heips taas pitkästä aikaa!
Käytiin pojan kanssa molemmat eilen neuvolassa, Kaikilla oli asiat ihan hyvin
Poika oli siis 2v mitoiltaan 86cm ja 12,4kg, iso pieni mies
Mulla oli sf-mitta pompsahtanut 27cm asti, viimeks 3 viikkoo sitten oli 20cm.Olin kilon saanut kerrytettyä elopainookin, eipä tuo mitään, ei silti ole tullut kaikenkaikkiaan kuin 3kg.
tsemppiä pahoinvoiville, muistaa itekin kuin kurjaa se oli (ne 18 viikkoo :kieh: )
kun tarvii kuitenkin vielä tota esikoistakin hoitaa.
Poni06 täälläkin on alkanut vauvan vaatteiden pesu, outoo aatella ettei mullakaan oo enää kun 2kk laskettuun aikaan, kohta on jo pikkuset kotona!
Aminohappo mä ostin molemmille, pojalle ja vauvalle lindexiltä sen leijona-body
iitukka mulla oli niin että pojalla sattu oleen 1,5 neuvola jossa varasin samalla ajan itelleni, olisko sillon ollut sit jotain rv7.Eka aika tais olla rv 10 paikkeilla.
Pilkkis täälläkin on asiat niin hyvin että pääsee np-ultraan, rakenneultraan ja vielä rv 36 synnytystapa-arvioultraan (sitä ootellessa...
)
Jonskis ihmeellistä touhua appiukoltas!kuin kehtaakin!onneks miehes on kuiteskin "sun puolella" ja uskaltaa sanoa vastaankin.
Meillä ei muuten ainakaan auta vaikka poikaa "valvottais" herää silti 6-7 aikaan.
jossain vaiheessa heräs kans jo 5 maissa mut meni onneks ohi..ehkä teilläkin se olis joku vaihe vaan!
Luminka mun isä on -49 syntynyt ja on siinä mielessä poikkeuksellinen että on aina äitiä enemmän ollut lasten kanssa, leikkinyt, laittanut hiuksia ym. ja kun jäi sairaseläkkeelle kun olin 9v niin alkoi tekeen kaikki ruuat, leipomukset, siivoukset ym. hyvin edistyksellinen tapaus siis
vaikka joissain asioissa tosia vanhanaikanen, kun otin ekan lävärin niin isä ei puhunu mulle kuukauteen
Mut tosiaan useinhan se on niin ettei vanhemmat miehet tajua että nykyään isätkin viettää aikaa lasten kanssa.Meillä se on pappa joka välillä taivastelee kuin vähän mies ehtii oleen pojan kanssa (kun tekee pitkää työpäivää aina kausittain) et hän ei ois voinu aatellakaan kun olis heti ikävöiny meitä lapsia :heart:
Huh, nyt tulikin taas oikein sepustettua, ootellaan tässä muutamaa kaveria vielä kylään tuhoamaan loput pojan synttärikakut!Onneks on nii ihania kavereita että tykkää tulla poikaa kattoon vaikka ei itellään oo vielä lapsia eikä edes suunnitelmissa, osa kavereista ei vois olla vähempää kiinnostunut.
Jaksuja kaikille masuille!
d. ja pipana 30+1