Lapsettomuushoidoissa olevat

Kiitokset 🥰 Lämpö vahva tänään, joten luo uskoa. Milloin digi alkaa näyttää 3+? Aattelin jos sen vielä teen ennen hoitopolulle ilmoittamista. En yhtään tiedä pääseekö sieltä verikokeeseen/varhaisultraan vai menenkö suoraan neivolaan, varsinkin kun inssiä ei tehty.

Mä taisin ottaa vain yhden 100 mg päivässä Q10:ä. Meni aina samalla royal gelen, d-vitamiinin ja kalaöljyn kanssa.

Hyvin sulla on kyllä raudat noussut! Itsehän sain puolessa vuodessa vain 20>40 ferritiinin raudalla joka toinen päivä.

Kiitokset Lämpö vahva tänään, joten luo uskoa. Milloin digi alkaa näyttää 3+? Aattelin jos sen vielä teen ennen hoitopolulle ilmoittamista. En yhtään tiedä pääseekö sieltä verikokeeseen/varhaisultraan vai menenkö suoraan neivolaan, varsinkin kun inssiä ei tehty.

Mä taisin ottaa vain yhden 100 mg päivässä Q10:ä. Meni aina samalla royal gelen, d-vitamiinin ja kalaöljyn kanssa.

Hyvin sulla on kyllä raudat noussut! Itsehän sain puolessa vuodessa vain 20>40 ferritiinin raudalla joka toinen päivä.
Mä ilmoitin sinne lapsettomuushoitopolkuun plussan, mutta sieltä tuli vain vastaus, että ota yhteyttä neuvolaan. Sain neuvolan kautta sitten lähetteen varhaisultraan, mutta sen sain aiemman kohdunulkoisen vuoksi. En tiedä oltaisko muuten päästy, kun ei vielä mitään hoitoja oltu aloitettu. Kannattaa kuitenkin kysyä.

Mulla tuli digiin 4+4 viikot 2-3. Varmaan vasta viidennen viikon jälkeen tulis tuo 3+, mutta olen lukenut, että kaikilla ei tule silloinkaan. Aika yksilöllistä tuo hormonien nousu on.

vierailija
Tein testin ja kyllä siihen vaan kaksi viivaa tuli 🥹 Tämä tuntuu suurelta ihmeeltä ja silti kuitenkin niin maailman luonnollisimmalta asialta. Vaikea uskoa... 20. yrityskerta reilun 1,5 vuoden aikana, ja eka plussa.

Oireet oli DPO 9 asti ihan samat kuin muissa kierroissa, sitten alkoi hengästyminen ihan pienestä, ja pienenpieni rintojen kutina/kihelmöinti.
Eikä, ihan mahtavia uutisia!! Kaikkea hyvää raskauteen ja toivotaan että menee paremmin kuin hyvin 😍😊

/Vierailija

@ToiveikasToivoton ihanaa, onnea plussasta! 😍

@haaveillen toivotaan teille mahdollisimman stressitöntä taukoa ja lyhyttä jonotusta ❤

Tässäkin suomalaisen lapsettomuuslääkärin artikkelissa mainittu ubikinoni, joten @Tyyn3 eiköhän sitä oo ihan turvallista ottaa 🤗 Välimeren ruokavaliosta oon kuullut myös monessa lähteessä puhuttavan.

D-vitamiiniarvo on myös hyvä tarkistaa. Mä oon normaalisti syönyt 25 mikrogrammaa ympäri vuoden ja arvo oli siitä huolimatta 25 (tavoitearvo 50). Elokuussa aloitin 100 mikrogramman annostuksella ja maanantaina tsekataan onko arvoa saatu ylöspäin.

Täällä pp 9/dpo 14 ja Cyclogestin mukana tulee hiukan ruskeaa tuhrua. Mulla on korvauskierto, eli sinänsä menkkojen ei pitäis alkaa ennen kuin jätän lääkitykset pois. Alkaisko vaan limakalvo olla sen verran paksu, et alkaa vähitellen rapistua 🤷‍♀️ Tällä kertaa varmistin lääkäriltä tuunko verikokeeseen vaikka vuoto alkaisi lääkkeiden läpi (niinku viimeksi kävi) ja hän toivoi, että verikoe otetaan silti, koska vuodosta huolimatta voi olla kyseessä normiraskaus. Plussaan en jaksa uskoa, mutta onpahan varmistettu.

Yhteistyössä