Suzi83, tervetuloa vaan :wave: Sulla varmasti riittää mietittävää, mut eiköhän ne asiat selviä pikkuhiljaa =) Onnea kuiteski toisesta tulokkaasta :heart:
Aivan mahtava ilma ollut tänään, lukuunottamatta pientä ukkosta ja sadetta tuos iltapäivällä. Oltiin aina hyvän sään aikaa ulkona, neiti tykkäs hirveesti kun oli tekemistä =)
Miehen kanssa oltiin tuos tunti sitten saunassa. Molemmat kuunneltiin et ihan kuin ois tyttö herännyt itkemään. No, tulin pois niin siellähän se reppana huuti sängyssään :snotty: Oli jo vähän aikaa itkenyt, annoin vettä ja hetki sylkissä ja takas nukkumaan.
Sit vähän "jumppailtiin" ukon kanssa, juuri saatiin päätökseen kun hirmu huuto alkoi taas
Olipa taas meidän ajoitus kohdallaan....
Ollaan tehty niin et käydään välillä huoneessa rauhoittelemassa hetki ja laitetaan takas sänkyyn. Jää kyllä huutamaan, mut paremmin lopettaa yksinään kuin että siinä olisi joku! Ennen jäätiin silittelemään ja tälleen meni paljon pidempään, heilahti heti kun huoneesta lähti ja itku jatkui. Hirveeltähän se kuullostaa kun toinen itkee, mut parempi on tottua itse hiljentymään.
Lopulta neiti laskeutuu takas pötkölleen ja nukahtaa =)
Miten muut menettelette jos itkee kesken unien?
Me ollaan noin kuukauden päästä lähdössä kahdestaan kylpylään yhdeksi yöksi, mun äiti ja sisko tulevat tänne hoitamaan likkaa. Toivottavasti menee päivä hyvin, menee kiltisti nukkumaan eikä yöllä herää itkemään
Kyllä täällä pärjäävät, kuitenkin kun saa olla kotonaan ja nukkua omassa sängyssään. Katotaan miten minä selviän reissusta, uskon et on aamulla kiire lähteä jo kotiin ajelemaan :snotty: En ole ollut vielä yötä poissa kotoa, on tosin mies monta kertaa hoitanut yön jos minä olen piipahtanut viihteellä.
Hyvää kuitenkin tekee päästä käymään kahdestaan, ei ollakaan päästy minnekään. ja kunhan tää neitikakkonen syntyy, vierähtää varmasti reilu vuosi ennen kuin voi edes ajatellakaan lähtevän jonnekin ilman lapsia.
Mulla ois ensi keskiviikkona neuvola, ihan kiva päästä mitattavaksi jälleen. Ja on ne sydänäänet aina mukava kuulla :heart:
Hirmuista vauhtia on aika mennyt, enää 4kk ja vauvan syntymä alkaa olla tosi lähellä, jollei ole jo sylissä =) Innolla odotan jo sitä hetkeä, toisaalta nautin nyt esikoisen kanssa olosta kun voin antaa kaiken huomioni hänelle :heart: Toivotaan että tykkää edelleen vauvoista, omia kuviaan kun katsoo niin innoissaan hymy korvissa asti
Isompi neiti siis kävelee jo tosi varmasti, harvemmin tyytyy konttaukseen. Ulkonakin pysyy aika hyvin nurmikolla, tietty pyllähtelee useammin ja jatkaa siellä kontaten ja heinää niittäen =)
Sanoja ei tule vielä, joitakin sinnepäin mut ei vielä tarkoituksella. "Joo" on joka päivä kuuluva sana, pistää ihan naurattamaan kun joskus tulee niin hyvässä kohdassa
Mut en usko että osaa tarkoittaa sillä mitään.
Luminka ja neitonen 22+6