PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Uusille tervetuloa :wave: . Iitukalle onnea nelosista ;) .Peukut pystyyn että onnistuu. Laa aika hyvältä tuo oireilu kuulostaa. Eiköhän se kannattaisi jo testata ja kesäplussat korkata. :D

Täälläkin kuume nousee, ainakin se vauvakuume, vaikka olo onkin hivenen huono. Ollaan tytön kans molemmat nuhassa. Tyttö yskii kyllä ihan kunnolla, minä sit vähän vähemmän. Koko ajan tuntuu että olis lämpöä, mutta kun mittaat niin on vain pikkusen normaalia korkeammat lämmöt. Johtuu varmaan nuhasta. Mulla voi olla tuo koivukin mikä aiheuttaa tukkosuutta. Lähtis vain äkkiä tuo nuha pois kun ei ole heti päälimmäisenä tuo pikkukakkosen teko mielessä kun nenä on tukossa ja pää on kun Haminan kaupunki.

Ei tässä kyllä muutenkaan ole ajatukset järin korkealla. Meillä äiti on jo pitemmän aikaa sairastanut ja nyt on sairaus kääntynyt sit huonompaan suuntaan. :( Ärsyttää vaan kun haluttais kauheesti olla hänen kanssaan ja tukena, mutta nuhasena ei viitti mennä kylään ettei vain tartu ja siten estä hoitoja. Eikä sitä muutenkaan kovin usein sinne pääse kun töissä on sen verran vähän porukkaa että pitemmät vapaat on kiven takana. :(

Tässäpä tätä nyt vähäksi aikaa. Taidetaan lähtä tytön kans pihalle. Siellä on aivan upea ilma. :)

muoks. Voi Kesis mä olen todella pahollani että teille kävi niin. :hug: Olen sanaton. :'( :hug:

Aurinkoista huomenta! B)

Täälläpäs on tullut taas pisirtäviä uutisia, hyvältä kuulostaa iitukka!! Täälläkin on sulle peukut pystyssä! b=)d

Laa: varsin kivalle kuulostaa myös sinun olotilasi, joko testasit1 peukkuja! b=)d

Hani: tiedän tasan mitkä sulla on fiilikset... :hug: Esikoista toivoessa mulla oli elämä just tuollaista kokonaisen puoli vuotta... Mutta jos yhtään lohduttaa niin mulla tosiaan plussa pärähti testiin vasta kp 47, joten kaikki siis mahdollista vielä sinullakin!

).( Ei erikoisempaa raportoitavaa, eteenpäin mennä porskutetaan ja katsellaan kuin käy...

Ai niin ja tervetuloa vielä uudet! :wave: Tää on kiva porukka ja tänne on mukava kuulua ! :)

Kiitos kovasti Pilkkis ja Talvitie :heart: :'( Lämmittää kovasti mieltä. :heart: Mun on jotenkin niin vaikea uskoa tätä... ehkä mä olen vaan vielä niin turta ettei tätä tosiaan pysty käsittämään... huh. :'(

Kesis Varmasti menee aikaa, ennen kuin menetyksen ymmärtää. Eihän sitä varmasti edes halua uskoa.. :'( Voi sua.. :hug: Elämä osaa välillä koetella rankasti. Tämmösinä hetkinä sitä miettii, et onko kaikella tosiaan tarkoituksensa.....

Paljon voimia Kesis... Tiedän tunteen, siihen auttaa vaan aika. Itselläni kans selvisi oletetulla viikolla 12 että oli mennyt kesken melkein 5 viikkoa aikaisemmin. Kroppa ei antanut mitään merkkejä tapahtuneesta. Siitä on jo paljon aikaa, mutta silti sitä ei oo mukavaa muistella. Haleja ja jaksuja sulle kovasti. :hug:

Voimia sulle Kesis :hug: mä en voi ku kuvitella miltä susta tuntuu :heart: . Mitkään sanat ei varmaan auta mutta paljon voimia sulle :hug: .

Uusille :wave: ja iitukalle peukut on edelleen pystyssä! Laa:lla kuulostaa lupaavalta oireet! Eiköhän tässä itsekkin kohta pääse jännäileen, ainakin töitä on sen eteen tehty :D . Ens viikolla vois testailla.. :whistle:

Laa
Voimia Kesis

Kuvaa en osaa laittaa, mut PLUSSA sieltä tuli :heart: Toinen viiva on haaleampi mut selkee kuitenkin, johtunee iltapissasta...Pitäs ostaa uus testi ja testata viel joskus aamulla, nimittäin on niin vaikee uskoo tätä :D :heart:

Heipat kaikille! Vähän tossa lueskelin ketjua ja tää tuntui aikalailla omalta mulle. =) Eli tässä lyhykäidyysessään meidän historiaa, esikko syntyi 03/07, kakkoselle annettiin lupa tulla viimevuoden lopusta alkaen ja tammikuussa testiin pärähtikin plussa. Harmikseni tämä enkuli päätti matkansa spontaanisti viikolla 7+4 :'( ja uutta plussaa edelleen odotellaan. :|

Olen tuossa muutaman kierron pongaillut ovista ja se löytyi joten pääin jättää tikut jatkossa, koska huomaan aikalailla nuo ovisoireet itestäni.
Päätin nyt tätä kiertoa kohtaa että mennään vähän rennonmalla tatsilla kun rupes menemään vähän liian yrittämiseksi tämä touhu :ashamed: , mutta jostakin syystä greippimehu ja foolihapot on ilmestyneet tuonne keittiön pöydälle, mutta kummemmin en päiviä oo kyttäilly ja tikkuja en nyt aio käyttää.
Yritän siis ottaa rennosti ja nauttia kesäpäivistä ennen töihin paluuta. B)

Toivotaanpa paljon plussia tähän ketjuun näin kesän aloituksen kunniaksi! =)

Onnea Laa! :heart: Tarrasukkia matkaan!

ON: nelikko edelleen voimissaan, olivat jakaantuneet normaalisti!
Eli huomenna sitten saadaan yksi maman suo jiin kasvamaan.
Kiitos peukutuksista! :heart: Ovat tuoneet onnea tähän asti..

Blondie onnea ekasta oviksesta! Nyt vaan joukoille
taistelumenestystä! Päästään piinailemaan samaan aikaan :D

Kiitos tytöt, te ootte tosi ihania :heart: Kiitos kovasti kaikesta myötätunnosta, ette arvaakaan miten paljon teidän sanat lämmittää mieltä :heart:

Voisin taas kopi-peistata tuolta toisaalta, mitä kirjoitin juuri... :ashamed:

"Taas kerran voi vaan todeta, että onneksi meillä on tuo niin rakas ja aurinkoinen esikoinen, herra huoleton, joka muistuttaa, että elämä jatkuu. :heart: Sanoinkin miehelle eilen illalla, että tuntuu, että ollaan niin onnekkaita kun meillä on toisemme ja ihana poika, että kai meitä on varaa vähän koetellakin. :snotty:
Saa nähdä joudunko sittenkään sinne tyhjennykseen, vuoto nimittäin alkoi aamuyöllä ja on sen mukaista, ettei ole epäselvää mistä on kyse. Hyvä niin, jos kroppa hoitaa sen itse..."

Santessa kiitos kun kirjoitit kokemastasi :hug:

Pilkkis :hug: :heart:

Eli tällaista tällä kertaa... Täytyy tosiaan tässä soitella ja selvitellä, että menenkö huomenna osastolle näytille kun se vuoto alkoi jo kotona. Tuntuu jotenkin helpottavalta, että vuoto alkoi itsestään. Uusi yritys on vähän taka-alalla mielessä, kätilö sanoi, että heti kun siltä tuntuu, voi yrittää uudestaan, mutta suositteli odottamaan yhdet kuukautiset, jotta mieli pysyy mukana tapahtumissa, jos vaikka heti raskautuisi. Se tuntuu tällä hetkellä ihan hyvältä ajatukselta.

Kiitos vielä teille kaikille :heart: ja Laa:lle paljon onnea plussasta :heart:

Yhteistyössä