PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Tervetuloa kaikille uusille :heart: ja hyvä, että plussapuhureita tasoittamaan tulee uutta porukkaa =) . Iitukalle peukkuja pidän edelleen ja mantanalle hurjasti onnea vahvistumisesta :heart: .

Täällä tunteet menee niin laidasta laitaan, että ei oikein tiiä mille tässä pitäs ryhtyä.. Eilen kp 23 tuli taas vuotoa ja nyt sitte oottelen, että alkaako vai ei.. Hankala tietää mistä alkaa laskemaan kp:t ku varsinainen vuoto saattaa alkaa vasta viikon päästä. Edellinen kierto mulla oli 36 ja jos nyt eilen on kp 1 nii tässä kierto on/oli 22!! :headwall: . Tulee aina semmonen tunne, että narisen tyhjästä ku meillä on kuitenkin maailman sulosin poika kotona mutta vauvakuumelle en kuitenkaan mitään voi :'( . Koko ajan taustalla pyörii vauva-ajatus :/ .. Yrityskertoja ei vielä oo montaa verrattuna moneen muuhun (ja siksikin mua ärsyttää tää mun valitus) mutta pelko yhtä pitkästä odottamisen odotusajasta jyskyttää jo takaraivoa :| .

Hip ja Hei!

Alkuperäinen kirjoittaja äitikompleksi:
Minä kiertopäivinä teilä on ovistuntemuksia?
Mulla nuo tuntemukset alkaa yleensä kp12 semmosilla menkkajuilimisilla, mutta kuten jo aiemmin tossa epäilin taitaa o tulla tässä kuussa aikaisemmin kun juilimset alko kp10 ja eilen tuli senpäiväiset limat ja tänään ei juur mitään joten taitaa huippu olla tänään.. ;) :whistle:

Kiitos Hanille päivityksestä, on muuten hieno tuo lista tuolla etusivulla! =)

Aattelinpa tossa äsken kylvää pussillisen pellavansieminiä päälleni, ihan vaan varmistukseksi jos ei vaikka muita siemeniä saa. ;) :LOL: Ei kyllä se ihan vahingossa tippu tuolta hyllyltä niskaan. :D

Mutta nyt lähen vääntään lihapullia joten palaillaan!

sanoit et tilasit niit ovistikkuja. mistä tilasit??? oon nyt yrittäny eripaikoista tehdä tilausta, mut aina kun yritän ostoskorista päästä kassalle niin se ei onnistu :headwall: :headwall: mulla rupee olee koht kiire noiden tilaamisessa ja ei onnistu.

Moi! :wave:
Täällä on palattu viikonloppureissulta ja kahlattu kaikki tarinat läpi, eli ajantasalla ollaan.. =) Omat kp:tkin on juossu salaa jo 23:en asti!!

Mantana Valtavasti onnea vahvistuneesta viivasta!! :heart:

Kesis Ihanaa, kun jaksatte ajatella jo uutta yritystä. :hug: Ja hyvä kun oot hemmotellut itseäsi kaikilla noilla herkuilla! :p Tästä pahoinvoinnista sen verran, et tätä on jatkunu jo niin monen kierron ajan, etten usko et tää liittyis mitenkään positiivisiin uutisiin.. :ashamed:

Jaahas, nyt taidan palkita itseni omalla telkkarihetkellä. Poitsu meni jo nukkumaan ja mies on urheilemassa. Lökö-lökö siis! :D

Iltaa pinoon! :wave:

Pilkkis oi kun sun kp:t on jo pitkällä. d :) b Joo, ajatus on tosiaan vähän siirtynyt jo uuteen yritykseen. Saa nähdä vaan että milloin yritys taas alkaa, kunhan vuoto joskus loppuu. :/ Ehkä sitä vois mahdollisesti tässä kierrossakin jo antaa mahdollisuuden tulla jos on tullakseen, mutta hampaat irvessä ei taida vielä jaksaa yrittää :D

Hani-, hyvä että sait tikut tilattua. Mä tilasin nyt Babyplussasta, oon tilannu sieltä kerran aiemminkin ja sit myös Mammaksilta. Babyplussassa tais olla hieman parempi tarjous mun setistä.

rimata :hug: Täällä jos missä saa valittaa ihan vapaasti :hug: Nää vauvakuumejutut on usein niin tunnepitoisia juttuja, että ne vie helposti mukanaan, itsellänikin oli tuossa edellistä plussaa ennen sellainen olo, ettei muuta päähän mahtunutkaan kuin vauvatoiveet. Sellaista se välillä on. :heart:

äitikompleksi mulla on ovistuntemuksia (kipuilua alavatsalla) yleensä just ovispäivänä, muuten en oo havainnu mitään "oireita".

mä luulen et mulla ei oo mitään ovistuntemuksia. tai mistä sitä tietää kun ennen niihin ei tietenkää oo kiinnittäny mitään huomiota ja nyt ei tietääkseni ole ollut vielä ovista. noh toivottavasti nuo tikut selventää asiaa.

meillä poika on nukkunut 2 yötä peräkkäin ilman heräämisiä :D juuri kun saatiin tilattua lääkäri et katsotaan mennäänkö unikouluun vai mitä. se lääkäri on kyllä vast juhannuksen jälkeen et kattoo nyt jatkuuko tää vai onko ollu vaan hyvää tuuria.

).( tosi nopeesti on aika kyllä menny. ihmettelin just et miks menkat on loppumassa, ku tajusin et onhan ne jo aikansa kestänytkin :LOL: ihanaa päästä jännäämään :p

iltaa.. töissä oltu ilta.. huomen taas illaks töihin. Koululla kävin tänää ja selvis sit se tentin tulos eli meni läpi! ei tarvii uusia! JEE!mut pitää nää pari tehtävää saada alta pois... Huomenna koitan tehä. Keskiviikkona on papakoe otto.
Mitähä kaikkee kiireellistä täs on. Huoh :ashamed: Iha mua hirvittää et miten ehdin. ensviikolla en ehi ku on 12h työpäiviä. :(

nyt nukkumaan
:wave:

Iltamia... :wave:

Hani- mulle voit sen kierron pituuden päivittää 33pv, sitä luokkaa se on viimeisimmissä kierrois ollut. Onneksi alkoi tasoittuun.

Joku uusi oli tainnut taas tulla mukaan kuumeilemaan. Tervetuloa ja onnea odotuksen odotukseen. =)

Mulla oviksen aikoihin juilii nykyään ihan kivasti. Ennen leikkausta en siitä tienny juur mitään. Ja juilinta on siel jossain muniksien seutuvilla ja joskus alaselkää jomottaapi.

Rimata :hug: ja toivotaan et kierrot alkais tasoittumaan! Ehkäpä välivuoto johtuu kenties mieluisastakin asiasta???! ;)

Nyt kaikille hyvät yöt! :heart:

Huomenta kaikki!

aurinkoinenäitylille onnittelut kouluhommista ja tsemppiä työviikkoon! :flower:

).( jo kp 25, ferrari kurvaa paikalle siis maanantaina tai tiistana ens viikolla. Hieman hermostuttaa, koska nyt on samanlaisia oireita kun silloin kierron venähtäessä julmetun pitkäksi ja terokuurin tarvitsevaksi; alavatsasärkyä, runsasta valkovuotoa ja muuta epämukavaa kuten kuumien aaltojen tapasia. Ehdin jo hieman toivoa että joko olis ollu...mutta ei tää kroppa vieläkään taida olla yhteistyökykyinen.
Aamun korporaatiossa oli hauskaa juttua aamunavauksessa, kävivät läpi kesän riskitekijöitä ja muistuttivat että lapsia tulee muutenkin kuin IVF, voi tulla myös FUCK -hoidolla :LOL: Tuliskin vaan.

Hienoa, Hani-, että teillä on nukuttu hyvin! :) Joskus tosiaan se pelkkä lääkäriajan varaaminen voi auttaa. B) Jaksaa varmasti paremmin pikkukakkostakin yrittää, kun on hyvin nukuttuja öitä takana.

aurinkoiselle äitylille onnea tentin läpäisystä! :flower:

Blondie pidetään vielä kuitenkin peukkuja pystyssä, ettei ferrari kurvaa paikalle vaan joutuisi varikolle pitkäksi aikaa. Tiedän kyllä sen kuinka veetuttaa, kun tuntuu että puolukkapäiväoireet alkavat ilmestyä. :/

).( Mun testisetti saapui postissa tänään, testasin huvikseni yhden raskaustestin siinä toivossa, että se muka näyttäis jo nyt negaa. No plussahan siellä vielä vaani, mutta nythän onkin vasta 6. vuotopäivä. Viiva oli kuitenkin melko haalea, joten kai se ihan lupaavaa meinaa... Eihän mun olis tarvinnut edes itse alkaa näitä negoja pyydystämään, mutta tulipahan nyt sekin tehtyä. Aikaistin myös mun yksityisen jälkitarkastusaikaa viikolla, kun sain ajan keskenmenoihin perehtyneelle lääkärille, jolla olis seuraavat ajat ollu vasta parin kuukauden päästä.

AAM
moroo.. piitkästä aikaa... muka jotenkin kiire ollut viikendinä ettei olis ehtiny tänne katsomaan... :whistle:
käytiin möksättelemässä lauantaina poitsukan kanssa ja sorsia ruokkimassa.. se niin diggaa ankoista ja pikkuotuksista.. :heart: semmoi ihhhhaaaaan piiiikkasia sorsanpoikasia siellä oli.. liikkiksiä.

:flower: plussanneille
Iitukka- täällä muös kaikki ulkoiset raajat pystyssa onnea toivottamaan.. !!
Rimata :heart: :hug: kyllä se siitä ajan kanssa, täällä kans kauhia kiirus tulla raskaaks on niin tahto saaha kaveri pojalle että unehtuu nauttia koko ajasta välillä :(
(Ehkäpä välivuoto johtuu kenties mieluisastakin asiasta???!) < - - tää mullakin tuli mieleen :) :) :) :) ?? voisko olla.. ?
Kesäheinä uutta putkeen vaan hemmottelet itteäs kunnolla.. mä juhlin kans maksamakkaralla kunnolla :p tai ei se nyt taida enää kyl olla vaarallista raskausaikana..
:ashamed: mä kyllä söin brieta ja kalavoileipiä kun ykköstä odotin.. :| ja syön edelleenkin jos himo tekee :D

Oviksista, mulla tuli tommoi ihme kivulias viilto tuossa viime viikon ke alavatsaan mutta en tiiä mikä lie kipusysteemi oli. tuskin oviksiin mtn liittyvää... mäkään en oikein vihlaisuja sillä tavalla tunne, ruumiineritteistä lähinnä "tulkkaan" :D
Ja tikkuni mä tilasin tuolta mammaksista...

eikö töihin taas... :headwall: TYLZÄÄÄÄÄ

Teidän kuulumisia vähän kurkkimassa ja samalla katsomassa olisiko tuonne odotuspuolelle tulijoita. Ja ainakin pari plussaa on taas tullut, hyvä hyvä ja Onnea Laa ja Mantana! Tervetuloa sitten vaan tuonne pikkukakkosten odottajiin!

Iitukalle on peukut pystyssä, toivotaan, että pikkuinen kiinnittyy! =)

Mulla on torstaina alkuraskauden ultra ja se kyllä jännittää tosi paljon. Nyt on tullut kokopäivä pahaolo kuvioihin mukaan ja siihen lisäksi vielä selkäsärky. Silti mietityttää, että onko Hippu oikeassa paikassa ja jos on niin näkyykö syke. Nyt mulla on viikkoja siis vasta 6+3. Eli ihan alussa mennään.

Huomenta!
Täälä ollaan typyn kans edelleen kahestaan, yritän keksiä jotain kivaa tekemistä mutta kyllä alkaa tuntuun että oishan se ihana sisko tai veli tolle typykälle, ko jotenki tuntuu että se on nii yksinäinen :( Vaikka sen kans kuinka yrittää leikkiä ja touhuta nii kyllä se nauttii toisten pienten seurasta aina sillon ko pieniä näkee...

Mie esitän taas tyhmän kysymyksen kaikille tyttölasten vanhemmille...meilä on siis pottaharjotukset käynnisä, vaippaa täytyy vielä pitää. Mutta tytön alapää sieltä häpärien sisältä on tosi punanen :x Joka päivä tietty pesen pyllykän ja rasvaan illalla ja aamula. Paperilla pyyhin varovasti jos pisu tulee pottaan, häpärien sisältä en pyyhi ollenkaan. MItä pitäs tehä? Oisin tosi kiitollinen jos joku vastais....mieltä painaa tuoa asia :ashamed:

Kesis onnea negan metsästykseen! Harvemmin nuinpäin, mut nyt ymmärrettäköön sun tilanteen huomioon ottaen. Paljon voimia ja jaksuja taas kuumeiluun ym.

Aurinkoinen äityli sulla se vaan sutinaa piisaa arjessa.. täältä puhallan lisää virtaa akkuihin, et jaksat töissä, koulussa ja mikä tärkeintä: kotona!!!

Mä en hirveästi syöny kiellettyjä juttuja odotuksen aikana... Raejuustoa jonkin verran, eikös se oo listalla vai oonko ihan vääräs?

Iitukka plussa onnea julmetusti ja toivotaan et pieni ymmärtää kiinnittyä hyvin lujaan kiinni! Pääsisit sinäkin sitä rakkauden hedelmää kasvattamaan.
Peukutan kovasti!

Mulla kans tuntuu et näin kesällä jotenki laiskottaa kaikki ylimääräinen... ei muka millään jaksa tännekään kirjuutella vaikka likimain joka pv käyn lukeen kaikki uudet jutut. Ei malta poiskaan pysyä ku te ootte niin jo mulla veres asti ja mukavahan se on kuulumisia lukea.

Hauskoja päivän jatkoja kaikille. Täällä vaan kurja ilma... vettä sataa.

Noppis
).( Pahoin pelkään, että kierto venyy pitkäksi, kun on jo kp 14, eikä niin MITÄÄN merkkejä oviksesta. Ei tuntemuksia, ei limaa, vain haalea haamu ovistestissä. Pöh. :headwall:

Noppis koitahan sä siellä pakertaa kiertosi kanssa ja bongailla ovista! Pitkät kierrot on kyl ihan Peestä... ainakin mitä itellä on ollut.

Mulla taas ei oikeastaan koskaan ole sellasta selvää limaa oviksesta johtuvaa, mut juilintaa on alavatsalla oviksen aikana. Ja joskus jotain muitakin arkoja paikkoja... :LOL:

noppis voih tiedän kyllä tunteesi :headwall: ja kun sitä ovista ei välttämättä edes tule joka kerta. neuvola tätsky sano mulle et onkin aika toden näköistä et ekat kierrot imetyksen jälkeen on oviksettomia....noh mulla ainakin.
sulla on sentään toivoa kun viimekierrossa jo oviksen bongasitte =)

Noppis
Niin no, eihän tässä nyt vielä kiire oo, että silleen se pitempikään kierto ei PITÄISI haitata, mut kun, kyllähän te tiedätte. :ashamed:. Vielä monta kuukautta aikaa kuitenkin siihen, että tulis 2 v:n ikäero. Ja jos yli menee niin eipä sillekään mitään voi.

No ainakin värkit oli kunnossa kun gynellä kävin. :D Esikoisen rakenneultrassa meinaan ultraaja oli ensin näkevinään myooman, mut ei sit nähnytkään. Äidiltäni on kohtu poistettu 32:v-nä kasvaimen takia, joten silloin ultrassa tuli sellainen ajatus, että apua, yhdenkö mä vaan sit tosiaan saan. :'( Niin siis eihän sitä koskaan tiedä, mutta mahdollisuudet on kuitenkin hyvät että joskus toinen tulee. :D

Kauhean ristiriitaiset ajatukset, kun edelleenkin tuntuu kamalalta se tytön päiväkotiin vieminen elokuussa, mut toisaalta oikein kädet syyhyää et pääsee opiskelemaan! :xmas: Ilmoittauduin jo kursseihinkin, johan tässä on enää... 2,5 kk aikaa! :LOL:

Tytteli on nyt koko ajan kauhean tyytymätön, kun oppi nousemaan polviseisontaan, ja sekös sit harmittaakin, kun ei kuitenkaan seisomaan osaa nousta! :D

Meillepä tulee perjantaina hoitoon meidän 3 v 2 kk kummityttö, varsinainen menijä. :xmas: Saas nähdä miten meidän superintsi koira osaa olla kun se on yleensä kummitytöstä vähän turhan kiinnostunut. :D

Oh, sweet coffee of mine. Nuppunen nukkuu päiväunia, niin taas on hetki aikaa istahtaa alas ja juoda kahvia. :)

Allusmamma Joo, tää itsensä hemmottelu on aika kivaa, pitäisi harrastaa useamminkin. :saint:

Tsemppiä maarunen ultraan :heart: :)

sipuli81 Kiitos negatoivotuksista :D Muista, että se pätee sit vaan tässä kierrossa :LOL:

Noppis en tiedä lohduttaako yhtään, mutta nyt pikkukakkosta toiveillessa mulla on ollu ovis 16.-19. päivä, kerran kylläkin vaan 16. päivä. Vain olikohan se niin, että ovistestit näytti noina päivinä plussaa, nyt en muista. :snotty: Mut joo, olis kyllä kiva kun olis lyhyemmät kierrot.

Musta on ihanaa, kun tänään on ollu sateinen päivä. Ilma on jotenkin niin raikas ja on hauska istuskella täällä sisällä kahvia hörppien. Käytiin tuossa kyllä aiemmin kaupoilla pojun kanssa, shoppailuhan on hyvää sadepäivän puuhaa, eikös niin? :)

Mä en enää ees muista mitä siellä listalla on..? En muista viimeks hirveesti ahistuneeni niistä rajoituksista. Raskausdiabetesuhan alla joutui luopua kaiken maailman herkuista (karkit ym) kokonaan loppuraskaudesta, se teki vähän tiukkaa kyllä. :ashamed:

Yhteistyössä