PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

lääkärin kanssa juts jutskasin ja nyt mun pitää odotella reilut pari viikkoa ja katsoa onko vaan jäänyt "välistä" yhdet menkat. jos ei mitään sittenkään tapahdu ni sit ruvetaan kattoo hormoonipitoisuuksia yms.
noh ei tässä nyt niin kiire ole ettenkö malttais sen verran odotella, mut on tää kyllä aika paskaa. KIITOKSET tsempityksistä. eiköhän tää tästä :flower:
 
Heippaus, kaikki pikkukakkost toivovat! Mahtuuko joukkoonne mukaan yksi uusi vauvakuumeinen äiti? Tai en nyt ole ihan varma, olenko ihan älyttömän kuumeinen, mutta kovasti toista pientä nyyttiä toivon. Meillä on pian vuoden vanha pikkuneiti, jota vielä imetän. Kuukautisia ei näy ei kuulu, joten siinä mielessä vauvahaave ei ole vielä realistinen. Nyt olisi tarkoitus lopettaa imetys mahdollisimman livakasti. Neiti on vaan varsinainen maitotyttö, mikä ei ainakaan helpota hellämielisen äidin imetyksen lopettamista. Pieni sisarus olisi kyllä tervetullut ja haluaisin jo päästä ihan oikeasti kuumeilemaan. Täällä palstalla onkin jokunen tuttu nimi Kesämassuista, hauskaa.
Jospa nyt miehen kesäloman aikaan ehtisi kirjoittelemaan.
Tsemppiä kaikille tsemppiä tarvitseville ja muille vaan ihan muuten vaan kivaa tiistaita!

Manteli-76
 
Ajattelin minäkin tulla mukaan vauvakuumeilemaan... Meillä on ennestään yksi pikkumies, 1v.4kk iältään...Ja kovasti toista pikkuista toivottaisiin. Itse asiassa "yritys" on ollut päällä jo jonkin aikaa, mutta eipä ole vaan tärpännyt. Imetin meidän poikaa vuoden ikään asti ja menkat mulla tuleekin jo ihan ajallaan...

Töihinkin olen ehtinyt jo palaamaan, mutta oishan se ihan kiva jäädä taas äippälomalle.. mahdollisimman pian :) No, onneks tää kuume ei vielä ihan mahdoton ole, mutta varmasti pahenee jos ei mitään ala tapahtumaan kohta..

Toivottavasti tänne joukkoon siis mahtuu vielä yksi pikkukakkosesta haaveileva äippänen! Hyvää päivänjatkoa kaikille :)
 
heips... ei se eilinen päivä kovin paha ollut mut uni tuli kyllä heti.
Mulla onki sit vähä helpompaa näitte koulutehtävien kans ku tosiaan muistin et mulla pitäis olla kotona omalla kannettavalla se yks tehtävä melkein valmiina. nyt tässä toista tehtävää koitan tehdä. sit se yks projekti homma nii teen kans tässä kunhan ehdin.

tervetuloa uusille :flower:

mut jatkanpa koulutehtävää sit pääsee kotiin syömään jotain ennenkui töihin lähden.Niin ja pitäähän täs kattoo kelan sivuilta et onko mulle tullut päätöstä vielä.
 
Meillä on neloset kasvamassa!! :D
Viidestä siis hedelmöittyi neljä. Nyt vaan kasvakaa äidin murut, kasvakaa! :heart:
Kyllä tuli tippa linssiin, onnesta.
Huomenna sitten taas soittelen väliaikatietoja.
Nyt kyllä tuli semmonen tunne että sittenkin meillä on vielä toivoa,
vaikka tästä on edelleen pitkä matka raskauden alkamiseen saati
täysiaikaisuuteen asti..
Väsyttää vielä eiliseltä mutta kipuja ei ole paitsi jos yrittää
reippaammin kävellä niin alkaa nippaamaan masussa.
Muksu meni päiväks mummolaan niin saan levätä.

Tervetuloa vaan mukaan Hippula ja Manteli :wave:

Hani :hug: kyllä se siitä sinunkin kiertos tasottuu!
 
jee iitukka kuulostaa hyvältä, vaikka en tiiä tosta touhusta mitään :ashamed: voitteko siis saada neloset??(kyselee taas tyhmiä )

TERVETULOA HIPPULA JA MANTELI :wave: kertoka lisätietoja etusivulle, niin päivittelen sitte lisää sinne.
 
iitukka Jee! Koskas tapahtuu seuraavan kerran ja mitä? Mä en kans oo ihan perillä, mitä nua hoidot tarkalleen sisällään pitävät.. :ashamed: Yks ystävä kans parhaillaan käy läpi hoitoja, muttei koskaan päästä kunnolla asiaa spekuloimaan, kun asustelee ulkomailla ja kuulumiset täytyy vaihtaa useimmiten tosi rivakasti.

Mä täällä valmistaudun haastavaan iltapäivään ja iltaan.. Oon menossa lapsenvahdiks kaverin luo. Eli siis meiän poitsu messissä ja siellä pari kk nuorempi typy. Saa nähä kuka itkee vuolaimmat kyyneleet illan aikana, minä vai jompi kumpi lapsista.. :eek: :LOL: No, elämässä pitää olla haastetta!

Tervetuloa mukaan Manteli ja Hippula! :wave:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
jee iitukka kuulostaa hyvältä, vaikka en tiiä tosta touhusta mitään :ashamed: voitteko siis saada neloset??(kyselee taas tyhmiä )

TERVETULOA HIPPULA JA MANTELI :wave: kertoka lisätietoja etusivulle, niin päivittelen sitte lisää sinne.
Tervetuokset uusille :flower:

Iitukka :hug: mieldeä !! kiva että noin moni natsas.. B)
 
Niin siis nelikko kasvaa tällä hetkellä klinikan labrassa.
Ja nyt sitten katotaan kuinka lähtevät jakaantumaan ja
torstaina sitten siirretään kohtuun yksi alkio. Loput pakastetaan.
Niin että ei meille sentään nelosia ole tulossa :LOL:
Torstain jälkeen sitten ruvetaan oireita kuulostelemaan ja
raskaustesti tehdään verestä juhannusviikolla.
Piinaviikot siis edessä ja ne onkin tässä hoidossa vaikein paikka,
minun mielestä ainakin.
 
Heippa tännekkin,pitkästä aikaa. Mua oikein suututtaa kun en oo ehtinyt tai jaksanut tulla koneelle kun olen työt alottanu niin voimat meinaa olla aika vähissä. Ja pikkuneiti pitää tota omaa showtansa niin missä välissä mä kerkeän vauvakuumeilemaan teidän kanssa? Nä mä yritän parantaa tapani tästä lähin.

iitukka tosi hyvältä kuulostaa, peukut on pystyssä täällä! =) Mua kanssa kiinnostaa että montako laittavat kerralla? etkai sinä ihan nelosia kuitenkaan.... ;) tai no miksei,eivät taida kuitenkaan hoidoissa laittaa niin montaa,korjatkaa jos oon väärässä... :ashamed: Teillä on ihanan kutkuttava tilanne kyllä siellä,ihanaa :hug: :heart:

Mulla ei minkäänlaisia oireita menkoista,muta ei myöskään raskaudesta. Vähän pöllämystyny olo on kyllä. Päänsärkyä on ollu aamuisin varsinkin ja työpäivät alkaa ihanasti,voitte varmaan kuvitella kun joku lekalla paukuttaa otsalohkoon... :(
Mutta pistän kyllä nyt kaiken tän stressin piikkiin. Tänään oli sellanen jännä "limanerityskohtaus" tuolla alakerrassa ja tuli jo mieleen että ovistako nyt pukkaa muka,mut miten se vois olla? Tai sit mun kierto kurahtaa pitkäks.

Noppis mulla oli tuo sama pelko persiis lapsen hoitoon viennin suhteen,teki ihan pahaa kun joutu jättää pienen sinne itkemään. Ja kyllä mä sieltä tippa linssissä ite kyl lähdin pois... monta kertaa. Nyt 3 viikon hoidossa olon jälkeen alkaa helpottaa, tietysti tyttö jää sinne itkulla vielä mutta kun neidin hakee niin mikä aurinko sieltä tuleekaan halaamaan äitiä tai iskää pusujen kera. :heart: se helpottaa kummasti. Kun päivät kuitenkin sujuvat tosi hyvin. Kyllä se siitä. ;)

On muuten ollu kova joukkopako tonne odottajien puolelle,olis varmaan saatava tota kesäkuun tilastoakin kasvatettua,joten käydäänhän hommiin! ;)
 
Iitukalle tsempit!

Ja moi uusille!

Täälä ei mitään uutta, muttako minun mies lähti piiiitkästä aikaa yöksi pois ja mie oon ihan äimän käkenä ko ollaan typysen kans ihan kahestaan :x Kuuntelen joka saakelin rapsahusta ja ääntä ja kaikkia...päässä vissiin heittää :headwall:

Ja mie oon nukkunu ko pieni sika ko lopetin sen oviksesta ja vauvasta ressauksen :D Pupuilutki jääny jotenki vähemmälle, jopa mies sen hoksasi. Oli ilmeisen tyytyväinen ekassa kierrossa ko joka päivä peitot heilu :LOL: Nyt sit taas aina sillon pupuillaan ko huvittaa..

Joo hei!
 
heips.. tulin sit anoppilaan ku ikävä oli typykkää. Voi ku neiti kilju ja juoksi mun syliin. oi sitä ihanuutta. antoi pusunki mulle :heart: Oivoii.. ihana!huomen sit lähdettävä jälleen töihin sit olen yötä siellä kotona ja to illalla tulen tänne nii vloppu vapaata.Mies kait lähtee pe koulutukseen ku joku koulutuspäivä sit illalla lähtee jatkoille jonnekki baariin. :|

Miehen yks kaveri meinas et tulee grillaileen meidän kotia et mä, mies, miehenkaveri + kihlattu grillailtas ja otettais vähä siinä. Saa nähdä tuleeko suunnitelmiin muutos vai ei.

mut hyvää yötä mammat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
Kimpassa on kivempaa!!

Tervetuloa uudet ja vanhat jännäämään ja plussapuhureita puhaltelemaan.











~~Keskiviikko 4.6~~


hippula80...............poika01/07......kp20*yk4
Noppis...................tyttö 08/07........kp8*yk 2
sipuli81....................poika 05.........kp9/28-37*yk 26
Tuulia79.......................01/06.........kp9/31-35*yk 6
emmmaa.............poika 09/07.........kp9/29-31*yk 3
maruzella............poika ?/07...........kp11/28*yk 4
äitikompleksi........tyttö 09/06........kp11*yk 2
sunnuntailapsi.....poika10/06.........kp12/23-26*yk 11
Lumikuningatar...tyttö 12/04.........kp12/30-36*yk 6
Halfcafnonfatlatte..poika 02..........kp12/26*yk 3
aurinkoinen äityli..tyttö 02/07.......kp13/32*yk 2
Santessa.............poika 09/04.........kp13/30
Rusty..................tyttö 01/07...........kp14/28-30
Allusmamma.......poika 02/07.........kp16*yk?
iitukka..................tyttö 08/06.........kp18/28-32*
peppipop.............tyttö 09/05..........kp18/25-28*yk 8
Pilkkis...............poika 06/07...........kp18/28-33*yk 9
Blondie.................poika 02/04........kp19/18-53*yk 5
nöttiäinen...........esikoinen 07........kp19/27-31*yk 6
rimata.................poika 09/07.........kp19/25-27*yk 4
mama-84.............poika 06/05........kp21/26-28*yk 19
Siiruli...................poika 06/06........kp24*yk 1
pauko.................tyttö 04/07...........kp27*yk 2
neiti21wee..........tyttö 02/07.........kp27/28-29*yk 4
Talvitie...............tyttö 08/07..........kp29/34-40*yritys alkanut 04/08
Tinjamin..............tyttö 02/07..........kp29/30-32*yk 1
helinä-keiju..........poika 09/06.......kp31/28-32*yk 1
mantana..............tyttö 11/04..........kp33/31*yk 22
Hani-...................poika 05/07.........kp39/27*yk 2
Laa........................tyttö 08/07........kp40*
maijuu...........esikoinen 03/07........kp59*yk 1
mammamamma.....poika 12/07.......yritys alkanut 03/08
manteli-76.............tyttö ?/07..........yritys alkanut 08
[/img]



HAAMUT ja niiden ISOÄIDIT







PLUSSANNEET


Kesäkuu
Löytyykö onnekkaita??
Toukokuu buffo (yk17), Sisi (yk1), Lappitar (yk7), sef (yk7) .........................Andie (yk2), Mamamin (yk3), maarunen (yk2) .........................Wäinöliini (yk2), Bianca (yk2)
huhtikuu: Tuisku -84- (yk4), Torey (yk5), Nti Kesäheinä (yk3),
.........................ZiiliZeija (yk2), miiuska-84 (yk1)
maaliskuu: HotCoffee, mamina (yk2), caffee81 (yk13)
helmikuu: Kirsikka83, Luminka (yk3)
tammikuu: rouvaliini, Friesia, miukka, SadButTrue, Emppu80




:attn: Tässäpä linkit aikaisempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista :)

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t837203

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.2 :
http://keskustelu.kaksplus.fi/t886563

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3
http://keskustelu.kaksplus.fi/t900010


PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t936044

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t982939[/quote]

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1003354[/quote]

 
Koitin päivittää noita tietojani ja tulihan ne... :attn: Vähän hakusessa vaan on tää palstan käyttäminen, mut pikkuhiljaa...

Mulla siis tänään kp20, mutta eiköhän ne menkat taas ala 11 pvn päästä... Ei ole peitot meinaan kovasti heilunut! :| Jotenkin sitä on vaan niin väsynyt, kun on eka päivän töissä ja sit illalla pikkumies vie aika tehokkaasti vanhempien ajan. Illalla voikin sit "kaatua" väsyneenä sänkyyn ja nukahtaa samantien..
Enkä haluais tosiaan ottaa paineita tästä vauva asiasta...Kovasti koitan ajatella,että eiköhän se tule sitten kun on tullakseen...

Aurinkoista päivää kaikille, ulkona onkin aivan ihana ilma :)
 
moikka.. kohta lähden tuonne kotia päin, katon postin ja syön jotain ja tällästä elikkäs ilta töitä ja olen kotona yötä, huominen ilta töitä sit töiden jälkeen tulen tänne anoppilaan.
kiirusta tässä pitää tms. mut kotona tekemistäm piisaa etteikö olis tylsää :D
hinnoittelen kirppikselle meneviä tavaroita valmiiks ja otan aurinkoa tms. sit tosiaan asioita koitan hoitaa. tänään tosiaan koitan saada tulostettua sen tehtävän ja opelle kiikuttaan. sit jäis vaan yks projekti homma jonka saisin aika pian valmiiks. pitää vain ajan kans ja keskittyä siihen hommaan et ei muuta sais olla keskeyttämässä =)

mut hyvää päivän jatkoja! tulen kurkkaamaan tänne sit huomenna viimeistään. :wave:
 
Laa kyllä on todellakin luupavan kuuloista. eikun vaan aukaiset kesäkuun plussapinon :D :D :attn: testaa :attn:

hippula mä päivitän tonne etusivulle noita tietoa,et sun ei tarvi itse niitä tänne tekstin joukkoon päivittää. kerrot vaan jos tulee jotain =)
 
Täällä alkaa taas kuume nousta, meinaan vauvakuume. Luulen nyt ovuloineeni (tikussa oli se liukuvärjätty, alareunastaan vahvempi viiva) ja "joukot" olivat odottamassa oikea-aikaisesti joten nyt alkaa sitten se järjetön oireiden bongailu. Mopo siis lähtemässä taas käsistä!


Juhannusviikolla sen sitten näkee kuin kävi, mutta pidän erävoittona jo tota vuoden ekaa ovista! Tietenkin se plussakin kelpais, mutta koitan olla putoomatta kovin korkeelta, silloin tammikuussa rysähti niin kovin että vieläkin persaus kipeänä... :p
 
heippa kamut. täällä olis yks paluumuuttaja. taas. :'( ei tosin tarvitse laittaa mua vielä listoille, kunhan ensin annan ajan tehdä tehtävänsä ja parantaa suurimmat haavat.

kopioin tännekin tekstin jonka laitoin pikkukakkosta odottaviin...

:'( Ei tule meille jouluvauvaa. :'( Np-ultrassa näkyi tänään eloton sikiö, joka oli kuollut pari viikkoa sitten (vastasi 8+4). :'( Tammikuisen keskenmenon jälkeen uskalsin toivoa, että kai me tämä vaava saatais syliin asti, etenkin kun alkuraskauden ultrassa sydän vielä sykki iloisesti. Mutta ei. Siellä se reppana kölli, hyvin erotti pään ja muun kropan raajoineen, mutta mitään elonmerkkejä ei ollut. Perjantaina sitten lääkkeelliseen tyhjennykseen. :'(
Mä olen ihan turta ja sanaton. :'(
 

Yhteistyössä