Hakutulokset

1. P

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Onnea Laa!! Jotenkin on niin sekavat fiilikset nyt, Kesis oot kovasti mielessä täällä.
  2. P

~KesäMassut 2007~ vol. 2

Täältä 1v-neuvolakuulumiset pikaseen. Pituutta 82,5cm ja painoa 11,66kg, eli hyvältä näyttää. :) Seuraavan kerran mennäänkin uuteen neuvolaan, kun on muutto toiselle paikkakunnalle eessä. Vähän harmittaa, kun oli niin mukava "täti" täällä, mut ei muuta kun uusia seikkailuja kohti.. Pilkkis...
  3. P

Kesis Varmasti menee aikaa, ennen kuin menetyksen ymmärtää. Eihän sitä varmasti edes halua uskoa.. :'( Voi sua.. :hug: Elämä osaa välillä koetella rankasti. Tämmösinä hetkinä sitä miettii, et onko kaikella tosiaan tarkoituksensa.....
  4. P

Kesis-kulta :hug: Oon niin pahoillani teiän puolesta. En haluaisi ollenkaan uskoa koko asiaa, itken täällä järkyttyneenä. :'( Otan osaa suruunne ja toivon teille voimia jaksaa menetyksen keskellä.
  5. P

°.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

Luminka Meiän kohta 1-vuotias nukkuu sisällä ja yhet päikkärit, n.2-3h ja yöllä 12h. Eli samoissa lukemissa suurin piirtein mennään kun teilläkin. Mä sain venytettyä aamua niin, että kun väsy alkoi kympin aikaan jo hiipiä, otettiin kevyt välipala. Sitte poitsu jakso leikkiä vielä yli tunnin...
  6. P

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Onnea Niiskuneiti ja mamma4v!! :flower: Mites Mantana, miltä siellä näyttää? d=)b
  7. P

iitukka Jee! Koskas tapahtuu seuraavan kerran ja mitä? Mä en kans oo ihan perillä, mitä nua hoidot tarkalleen sisällään pitävät.. :ashamed: Yks ystävä kans parhaillaan käy läpi hoitoja, muttei koskaan päästä kunnolla asiaa spekuloimaan, kun asustelee ulkomailla ja kuulumiset täytyy vaihtaa...
  8. P

~KesäMassut 2007~ vol. 2

Jaksamista Katalle edelleen! :hug: Pepsukka Olen pahoillani sun puolesta! :hug: Meillä on 1-vuotissynttärit parin viikon päästä.. Isoja kemuja ei ole tiedossa, kun meillä on muutto omaan taloon just käynnissä, eikä saada kämppää siihen kuntoon, et sinne vois ketään pyytää.. :( Poitsu...
  9. P

°.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

Moiks! :wave: Taitaa vetää nää hyvät kelit hiljaseks pinon jos toisenkin.. Meillä myös tuolla kuumeilupuolella on ollu tosi vaisua nyt kesän saavuttua. Tokkiinsahan sitä mieluummin touhuaa ulkona, kun kyhnöttää tässä koneella. Kylläpä aika kiitää, kun kattelee teiän viikkoja, pitkällä...
  10. P

Iitukka d :D b Jännää!! Hani- :hug: Pahoittelut negasta ja kadonneesta tädistä.. Kunpa nyt ratkeis tilanne suuntaan tai toiseen! Täällä ei mitään hajua koska ovis olis.. Edellispäivänä ehdin testailla, mut sittemmin on ollut hoppua remontin ja muuttotouhotuksen keskellä. Eipä tässä ole...
  11. P

Hyviltä kuulostaa nää tärppivinkit, ei muuta ku toteuttamaan vaan.. :laugh: Paitsi ei ehkä vieraitten miesten kanssa, saattaa tulla sanomista. :whistle: Blondielle tosiaan hauskaa keikkaa, kiva kun pääset fiilistelemään! :D Täällä pitäis vissiin lähipäivinä alkaa jo...
  12. P

Onnea Bianca!! :flower: Noppis :hug: On kyllä tosiaan plussia ropissu tässä kuussa ihan urakalla. Liekö tässä kevätkesässä tosiaan jotain taikaa..? Meiän neuvolan täti sano mulla pari kk sitten, et kun vaan maltamme mielemme, niin viimeistään juhannuksena tärppää. Sillon kuulemma...
  13. P

Voi Noppis!! :'( Oon niin pahoillani! :hug:
  14. P

No niin, täällä on nyt kahlattu reilun viikon jutut läpi huolella ja nyt oon ehkä ajan tasalla tapahtumista.. :D Ekaks suuren suuret onnittelut plussanneille!!! :flower: :heart: Maarunen, Noppis, Wäinöliini ja olikohan muitakin..? Joka tapauksessa kaikille isot onnitteluhalit ja...
  15. P

Hani- Kiva kun joku sentään kaipailikin mua.. :heart: Tänne se täti tosiaan ymmärtää tulla tappavan varmasti joka kierrossa. Ei oikeen jaksa enää uskoa plussaukseen jatkossakaan, mut josko tässä jossain vaiheessa taas mieli piristyy. Mihinhän lie täti siellä kadonnut, toivottavasti eksynyt...
  16. P

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Moi! Pikaisesti vaan kerron mökkiviikon jälkeen kuulumiset, eli mulle voi päivittää kp:t 8/28-33. Täti tuli negan jälkeen odotetusti ja nyt on vähän toivoton olo. Ei oikeen jaksa uskoa plussaan jatkossakaan. Mut kaipa tämä mieli tästä taas piristyy kierron edetessä.. Anteeks omanapaisuus...
  17. P

Moi, ihan pikaseen vaan kirjottelen omat kuulumiset ja tutustun huolellisemmin teiän juttuihin huomenna kun on aikaa. Täällä siis kotiuduttiin just viikon mökkireissulta ja nyt menossa kp8/28-33.
  18. P

Tiputin muuten vuosiluvun pois ja olen nyt pelkkis Pilkkis. :wave: Ikähän on vaan numero, ei mulle oo mitään kolmenkympin kriisiä hiipimässä.. :laugh: :whistle:

Yhteistyössä