¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Pahoittelu minultakin Peppipop:(

Tänään oli taas neuvolapäivä ja kaikki hyvin! Neuvolassa oli sijainen, mikä oli vähän harmi koska olisin halunnut vähän marista tädille synnytyksestä.. tuo meidän oma täti on tullut jo tosi tutuksi kun oli sama silloinkin kun odotin poitsua. Onneksi mulla on äippäpolilla ensi viikolla synnytystapa-arvio, siellä ainaskin saan sitten marista:)

Meillä on pojulla ollut paha ihottuma tässä viime päivinä, olen ihan ymmälläni kun aina on ollut tosi ihana iho.. ja nyt sitten ihan rakkuloilla:( Onneksi tänä aamuna tilanne oli tosi paljon parempi, lääkäriin mennään kuitenkin vielä. Me ostettiin pojulle jo isojen sänky; ei ole kiirettä siihen opettaa koska tulevalla vaavilla on oma ensisänkynsä, ei siis vie poitsun sänkyä heti:) Kuitenkin kiipeilee jo varsin taitavasti laidalla, vielä ei ole yli tullut!

Mulla on olo mainio, vähän kärsin unettomuudesta mutta muuten oikein hyvä:) Laittelen kotia ja vauvan tavaroita, ostettiin uusi lipastokin lasten vaatteille.

Makuuhuoneesta kuuluupi mölinää, pikkumies taisi herätä :heart: Kirjoittelemisiin taas!

vib 34+5
 
Moro!

Tervetuloa emmaa

Jonskis jaksamista tylsän appiukkosi kanssa. Muistat vaan että sinun ja miehesi suhde ei kuulu kenellekään muille kuin teille joten appesi käytös on todella asiatonta ja typerää.

Luminka juu meillä sama juttu, en paljon viitsi miestä kuvaamaan pyytää. Ei kans ymmärrä semmosen päälle yhtään. Sulla onkin jo oikein komee maha noille viikoille. Nopeesti tuntuvat nämä pikkukakkoset kasvavan!

Elohiiri sullapa taitaa olla nickisi mukainen esikoinen kun noin pääsi karkaamaan ;) Kyllä ne aikas taitureiksi kehittyy tuossa kiipeilyhommassa, pitänee kans ruveta pitämään varansa.

Tänään tulee kaveri tyttönsä kanssa kylään. Meidän tytöillä on 7 vkoa ikäeroa, kiva kun on noin saman ikäisiä kavereita. Sitä toivoisi että kasvaisivat ystäviksi keskenään ja ehkä pitäisivät yhteyttä, itellä kun ei enää ole jäljellä ihan niitä vauva-ajan "ystäviä".

Kaunista viikkoa kaikille!
 
Heippa täältäkin!

melko harvakseltaan joutaa koneelle kirjoittaakseen saakka. Hetki aikaa ennen töihin lähtöä ;) Aika jännä miten erilainen tuo neuvola- ja ultrakäytäntö on eripuolilla Suomea. Minä kävin varhaisultrassa jo viikolla 8, koska epäsäännöllisten kuukautisten vuoksi raskauden kestosta ei ollut harmaata haisua. Uudestaan menen nt-ultraan ensi viikolla, eli viikko on silloin 13. Tämän jälkeen on myös rakenneultra. Esikoisen kanssa kävin vielä kokoarvioinnissa viikolla 36, kun vatsa oli niin järkyttävän iso, onneksi vauva ei kuitenkaan ollut. Eka neuvolakäynti oli maanantaina. Se oli 10+ jotain. Syke kuului :D Harmiksi vain minun hemppa oli melkoisen matala. Taidan joutua rautakuurille melko varhaisessa vaiheessa.

Oletteko te muut kertoneet esikoiselle vauvasta? Me kerroimme jo aikaa sitten. Tyttö on kamalan innoissaan, ja tykkää kans (niin kuin joku aiemmin sanoikin) toisten vauvoista. Tyttö pussailee massua pitkin päivää ja huutaa, että tule jo vauva pois sieltä. Taitaa tulla tytölle pitkä odotussyksy!

Pahaolo alkaa vihdoin helpottamaan. Vatsaa turvottaa, eikä makeeta tee edelleenkään mieli. Toisaalta hyvä niin. Se karkkipäivä kahteen viikkoon riittää ihan hyvin.

Mutta nyt sohvalle vaakatasoon hetkeksi, ennen illan höykkyytystä.
 
Tänään käyty ultrassa ja kaverilla kaikki hyvin. Mittaa oli hurjat 60.1mm ja nt-turvotus normaali. Kaveri riehui ensin vatsassa aikansa ja sit nukahti. Aivan upeeta kyllä nähdä että masussa on elämää ja kaikki hyvin. Laskettu aika varmistui 11.1, joka sattuu olemaan sama kuin esikoisen syntymäpäivä :D On siinä hyvä syntymäpäivälahja sitten :whistle: Me kerrottiin esikoiselle tosiaan tuosta tulevasta sisaruksesta, mutta hänen mielestään mun massussa mitään ole, kun se on niin pieni :D

Mulla oli myös tänään lääkärineuvola, joka antoi helposta mun allergiaan, koska kertoi, että voin syödä nyt kun viikkoja on yli 12 antihistamiiniallergialääkkeitä, jos olo alkaa mennä tukalammaksi. Viime kerralla mun kaikki allergiaoireet hävisi raskauden ja imetyksen ajaksi, mutta nyt tuntuu, että tulee oireita viime kerrankin edestä.

Meillä muuttotohinat täydessä touhussa ja huomenna olis tarkoitus aloittaa muuttokuorman purkaminen. Ei vois uskoa, että kaksiosta tulee noin paljon muuttolaatikoita. Ja mullahan ei ole mitään turhaa tavaraa niissä laatikoissa :snotty: Ja sit vielä kun tulee kaikki vauvan tarikkeet niin koti onkin taas täynnä tavaraa :D

Mukavia viikonloppuja, Aminohappo ja Kuutti 12+3
 
Heippa kaikille!! onnea Emmmaa plussasta!!!

Mie sain vapaa-aamupäivän synttärin kunniaksi, äitini vei neidin katsomaan serkkuja lähikuntaan=)

Raskauteen ei mitään ihmeellistä, vauva painaa välillä ilkeesti alas ja aiheuttaa painontunnetta..:( Jospa tuo kohta menis ohi kun kasvaa vähän isommaksi.
Potkut tuntuu jo vatsankin läpi, kunhan sattuu olemaan hyvässä asennossa.. Aika hiljainen kaveri on siskoonsa verrattuna, neiti viuhkasi mahassa menemään kuin heinämies, aina silloin kun oli hereillä.
Rakenneultraa odotellen...

-mamina 18+6
 
jaksuja aminohappo muuton kanssa! se jos mikä on sellasta touhua missä mie stressaan itseni totaalisesti!
Meilläkin on asunto ollut jo kuukauden myynnissä, realistinen myyntiaika kuulema 3kk... yksi kiva asunto oli kiikarissa mutta joku "typerys" kerkesi sen ostaa nenämme edestä!! :kieh:
 
Kyl se neiti on jo kirjaimellisesti elohiiri ei sekunttiakaan paikallaan...Samanmoinen on masukki ainakin tuol mahas toivotaan et on vähä rauhallisempi sit ku ulos tulee =) Mut kyl niitte kans kandee varuillaan olla mä testailen tuplavarmuutta ja heitän viel toiset valjaat päälle...
Eilen kävin lekurissa ja siellä todettiin et kaikki on hyvin painon tunteesta huolimatta... Vauveli oli kääntynyt pää alaspäin ja toivottavasti pysyykin niin päin. Viime yönä heräsin ihan järkyttävään suonenvetoon...Oli sellanen olo et se ei mee ohi sit olleska ja taas saa pari päivää klonkata ku ei pysty kunnolla astumaan jalanpäälle.
Torey Se on kyl tosi iso rikkaus et on samanikäsii lapsii siinä ympäril meillä esikoisel on paljon samanikäsii leikki kavereita sillon ku aloin odottaa ni tuntu et oli oikein sellanne vauva buumi =) Tulee tälle juniorillekkin kavereita oleen muutama ei läheskä niin paljon ku esikoisel mut toivotaan et muutama jäiski si vanhemmitenkin ystäviks. Itselläni on yksi kaveri ketä on oikein lapsuuden ystävä sitäkään ei usein enää kerkee näkee mut kivaa on aina kun näkee ja muistelee lapsuuden aikasia juttuja =)
Elohiiri0608 Juniro 31+1
 
Torey Jopas siellä on asiat kohentuneet, hienoa! :D Tapasitko jo uuden neuvolantädin, oliko mukava?

Noita samanikäisiä, tai yleensäkin lapsia, mäkin kaipailisin tänne lähimaastoon.. Just kun on muutettu, ni nyt ei oo sitte ketään tuttuja mailla halmein. Josko tässä pikkuhiljaa taas onnistuu luomaan uuden verkoston näille kulmille. Aikansa vaan aina ottaa, kun en varsinaisesti oo mikään mammakerhoilija tuolla oikeessa elämässä. :ashamed: Tai siis kun koen, että äitiys ei voi olla ainoa yhdistävä tekijä, vaan täytyy ihan oikeesti osua kemiat yhteen, jotta voi viettää aikaa yhdessä. Vaativuus ja arkuus näissä asioissa hieman hidastavat tutustumista uusiin ihmisiin.. :LOL:

Ah, mamina, vielä viime tingan synttäriterveiset! :flower:

Äh, en taas muista, mitä oon tänne kirjotellu ja mitä muualle.. :ashamed: Mutta täällä siis nousevan pahoinvoinnin kanssa mennään. Aamu ja alkuiltapäivä ottaa jo vähän tiukille, mutta illalla helpottaa kovasti. En valita kyllä alkuunkaan, tätä pahoinvointia odotin niin pitkään. :D
 
Heipsan kaikki. Ei oo taas kernny kirjoittelemaan, kauhee kiire mukamas :LOL:

Ensiksi pahoittelut ja :hug: peppipop ja tervetuloa uudet mukaan :flower:

Täällä pahaolo vaan yltyy, viikoksi helpotti ja ny taas tuntuu ettei aamuisin pysy mikään sisällä. Kiloja lähtenyt 4kg 4 viikon aikana vaikka koittanut syödä kuitenkin hyvin.
Ensi viikon tiistaina ois ultra, kovasti jännittää :)

Ihana kuva luminka. Mäkin tahdon nopeesti vauvamasun, ei malta odottaa :LOL:

Maminalle synttärionnittelut :flower:

Meillä ois sunnuntaina tarkoitus siirtää poika omaan huoneeseen nukkumaan, saas nähdä mikä show siitä syntyy. Ei oo koskaa ollu mikää helppo nukkumisen suhteen.
Ukko lähti kaverinsa kanssa "muutamalle", poika nukkuu, ja itteäkin väsyttää hurjasti vaikka päivällä nukuin 2 tuntia pojan kanssa.. Täytyykin lähteä nukkumaan.

Hyvät viikonloput kaikille :flower:
 
No terve!

Täällä kirjoittelen anoppilassa kun mies lähti viemään isäänsä ja äitiään lääkärireissulle ja tyttö nukkuu.

Juu Pilkkis asiat on kohentuneet joo ;) Mulla on se Saara terkkarina josta puhuitkin aiemmin ja oikein mukavalta vaikuttaa. Tsemppiä sen pahoinvoinnin kanssa, kurjaa se on kuitenkin vaikka sitä niin riemumielellä on odottanutkin :LOL: Itsellä on nyt loppunut se vaikka kyllä vieläkin joskus saattaa vähän ällöttää jos ei ole syönyt hyvin. Joo näinhän se on että kemioiden pitää kolahtaa että uusi kaveruus syntyy, itsekään en ole kova solmimaan uusia kaverisuhteita. Vanhoissakin on välillä tekemistä että muistaa pitää yhteyttä... :ashamed:

Mamina muistan kans esikoisesta noilla viikoilla sitä painon tunnetta, mut meni ohi kyllä, lie mistä sitten johtui lopulta. Saa nähdä tuleeko nyt samanmoista.

Elohiiri kiva et massussa kaikki hyvin. Toivottavasti suonenvedotkin helpottaa!

Hyviä viikonloppuja täältäkin!

Torey ja Tirppana 16+0
 
Torey Saara kertoi, et on jäämässä itekin äitiyslomalle, kun tossa juhannuksen jälkeen laittelin sille sähköpostia.. Luulin, että jäikin jo? Kiva, ettei sulla enää pahemmin oo vointeja. Tänään on täälläkin ollu taas helpompi päivä. Mäkään en oo hyvä pitämään yhteyksiä kovin aktiivisesti, mut onneks ne parhaimmat ystävät säilyy, vaikkei joka päivä tai viikko soitteliskaan. :heart:

Ihana ilma täällä, just touhusin tuolla pihalla melkein pari tuntia, kun poitsu on unilla. :D Toivottavasti viikonloppunakin samat kelit, niin pääsee mieskin vapaillaan vähän nauttimaan auringosta.

Pilkkis ja myyrä 6+3
 
:D
Eilen tuli tunlinen plussa ja pikkasen järkyttynein mielin ollaan, pikku ykkönen tulee nyt 9 kk. En oo ihan varma tosta LA:sta mutta se on siinä helmi-maaliskuussa. Ens perjantaina on neuvola ja ne rielä ottaa asiasta selvää, kun on ollu vaan 2 menkat synnyksen jälkeen ja nekin aika epäsäännöllisesti tullu.
Tässä just pähkäilin että mitäs mä nyt teen, mun piti alottaa yrittäjänä syksyllä mutta kappas vaan pääsi näin käymään..en tiedä nyt sit että mitä ja missä teen töitä muutaman kuukauden..!! Onko täälä muita joilla vielä ä-lomaa jäljellä?? Mulla loppuu ens maanantaina mutta hoitovapaalla sit oon jonkin aikaa näillä näkymin..!!
Nyt äkkiä aurinkoon takas..!! B)

Suzi83 sekä ylläripylläri 7+jotain(epälisin)
 
Pikaiset kommentit;

Pilkkis, tuo olikin mulle ihan uusi uutinen. Ei ole Saara ainakaan vielä puhunut asiasta mitään enkä viimeksi kyllä huomannut hällä mahaakaan. Voi silti olla että hänellä sellainen oli ja minä vaan olin niin itseeni keskittynyt... :eek:
Tiistaina mulla on taas neuvola, varmaan siellä sitten asiasta mainitsee...? Ehkä on sit syksyllä jäämässä pois vasta?

Tervetuloa Suzi83 ja onnea ylläripylläristä! :flower:
 
Torey Mun piti oikeen kaivaa se sähköposti esiin, et mitä se tarkalleen sano ja 23.6. saapuneessa viestissä Saara sano jäävänsä "tän viikon jälkeen äitiyslomalle". Eli sithän sen ei pitäis enää siellä olla.. Kumma juttu, ettei oo mitään maininnut, jos näin tosiaan on. :| No, kerro sitten, kuka siellä tiistaina on ja jos on Saara ni sitte pistät kyselytunnin pystyyn! :LOL:

Suzi83 Tervetuloa ja onneksi olkoon! :flower:
 
Suzi83, tervetuloa vaan :wave: Sulla varmasti riittää mietittävää, mut eiköhän ne asiat selviä pikkuhiljaa =) Onnea kuiteski toisesta tulokkaasta :heart:

Aivan mahtava ilma ollut tänään, lukuunottamatta pientä ukkosta ja sadetta tuos iltapäivällä. Oltiin aina hyvän sään aikaa ulkona, neiti tykkäs hirveesti kun oli tekemistä =)

Miehen kanssa oltiin tuos tunti sitten saunassa. Molemmat kuunneltiin et ihan kuin ois tyttö herännyt itkemään. No, tulin pois niin siellähän se reppana huuti sängyssään :snotty: Oli jo vähän aikaa itkenyt, annoin vettä ja hetki sylkissä ja takas nukkumaan.
Sit vähän "jumppailtiin" ukon kanssa, juuri saatiin päätökseen kun hirmu huuto alkoi taas :eek: Olipa taas meidän ajoitus kohdallaan....

Ollaan tehty niin et käydään välillä huoneessa rauhoittelemassa hetki ja laitetaan takas sänkyyn. Jää kyllä huutamaan, mut paremmin lopettaa yksinään kuin että siinä olisi joku! Ennen jäätiin silittelemään ja tälleen meni paljon pidempään, heilahti heti kun huoneesta lähti ja itku jatkui. Hirveeltähän se kuullostaa kun toinen itkee, mut parempi on tottua itse hiljentymään.
Lopulta neiti laskeutuu takas pötkölleen ja nukahtaa =)

Miten muut menettelette jos itkee kesken unien?

Me ollaan noin kuukauden päästä lähdössä kahdestaan kylpylään yhdeksi yöksi, mun äiti ja sisko tulevat tänne hoitamaan likkaa. Toivottavasti menee päivä hyvin, menee kiltisti nukkumaan eikä yöllä herää itkemään :D
Kyllä täällä pärjäävät, kuitenkin kun saa olla kotonaan ja nukkua omassa sängyssään. Katotaan miten minä selviän reissusta, uskon et on aamulla kiire lähteä jo kotiin ajelemaan :snotty: En ole ollut vielä yötä poissa kotoa, on tosin mies monta kertaa hoitanut yön jos minä olen piipahtanut viihteellä.
Hyvää kuitenkin tekee päästä käymään kahdestaan, ei ollakaan päästy minnekään. ja kunhan tää neitikakkonen syntyy, vierähtää varmasti reilu vuosi ennen kuin voi edes ajatellakaan lähtevän jonnekin ilman lapsia.

Mulla ois ensi keskiviikkona neuvola, ihan kiva päästä mitattavaksi jälleen. Ja on ne sydänäänet aina mukava kuulla :heart:

Hirmuista vauhtia on aika mennyt, enää 4kk ja vauvan syntymä alkaa olla tosi lähellä, jollei ole jo sylissä =) Innolla odotan jo sitä hetkeä, toisaalta nautin nyt esikoisen kanssa olosta kun voin antaa kaiken huomioni hänelle :heart: Toivotaan että tykkää edelleen vauvoista, omia kuviaan kun katsoo niin innoissaan hymy korvissa asti :D

Isompi neiti siis kävelee jo tosi varmasti, harvemmin tyytyy konttaukseen. Ulkonakin pysyy aika hyvin nurmikolla, tietty pyllähtelee useammin ja jatkaa siellä kontaten ja heinää niittäen =)
Sanoja ei tule vielä, joitakin sinnepäin mut ei vielä tarkoituksella. "Joo" on joka päivä kuuluva sana, pistää ihan naurattamaan kun joskus tulee niin hyvässä kohdassa :LOL: Mut en usko että osaa tarkoittaa sillä mitään.

Luminka ja neitonen 22+6
 
Suzi83 Tervetuloa ja onnea ylläri plussasta!

Luminka Jokainenhan tekee noissa nukkuma jutuissa omat valinnat. Meillä tosiaan nukutaan edelleen samassa huoneessa ja käytännössä samassa sängyssä vaikka tyttö 1v10 kk. Näin ollen itkemään ei jätetä tai ei edes ole varmaan koskaan itkenyt kesken unien ,kun on viekussa. Ollaan ajateltu ,että lapset muuttaa omaan huoneeseen nukkumaan sitten ,kun itse haluavat ja senkin jälkeen viekkuun on lupa tulla ,jos itkettää tai pelottaa. Taidan olla tälläinen yli pehmo :whistle: .

Oma vointi entisellään. Hiljaa hiiviskellen mennään eteenpäin. Alkaa olemaan vaan ihan sairaan tylsää ,kun mitää ei saa ,eikä voi tehdä. Huomenna tulee vielä miehen puolen sukulaisia tupareihin meille ja ärsyttää jo etukäteen. Onneksi anoppi on niin huomaavainen mun voinnin suhteen ,että on leiponut kaikki tarjottavan :) . Ensi viikolla on sitten kampaaja ja neuvola niin on jotain mukavaa odotettavaa. Kamalaa ,kun näin raskaana ollessa tyvikasvu on niin tummaa ,että ihan pakko värjätä hiuksia näin kesälläkin ,vaikka normaalisti aurinko hoitaa vaalennuksen.

Jaahas tulipas taas sepustettua.. Hyvää yötä!!
-Poni ja Manteli 33+2
 
Suzi83 Tervetuloa! :wave:

Pitkästä aikaa täällä. Jotenkin tämä huono-olo tekee sen, että on todella saamaton fiilis. Muutenkin tunteet heittelevät aika lailla ja ärsytyskynnys on matala. Sitten mieleeni hiipii välillä aina pelottavia ajatuksia, että onkohan kaikki kunnossa. Nt-ultra on vasta 21.7 ja sitä en millään malttaisi odottaa.

Meillä esikoinen nukkuu vielä pinniksessä meidän makkarissa. Jos alkaa yöllä itkemään, niin yleensä odotan hetken, että rauhoittuuko itsekseen. Jos ei niin sitten menen silittämään. Usein poika huutaa "unissaan" niin, että rauhoittuu muutaman "rääkäyksen" jälkeen itsestään. Jossain vaiheessa pitäisi poika kuitenkin siirtää omaan huoneeseen ja lasten sänkyyn. Että on sitten tottunut nukkumaan omassa huoneessa ennen kuin pikkukakkonen tulee. No meillä ei ole ton suhteen vielä kiire kun mulla on viikkoja vasta 10+2. B)
 
Huomenta!
Onnea suzi83!!Varmasti kestää hetki tottua ajatukseen :)
Kaverisuhteista oli jotkut puhunut, itsekin olen vähän surkea solmimaan uusia ystävyyksiä, enkä tosiaan halua että ainoa yhdistävä tekijä on lapset!Ennen todella suuresta ystäväpiiristä on muuttojen, ja muuten vaan välien viilentymisien jälkeen jäljellä enää muutama luottoystävä, onneksi tosiaan nuo ovat säilyneet :heart: Mullahan tilanne on se ettei kun muutamalla kaverilla ole lapsia (ja näitä kellä lapsia on, nähdään tosi harvoin...)mutta lapsettomatkin suhtautuvat onneks tosi ihanasti poikaankin.
Luminka meillä poika ei enää suuremmin öisin heräile, ellei sit todella oo joku hätä tai paha uni.Sillon yleensä pusitaan ja halitaan kunnes itku rauhottuu ja sit takas sänkyyn.Joskus saattaa hetken vielä nyyhkiä sängyssä mut poika on samanmoinen kun minäkin että tarvii oman rauhan nukahtamiseen,ei siis nukahda jos siihen viereen jää.Sen takia siirrettiinkin sillon (joskus ennen 1v se oli...) omaan huoneeseen kun jos poika heräs yöllä niin alkoikin vaan seurusteleen kun me oltiin siinä samassa huoneessa.
Käytiin muuten eilen ostamassa pojalle isojen poikien sänky!Ens viikolla saadaan hakea se, saa nähä kuin käy nukahtamisen kans, nytkin poika on alkanut vähän juoksuttaan...huutelee useemman kerran luokseen jutteleen :D
Luetaanko teillä muilla noille iltasatuja?? me ei olla aiemmin luettu mut nyt aattelin et pitäiskö alottaa kun poika tosiaan nyt niin juoksuttaa et josko sit nukahtais paremmin...
Mekin käytiin miehen kans tossa ennen joulua kahestaan hotellissa+ideaparkissa ja aattelin siinä kans mielessäni et koskakohan päästään taas seuraavan kerran...sillon siis en vielä ollut raskaanakaan, nyt sit tosiaan saa seuraavaa kertaa ootella.
Nauttikaahan Luminka olostanne, ja koita olla miettimättä pikku-neitiä!
Omaa napaa sen verran että viikot tuntuu junnaavan paikoillaan, toivottavasti aika lähtis taas kulkemaan, tässä miehen kesälomaa ootellessa...
Mulla on muuten huomenna synttärit, hävettää et olin ihan unohtanu ja sopinut menooki,vasta eilen muistin kun isä pyysi luokseen syömään synttärisapuskaa.No ehkäpä enää tällä iällä ei tarviika muistaa, tai sit laitetaan raskausdementian piikkiin :D
Täällä näyttäs tulevan toinen aurinkoinen päivä (koko viikon sateiden jälkeen!) jee, jos vaikka menis pojan kaa uimaan.
Ootteko muut ollut jo järvessä, tai vieneet lapsia uimaan järveen?
Aurinkoista viikonloppua kaikille!!

d. ja pipana 30+6
 
Daydreams: Sä ootki päässyt jo kolmenkympin kerhoon! Ei ennä kuin reilut 9 viikkoa laskettuua aikaan =)

Ei meillä lueta iltasatua, tuo neiti kun tahtois itse kirjaa repiä ja sivuja kääntää, on siis ehkä liian pieni vielä siihen! Nukkumaan kyllä yleensä kiltisti jää, katotaan miten käy kun syksyllä vaihdetaan isompaan sänkyyn pois pinniksestä :/

En ole käyttänyt tyttöä vielä järvessä, odottelen vielä jos vaikka tulis helteitä niin lämpiäis vedet vähän enemmän :D

Oma vointi jälleen ok, vähän tuossa siivoilin kun kaveri tulossa käymään. Tein uuniin äsken lohikiusausta, mahtava tuoksu tulee =) Vaikka kala tosin haisee pahalle, mut tuo lohi saa vaan veden kielelle :p

No, enpä tässä nyt keksikään mitään kirjoittamista, taisin eilen jo tyhjentää tänne pääkopan vähäks aikaa :LOL:

Luminka rv23+0
 
Luminka meillä neiti nukkunut omassa huoneessa 3kk iästä
lähtien. Tosin meidän makkarit vierekkäin ja välissä vielä ovi.
Nykyään nukkuu yöt heräämättä pääsääntösesti. Mutta kaikkea
aikanaan kokeiltiin kun vielä levottomia öitä oli.
Useimmiten rauhottelin sylissä. Mutta vähän isompana sitten
niin hetken silittelyä ja sitten pois niin hetken saatto kitistä
ja nukahti sitten itekseen.
Meillä luetaan kyllä iltasatu, vähintään kolme kirjaa..
Niin ja pinniksessä vielä nukkuu kun eipä tuo
sieltä poiskaan ole yrittänyt.

[bdaydreams[/b]ille synttärionnittelut! :flower:

Poni eipä sulla enää montaa viikkoa ole kärvisteltävänä,
jaksuja viime metreille!

Itellä täällä väsymys vaan painaa ja sillon tällön joku
pieni pahanolon aalto.
Taidan maanantaina soitella sinne neuvolaan.
Josko ne jo mulle ajan antaisvat :snotty:
Ei sitä vaan vieläkään oikeen käsitä että tässä
raskaana ollaan, ehkä sitten ultran jälkeen.

-iitukka ja helmi rv6+5-
 
iitukka: Meni mullakin pitkään ennen kuin tajus oikeesti et on raskaana! Ei se tainnut viellä np-ultran jälkeenkään painua mieleen. Eikä tää muutenkaan pyöri yhtälailla mielessä kuin esikoista odottaessa. Silloin muisti kyllä millä viikoilla ja päivillä oli menossa. Nyt saan miettiä vähän aikaa eka et mikä viikonpäivä yleensäkin on menossa, sit alan pähkäilemään että jokos on vaihtunut uusi viikko :LOL:

Mutta nyt siis tän vauvan olemassa olon muistaa vähintään silloin kun alkaa potkimaan! Hurjan paljon kovemmilta tuntuvat jo nyt kuin esikoista odottaessa. Istukka siis nyt takana, ei ole iskunvaimentimena =) Ihana tuijottaa kirjaimellisesti omaa napaa kun maha heiluu ihan holtittomasti :heart:

Mies ei vaan pidä sitä mitenkään ihmeellisenä, vauva siellä potkii ja that´s it :LOL: Mut se tietty miehenä kokee muutenkin kaiken ihan eritavalla kuin minä naisena. Muutenkin se ohittaisi vauvaiän kokonaan, tykkää mieluummin kun nukkuvat yöt hyvin sekä osaavat itse kävellä. Minä sit olen jo haikeana kun tämäkin masun asukki kohta jo kävelee eikä mulla ole vauvaa moneen vuoteen/ikinä :snotty:

Nyt köllähdän tähän sohvalle koko pituudelle ennen kuin mies tulee töistä ja ottaa puolet tilasta itselleen :D

Luminka rv23+1
 
Kirjoittlempa tänne jotain ,kun odotan puolta yötä ,jotta pankissa päivittyy uudet tiedon niin voi tsekata taloustilanteen :)

Mulla on Luminka ihan sama ,että istukka nyt takana ja edellesessä edessä. Liikeet tuntuu ja näkyy ihan eri tavalla. Varsinkin siinä vaiheessa ,kun vauva oli pienempi niin oli kiva katsella liikkuja. Kyllä noita liikkeitä tuleekin taas kaipaamaan ,kun vauva syntyy.

Hieman on alkanut jo mietityttää vauvan syntymä ja lähinnä se miten tyttö suhtautuu. Nyt juuri on melko paljon uhmaa. Tyttö on myös sellainen sylittelijä ,että aivan on halimassa ja pusimassa. Pitää vaan luottaa ,että kaksi mahtuu ja kyllähän vauva toivottavasti alussa nukkuu paljon ,niin ei jää esikko syliä vaille.

Jaahas nyt pankkiin..Öitä !!
-Poni ja Manteli 33+5
 

Yhteistyössä