PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Onpas tälle kuulle ropissu plussia =) Kovasti onnea vaan heille!! =)

G Kotona oon ainakin syksyyn asti ja jos sitten sais käytyä koulun loppuun.

Ääh, tämä kierto taitaa mennä ihan harakoille ku mies on just ovisaikoihin mettäleirillä :| Pitikin just sattua se saakelin loppusota sille viikolle!! :(

mulla nyt illan ollut ihme kipua tuolla vasemmalla puolella.. oisko munasarjassa tai mistä lie kipua tuleeki.. pitäiskö lääkärii mennä.. :ashamed: ettei oo tulehus tai mitään.
Miehen kans käytii meksikkolaises syömäs... silti on vaa semmonen "ei nappaa fiilis" tuntuu vaa et elämä kaatuu päälle ja kuopassa oltais et yrittää siinä sit kiivetä kuopasta pois.. :'(

Iitukka :hug: Kyllä kolmekin riittää, kun yksin jaksais hedelmöittyä, pidetää peukkuja!!

kotonaolosta Lähdin töihin, kun esikko oli vajaa 11 kk. Meillä oli hoitaja kotona. Oli tarkoitus olla vähän aikaa töissä ja jäädä sit kotiin mutta kuinkas kävikään :ashamed: Nyt poika aloitti 1,5 vuotiaana pph:ssa, on kyllä mennyt tosi hyvin. Harmittaa vaan, että jos jääkin ainokaiseks ja vauva-aika meni tässä :'(

Greippimehua taisin juoda muutaman kierron, tässä tulos :kieh: Ovulaatiotestejä ei oo enää kaapissa, puoli vuotta jaksoin niitä käyttää. Katotaan nyt tämä kierto. Jos ei tärppää niin voisin hankkia sellaisen digitaalisen testin. Sit vois testata vaikka 3 kertaa päivässä :)

Peppipop Mä oon yrittänyt harjoitella sellaista napakkaa vastausta ihmisille tuosta "lapsien tekemisestä" mutta joka kerta menee luu kurkkuun ja sanon vaan jotain tyhmää, kuten "onhan tässä yhdessäkin hommaa". Pitäis van sanoa että heti otettais kun saatais vaan niin olisivat vähän aikaa hiljaa. Yks työkaveri just hehkuttaa, miten jättää tässä kuussa pillerit pois niin voi sit kesälomalla raskautua :headwall: Eipä jaksa siihen kommentoida mitään.

Kp 6, sunnuntaina lähdetään reissuun. Toivottavasti ehtii siellä oviksen hyödyntämään vähän pienemmällä stressillä ;)

voi että.. mua väsyttää ja pää välillä ollut kipee... miehen kans ei tuu yhtikäs mitää mistään.. paitti käytii meksikkolaises syömäs.. mut muuten ollut kireitä tässä.. eikös se heijasta lapseenki sitten? typykkö kiukutellu koko päivän :ashamed:

työt alkaa kohta taas.. voi että.. sit kouluhommat pitää tehä ku ois 3 tehtävää ja ne pitää olla tehtynä muuten ei pääse syksyllä aloittamaan koulua, näin se opo sanoin... :(

Noppis
Heissulivei! Tilasin sit eilen ovistestejä taas. Viimeksihän kerkesin ne kaikki käyttää ennen ovista. :LOL:

Lueskelin tuossa perhesuunnittelun kotisivuja, ja tulin siihen tulokseen, että mulla saattoi olla liian alhainen progesteronitaso viime kierrossa. "Alhainen keltarauhashormonin määrä ei myöskään pysty ylläpitämään kehittyvää raskautta vaikka kiinnittyminen onnistuisinkin. Keltarauhashormoni myös rentouttaa kohdun lihaksia. Alkuraskauden kohdun supistelu saattaa olla merkkinä alhaisesta keltarauhashormonin tasosta." Mulla oli just meinaan supistelua ennen niitä haamuja ja niiden aikaan. Oikein ihmettelin, kun iltaisin tuntui just alkavilta synnytyskivuilta, pakaroiden yläosassa sattui. Ei oo sellaista tunnetta ollut tätä ennen milloinkaan muulloin kun synnytyksessä. No jos se progesteronitaso ei ollut riittävä, niin toivottavasti palautuisi pian normaaliksi. :xmas:

Meidän tyttösellä on nyt ihan mahdoton kehitysvauhti päällä! Pitkään tuntui, että se kehittyy tosi hitaasti ja kaikki muut on kauheasti edellä, mutta nyt se oppiikin joka päivä uusia temppuja! :D :heart:

Nonni. Parhaamme oomme nyt yrittäneet vauvasiemenien kylvämisessä :D . Kovin selviä ovistuntemuksia ei ole ollut, mutta erityisen runsasta valkkaria kylläkin. Saas nähdä.

Galluppiin: Olen hoitovapaalla ainakin tämän vuoden loppuun saakka. Kovasti tekee mieli jatkaa hoitovapaata, mutta katsotaan nyt että miltä tämä meidän taloudellinen tilanteemme alkaa näyttää nyt kun äitiyspr on loppu ja hoitorahalla kittuutellaan. Ihanin tilanne tietysti olis että raskautuisin mahdollisimman pian, jolloin pääsiskin sitten sujuvasti äitiyslomalle heti alkuvuodesta :D. Mutta katsotaan nyt että kuin käy, voihan se olla että haaveista huolimatta toista lasta ihan pian saa...

huhuhu ku on raskas päivä... käytii miehen serkun valmistujaisissa. Ensvuonna on useammat valmistujaiset elikkä, minä, miehen pikkuveli pääsee 9lk, mun sisko lukiosta. Muita en tiedä.
on sitten monta paikkaa mis käydä, mut mä en vielä tiedä onko mun päättäjäiset pe vai la.tänä vuonna oli perjantaina päättäjäiset.

Oivoi.. huomen illalla ehkä lähen kotiin ja olen ensviikon siellä. :( yksin :'( nyt aletaa grillailemaan tms.. mitähä sitä huomenna hmm.. :ashamed:

Noppis
Jotenkin ihan oudon limaista kuukautisvuotoa kp4. Siis vaikuttaakohan toi greippimehu jo nyt. :D

Outo paineentunne myös alavatsalla. Siis eihän se ovis nyt millään vielä VOI olla lähestymässä. Outoa. No, toiveajattelua vaan, oikeesti se ovis tulee varmasti joskus kp 50...

voi että on taas kiirettä pitänyt. en ole oikein tännekään halunnut kirjoitella kun itsellä on TAAS tää homma jäissä. elimistö ei pelaa ja täti on hävinny kokonaan :'( onkohan tällasessa tilanteessa mahdollista mitään mitä vois tehdä? ei varmaan.

kaveri kyllä meinas et testaa ny vielä kerran ku sillo kp26 testasin negan. ei oo kyllä yhtään mitään oireita, mut ku kerran menkat hävinny ni jos sit kerran vielä testaan ni pääsen siitäki sitte. noh.. huomenna en saa testiä mut jos maanantaina saisin.

hani eikö muka apteekki oo huomen auki?kyl mä olen luullut et ne on vloppunaki auki. ainaki meillä päin.

pitänee tästä lähtee nukkumaan.. huomenna uus päivä ja touhuta jotain sit. ENsviikko on sit raskas viikko tiedossa ku töitä ja kouluhommia! :ashamed: pitää tosiaa kerätä voimia ja varsinki ku maannataina on 12h työpäivä :|

AAM
meillä on ainakin espoossa ompussa... mut ketä se lohduttaa jos ei lähellä asu ;) luulis nyt et on muuallakin isohkoissa kauppakeskittymissä.. ?

hih tännekin pitää hehkuttaa ihan vähän.. Ovishaamu bongattu :) :heart: ehkä kesäkuun lopussa olis jo plussakuu ;) jaa pitää miettin tuota tipatonta juhannusta :p :x saas nähä jos pitänee olla loppusuuna ennen sitä :LOL:

juu kyl viikonloppuna on auki, muttei sunnuntaina. täällä mettän keskellä kun asutaan.
noh en kyllä ole raskaana, mut ihan sen takia teen et voin sitte lääkärissä sanoa että menkat on hävinneet mutten ole raskaana.

niin ei sitä tiedä... mullaki ihme kipuja ollut masussa tms.. mut enpä tuosta stressiä ota enkä rupee miettiin et millon ne menkat tulee tms, vastahan mulla oli.
toivotaan et kesä ja heinäkuut oisivat kans niitä plussakuukausia B)

tänää käytiin mun porukoilla, synttärikemuissa, mun äitipuolen juhlat.
Jeps mut lähdenpä saunomaan ja iltapuuhat tekemään ku työt alkaa huomenna aikasin ja tosiaan se 12h työpäivä et iha hirvittää kuin mä jaksan! :ashamed:

Noppis
Mul on iskenyt ihan HIRVEE finnitauti! Toivottavasti raskaudun pian, viime raskaudessa oli hyvä iho. :D

Täti alkaa pakkailla kamojaan, kohta sit pääsee jännäilemään milloin ovis suvaitsee porhaltaa paikalle...

Oltiin tänään katsomassa kummityttöämme. Kyllä olis niin ihana kun olis tuollainen leikki-ikäinen lapsi. On se kyllä niin suloinen. :heart:

Maanantaita kaikille!

aurinkoinenäityli, älä nyt itseäsi työllä tapa! Kuullostat tosi stressaantuneelta, koita löytää omaa aikaa vaikka iltalenkin muodossa, jotta saisit hieman relattua.
Kyllä se siitä :hug:

Noppis kokeiles apteekista Neutrogenan finnigeeliä, en muista sen tarkkaa nimeä mutta puteli lupaa tuloksia 8 h sisällä ja sen koko oli 15 ml, hinta 7 egeä. Toimii, eikä kuivata nahkaa kuten Clearasil tekee. Ja eikös finnit oo hyvän hormonitoiminnan merkki, ainakin niin mä olen itselleni uskotellut :kieh:

Hani, tee ihmeessä vielä se yks testi, ja sitten vaan lekuriin. Kyllä ne mensut sieltä
terokuurilla tulee ja pääset seuraavaan kiertoon.

Teille pidempään ovista tikuttaneille kysymys: onko se ovisplussa jos testiviiva näyttää liukuvärjätyltä, mutta on todella selkeästi tummempi siitä alareunasta, kuin olis alleviivattu? Lauantaina (kp 15) sain semmosen. Torstaista testaillu, ja ekaks ei ollu mitään, sitten tuli haaleita, sitten toi "alleviivattu", ja taas haalenemaan päin. Voihan se olla sekin, että ei ollu tarpeeksi hormonia kroppa tässä kierrossa oikeesti tuottanut, mistä näistä sen nyt sitten tietää? :p

joo mies tuo testin kun tulee töistä. sitte vaan lekuriin tosiaan. en vaan tiiä pitäiskö mun soittaa äitiysneuvolaan, vai lääkärille, vai yksityiselle???

Noppis sillon kun mun menkat alkoi imetyksen jälkeen, ni mullekkin tuli hirveä finni ongelma. tasoittui siitä sitten kyllä. kyllä se niistä hormooneista johtuu varmaankin.

kertokaapa tosiaan noista ovistestien teoista kun mun tosiaan olis kans tarkoitus niitä joskus kokeilla.

Moikka kaikille!

Noppis täälä kans iho kukkii ko parhaimpina teinivuosina! Otta ja leuka täynä mätipaiseita |O

Täälä kärty haisee...Kärtyän miehelle ja pahinta, pienelle tytölleni :ashamed: On alkanu mietityttään koko tämä pikkukakkosprojekti. Hohoi..pistetääs hormoonien piikkiin. Nyt tokalla kierrolla on paljon rauhallisempi olo, en tarkkaile koko ajan ittiäni ja mieti sitä vauvaa ja vauvantekoa koko ajan. Ekalla kierrolla meni yöunetki ko olin muka nii jännässä.
:p

Mulla kovasti kiinnostaa Hani tuo sinun menkattomuus. Tulethan sitte raportoimaan tänne meile :D
Mie alan nyt koomaileen.

Noppis
Hani- voi ei. :hug: Kyllä se siitä, varmasti ne menkat (tai kukaties vasta ovulaatio?! :whistle: ) tulee jossain vaiheessa pian. Mutta kannattaa toki käydä lääkärissä jos mieltä painaa.

On tää kyllä tällaista meillä jotka toivomme lapsia pienellä ikäerolla, en tosiaan tiennyt esikkoa odottaessa että kakkosen tekeminen on näin tuskaista, kun menkkojakin saa pitää maapallon seitsemäntenä ihmeenä. Minä naiivisti kuvittelin, että pikkukakkosen tuloa pitää oikein visusti ehkäistä. :LOL:

äitikompleksi siitä eka yrityskierroksen jännityksestäkö se minunkin unettomuus johtuikin. :LOL: Toivotaan että tässä kierrossa ei tarttis unettomana valvoa. Tyttökin on nukkunut paremmin nyt. :heart:

Punktio tehty ja saaliina 5 solua! :D
Ite toimenpide meni hyvin, ei tuntunut juuri miltään kiitos
erittäin tehokkaiden lääkkeiden.
Nyt sitten odotellaan kiihkeän lemmenyön tuloksia,
huomenna tiedetään onko hedelmöitys tapahtunut.

Iitukka d :D b Jännää!!

Hani- :hug: Pahoittelut negasta ja kadonneesta tädistä.. Kunpa nyt ratkeis tilanne suuntaan tai toiseen!

Täällä ei mitään hajua koska ovis olis.. Edellispäivänä ehdin testailla, mut sittemmin on ollut hoppua remontin ja muuttotouhotuksen keskellä. Eipä tässä ole paljon jaksanut eikä ehtinyt peittojakaan heilutella, saa nähä meneekö tää kierto ohi suun meillä. Jospa tänään illalla jaksais lempiä. Ovis olis kuitenkin oletettavasti vasta tuloillaan, jos kierto pysyy pidempänä tälläkin kertaa. Saa nähä.. Nyt pojan iltapuuhat!

Noppis
Iitukka hienoa että punktio ilmeisesti oli onnistunut! Pidetään peukkuja pystyssä että lemmenyö tuottaa tuloksia! :D

Täällä ei oikein mitään uutta vauvaprojektin suhteen, kun vasta kp 6. Täti ei oikein vieläkään oo lähtenyt kokonaan, toinen kenkä vielä ovenvälissä... :snotty:

Mutta onneksi alan vähitellen sopeutumaan siihen ajatukseen, että vien tytön hoitoon syksyllä. Katselin tossa, että ekat 3 viikkoa on vaan 3 luentoa viikossa, eli max. 4 h/pvä 3 kertaa viikossa. Saa pehmeän alun. Eikä kokopäivähoitoa oo yksittäisiä päiviä enempää ennen kuin vasta huhtikuussa. Toivottavasti huhtikuussa olisinkin sit taas jo kotona... :D Onhan se toisaalta mukava saada jotain muutakin "virikettä" välillä, ja toi opiskelu on kyllä mulle tosi mieluista. Jotenkin sitä vaan miettii, että miten se pieni siellä pärjää. :snotty: Mun vaava!

Iitukka, peukkuja pidän teille edelleen bd

Hani, toivottavasti piinasi päättyy pian ja täti joko tulee tai sitten tulee se plussa, välitilassa ei oo kivaa (alkuvuodesta olin ite "jumissa" kolmatta viikkoa...)

Yhteistyössä