Heippa tännekkin,pitkästä aikaa. Mua oikein suututtaa kun en oo ehtinyt tai jaksanut tulla koneelle kun olen työt alottanu niin voimat meinaa olla aika vähissä. Ja pikkuneiti pitää tota omaa showtansa niin missä välissä mä kerkeän vauvakuumeilemaan teidän kanssa? Nä mä yritän parantaa tapani tästä lähin.
iitukka tosi hyvältä kuulostaa, peukut on pystyssä täällä! =) Mua kanssa kiinnostaa että montako laittavat kerralla? etkai sinä ihan nelosia kuitenkaan....
tai no miksei,eivät taida kuitenkaan hoidoissa laittaa niin montaa,korjatkaa jos oon väärässä... :ashamed: Teillä on ihanan kutkuttava tilanne kyllä siellä,ihanaa :hug: :heart:
Mulla ei minkäänlaisia oireita menkoista,muta ei myöskään raskaudesta. Vähän pöllämystyny olo on kyllä. Päänsärkyä on ollu aamuisin varsinkin ja työpäivät alkaa ihanasti,voitte varmaan kuvitella kun joku lekalla paukuttaa otsalohkoon...
Mutta pistän kyllä nyt kaiken tän stressin piikkiin. Tänään oli sellanen jännä "limanerityskohtaus" tuolla alakerrassa ja tuli jo mieleen että ovistako nyt pukkaa muka,mut miten se vois olla? Tai sit mun kierto kurahtaa pitkäks.
Noppis mulla oli tuo sama pelko persiis lapsen hoitoon viennin suhteen,teki ihan pahaa kun joutu jättää pienen sinne itkemään. Ja kyllä mä sieltä tippa linssissä ite kyl lähdin pois... monta kertaa. Nyt 3 viikon hoidossa olon jälkeen alkaa helpottaa, tietysti tyttö jää sinne itkulla vielä mutta kun neidin hakee niin mikä aurinko sieltä tuleekaan halaamaan äitiä tai iskää pusujen kera. :heart: se helpottaa kummasti. Kun päivät kuitenkin sujuvat tosi hyvin. Kyllä se siitä.
On muuten ollu kova joukkopako tonne odottajien puolelle,olis varmaan saatava tota kesäkuun tilastoakin kasvatettua,joten käydäänhän hommiin!