alkaa jo krampata, mutta kerrankos sitä.. :D

Onnea Laa pahoittelut kesikselle :hug:
minä tääl nyt kirjasossa teen tätä yhtä tehtävää sit voin aloittaa viimeisen tehtävän teon. Saan pian huokaista et kaikki on tehty!Sitten saa keskittyä töihin ja perheeseen.

Tämä ilta töissä sitten on vapaa viikonloppu. Jee!Mitäs vloppu suunnitelmia teillä on?
Mulla ei vielä mitään erikoisempia, saa nyt nähdä.
Menis vaan tää ilta äkkiä niin näkis ehkä illalla tytön tai aamulla. kivaa. On nii iso ikävä!

Nyt jatkan tätä tehtävän tekoa ja pitää ennen töihin menoa käydä kotona.
Ihanan lämmintä tääl 22+ et nauttikaa nyt lämpimistä päivistä. MInä olin ulkona tänää aamupäivällä ku leikkasin nurmikon. huh mikä työ ja olin iha hikinen et piti suihkussa käydä.

näkyillään :wave:

Hurjan paljon onnea Laa ja mantana plussista. Ja oikein tarraset sukat pikkuisille. Vihdoin ja viimein se plussa tuli sit sullekin mantana .

Ilma on todella nätti ja mitä minä teen. Pesen pyykkiä ja kestän kiukuttelevaa 3-v. Kauniin päivän vois kait käyttää paremminkin. Vieläkin flunssa/allergia vaivaa, mutta kait se tästä vielä helpottaa.

Ihanaa, mantana, isot onnittelut plussasta! :heart: Tosi hieno juttu, että vihdoinkin tärppäsi :heart: Onnea odotukseen ja tarrasukkia pienokaiselle :flower:

Kiitos vielä teille tytöt :heart: Pilkkis sun teksti, joka oli ihan kuin mun näppikseltä, sai puolestaan mulle tipan jos toisen linssiin :heart: :hug: En pyytele sua tällä kertaa tandemplussan saalistukseen mukaan, vaan toivon, että saat sen jo aiemmin, vaikkapa heti juhannuksena. :heart:

Onnea Hani- orastavista puolukkapäivistä :flower:

Täytyy sanoa, että vaikka maitojunalla tänne vauvakuumeilijoiden puolelle taas palasin, niin onpahan ainakin ihanaakin ihanampi porukka, minne palata :heart: :flower:

Kesis Kyllä mä maltan niitä tandemeitakin odottaa.. :heart: Niin kiva olis yhdessä jatkaa matkaa.. Niin kovasti toivoin et reffattais muutaman viikon sisällä tuolla odotuspuolella, mutta eihän se mennyt tämäkään niinkuin suunnittelin. :( Kylläpä me nyt itkeskellään puolin ja toisin.. :snotty: Kiva kyl kun menee ajatukset niin yksiin. :heart:

sain siirtää itseni tuolta viiimeisestä sijasta ensimmäiseksi. joskus näinkinpäin, että sitä tätiä saa oikein innolla ottaa tulevaksi.
no nyt sitten viimeinkin niitä ovisliuskoja ostaa. en kyl varmaan osaa niitä käyttää :ashamed:

Noppis
Hani- mahtava juttu! :flower: Ei siinä ovisliuskoissa mitään osaamista kyl oo. Ainoo vaan et jos kierto venyy niin voi olla vaikea tietää koska kannattaa testata. Ite ajattelin tsekkailla eka vähän limoja ja sit kun näyttää edes vähän paremmalta kuin nyt (nyt kp 9 on lähinnä sellainen hiekkapaperifiilis :ashamed: ) niin alkaa testailut. Ja ei kannata testata aamupissasta vaan ilmeisesti iltapäivä olis aika hyvä, eikä juoda kauheasti sitä ennen. Hyvä että säkin pääset nyt taas yrittämään, ja d :) b että tällä kertaa tulee lyhyempi kierto.

heippa kaikille,olen uusi täällä ja toivon mahtuvan tänne?ollaan toista lasta yrittämässä mutta ei vielä tärpännyt,tyttö syntynyt 05.ollaan yritetty noin puoli vuotta ja sain äskettäin tietä että mulla on kysta+endometrioosi eli kysyisin että onko kellään muulla samat ongelmat?ja pystyykö enää saaman lapsii?jos joku miettii että mix mun suomen kieli on niin huono niin johtuu siitä että äidinkieli on ruotsi:)toivottavasti te ymmärrätte mitä yritän selittää:)

Noppis
aurinkoinen äityli näin on, kyllä me muutkin ne plussat nappaamme! :D

Hei kuuluuko noi munasolut irrota aina vuorotellen eri puolilta? Kun mun mielestä mulla irtos viimeks oikealta (muistaakseni) ja taas tuntuu nippailuja vain oikealla. Tosin ne ei ehkä niinkään oo ovistuntemuksia, vaan sellaisia ihme pistoja. :| Toivottavasti nyt ei mikään kysta kuitenkaan tms.

Kävin muuten tiistaina siellä päiväkodissa tutustumassa, se oli ihan kiva paikka ja tyttö pääsee alle 3-vuotiaiden ryhmään, mikä on musta kivempi kuin sellainen missä on kovin eri ikäisiä lapsia. Mut meidän tyttö on joukon kuopus.

No, onneksi se on siellä myös varmasti lyhimpiä päiviä.

Noppis, ei se mee aina niin loogisesti, lekuri selitti mulle että joillain on toinen munasarja vahvempi, ja toimii useammin kuin toinen. Tai sitten toimii vain yksi munasarja. Ideaalitilanteessa ne ampuu vuorokuukausittain.

Marijasu Tervetuloa, välkommen! :flower:

Hanille onnittelut kauan odotetusta kp 1:sestä! Onnea kiertoon! Ei ne ovisliuskat olleet vaikeita, kokeilin viime kierrossa (rfsu). Aloin testata kp 11 ja ovis löyty kp 15. Siinä paketissa oli ohjekirjassa selkee taulukko, että jos sun kierto on xx niin ala testata xx pv.
Tein sen aina iltapäivällä kun tulin töistä kotiin.

).( alavatsassa hassua nippailua, todennäköisemmin tulossa vatsatauti kuin raskausoire, duunissa kiertää joku pöpö. Koitan olla keksimättä oireita, kyllä ne tulee jos on tullakseen.
Ovistestejä en aio ens kiertoon hommata, pidän kesälomaa niistä(kin). Mietin syksyyn sen digitaalisen ostamista jossei ole tärpännyt lokakuulle mennessä.

Aurinkoista viikonloppua kaikille! B)

huomenta.. mua väsyttää ku vein just miehen tuonne huoltoasemalle ku sieltä työporukka lähtee bussilla. ei oikein uskalla ruveta nukkuun jos neiti herääki kohta. Mut en tiedä ettei se varmaa iha vielä herää ku yöllä neiti 1.00 nukahti :( Miehen kans peittoja heiluteltiin yöllä :heart:

Vieläkään kelalta tullut päätöstä. :| Toivottavasti jo ensviikolla olis päätös ei tarvis kovi montaa viikkoa odottaa.

Ihanaa ku on vapaa vloppu. Maanantaina sit taas töihin. Mut katotaan mitä täs oikee touhuais.

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoinen äityli:
OIkee paljon onnea Laa ja Mantana
Plussia sittenki rupee ropisee tälle kesäkuulle.. jospa me muutki pian plussaamme tän kesän aikana!
Onnentoivotukset vielä multakin :heart:
kyllä on niin jänskää kun +puhurit on käynyt ahkerasti täällä... :) tule paljon toivottavasti kevätkaunokkeja ensi vuonna.

Marijasu :hug: tänne sekaan vaan.. :wave:

omaanapaa.. aamulla tuli karsee kouristus alavatsaan :( ihan heitti jalat melkein veteläks... AU.. tuli semmoi kevyt flashback KM fiilari jo, oli meinaa tosi ärhäkkä kramppi. Eihän se nyt voi viitata mihinkään irtoamisiin ei sukai ne noi kirvokkaita kouristuksia aiheuta ?
mulla itselläni on vain sellainen fiilari että ei tää kyllä tällä kierrolla vielä natsaa.. :| vaikka onkin ollut tosi väsy iltaisin :D yritän kehitellä oireita muka jo nyt, hyvä ko vällynheilutteluista oo melkein viikkoakaan.. *paranoid fool :LOL: *

-Amma

Olis jo elokuuuu :kieh: Katos parin mamman kans sovittii et lähettäis bilettämään ku kahella ois synttärit elokuussa et naisten kesken lähetää juhlimaan sit erikseen omien muiden tuttavien kans juhlia jos haluaapi.

Neiti nukkuu vieläki yöunia! :eek: pitkät unet kyl, oisin minäki voinut hyvin nukkua vielä. mut enpä taida ku päikkäreiden aikaa nukkua sitten pienet unet.

Yhteistyössä