Hankintoja kakkoselle..
Mä oon kans sillä kannalla et parempi olla enemmän vaatteita kuin joutua niitä vähän väliä pesemään! Meillä on nykyään isompi kone, että ei ihan tyhjiltään viittis pyörittää. Harsot oli aluksi vähissä kunnes ostin lisää ettei tarvinnut tosiaan joka päivä olla pesemässä.
Uuden pussilakanan tahdon ostaa pikkuneidille, olenkin jo bongannut supersöpön ihan Halpa-Hallista =)
Pienet vaaleanpunaiset tutit täytyi heti ultran jälkeen hommata :heart:
Olen ostanut joitain pieniä bodeja sekä housut. Jotenkin on sellainen kutina että tästäkin neidistä ei kovin isoa tule, niin noita 56cm bodeja olen ostanut pari lisää. Myös 62cm kun niitäkin oli kesäversioita suurin osa. Ja haluan kuitenkin niiden olevan tyttöjen väriä, kaapissa on pakkauksesta jääneitä. Tottakai nekin otetaan käyttöön mut pitää olla ns. parempiakin
Kävin tänään Lindexillä ja löysin -70% alennuksesta molemmille bodyt sekä pienimmälle pikkuruiset housut (esikoiselta nekin ovat liian ohuita kesäisiä ). Sit kävin myös kangaskaupassa ostamassa ihanan pehmoista collegea sekä resoria ja ompelin yhdet housut.
Tässäpä kuvat edestä ja takaa. Tuo tähti ei oikein onnistunut, mutta so what, menee nuo vaikka kotona! Toiset teen tuosta vaaleanpunaisesta, vähän eri malliset =)
Välillä on hirmuinen ompelu/neulomis innostus, kai se tulee geeneissä
Juhannuksenakin neuloin yhdet sukat
Sen jälkeen tein tumput pikkuiselle sekä eilen illalla isommalle neidille villasukan. Tässä voisin toisenkin aloittaa kun malttaisin laittaa koneen pois
Jonskis: Suoraan sanottuna ärsyttävän apen olet saanut :kieh: Toiset vaan ovat niin vanhanaikaisia että luulevat ukkojen olevan tyyliin ylijumalia ja akkojen täytyy totella heidän komentojaan |O
Mulla on onneksi ihan ok appivanhemmat, tuun niiden kans toimeen riittävästi. En tosin jaksa anoppia kovin pitkiä aikoja kerrallaan
Asuvat tunnin ajomatkan päässä että joskus menee kuukausi ettei nähdä. Et sopivina annoksina jaksaa
Masussa potkitaan varsin kovasti! Nyt on antanut näytteitään jo navankin korkeudelle, sitä ennen tykkäsi paukuttaa ainoastaan rakkoa ja alamahaa =) Vieläkin sydän oikein heilahtaa kun kova potku tulee, joskus sitä on niin omissa ajatuksissaan et yllättää sitten minut =)
Selkä on välillä tosi kipeä, toisena päivänä taas saan tehdä vaikka mitä eikä edes supistele. Ihme juttuja...
Mutta ihan hyvin tässä menee, neito tosin on valvottanut parina yönä, eilen aloitti itkunsa kahdentoista aikaan ja lopullisesti nukkumaan pääsin vasta puoli neljältä!
Nousi seisomaan ja itki, välillä raivostui oikein. Annoin vettä, maitoa, Panadolia sekä lopulta jogurttia kun ei meinannut millään rueta nukkumaan. Tosi rankka yö kyllä oli. Loppujen lopuksi annoin huutaa, pari kertaa jaksoi välillä rauhoittuen ja sitten simahti.
Yleensä kun nukkuu hyvin, ehkä pari kertaa korkeintaa herää ja tutilla nukahtaa uudelleen.
Nyt toivon sormet ja varpaat ristissä että saan nukkua ensi yön! Mies tekee just yövuoroa joten ei siitäkään paljoa apua ole :/
Nyt jos lopetan tän tarinoinnin ja alan neulomaan
Luminka ja neitonen 21+5