PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Mutki voi laittaa sit heinäkuun listaan jos ja kun tuo viiva vahvistuu. Äsken tuli postissa kaksi herkkää testiä jotka tilasin kotitesti.fi:stä. Eilen oli sit pakko käyttää kumpikin r-testi ja kumpaankin ilmestyi hailakka viiva =)

Noppis Juu mulla oli yk 1:ssä kemiallinen. Testin aattelin tehä heti kun saan pikku-ukkelin nokosille. Saapahan ihan rauhassa tehdä :D

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
miksi uusi pino? varalta jos tää tukkeutuu?? haluatteko uuden päivittäjän, vai siirrettäiskö tää sama uuteen??
mietin ko noita sivuja on tuossa mut jatketaan näin niin kauan kunnes alkaa tökkimään :D
jatka sinä päivittäjänä :) jos vaan jaksat... :whistle:

Jatka sina vaan Hani!!! Kylla mulla ainakin toimii taa ihan hyvin, paitsi mita nyt kaksplus aina valilla tokkii ihan kokonaisuudessaan...

Emmmaa! :flower: Toivottavasti viiva vahvistuu!!

Mina taalla nyt odottelen loppukiertoa, mut en usko raskautuneeni... No, taallahan sita on kiva roikkua!!! :D

voi kun jänskää emmmaa!!! kyllä sä raskaana olet. toivotaan vaan että kaikki menee hyvin loppuun asti. en haluis yhtään enää lisää tänne palaavia :'(
voi vitsi kun oon pitäny sua aina vähän niin kuin kohtalotoverina. samat yk:t ja samoihin aikoihin tänne tultiin =) näin se vaan ihmisten kehot toimii niin erilailla.

juu voin mä vielä päivitellä. ja uutta pinoa vois tosiaan harkita jossain vaiheessa.

Heippa!!
Täällä uusia kuumeilija ilmottautuu joukkoon :) Meillä ei ole vielä varsinainen yritys päällä, mutta ehkäisystä olisi tarkoitus luopua elokuun lopulla :)
Ite oon koht 24v ja mies 25v.. mellä on esikoinen syntynyt 11/06..

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Jatka sina vaan Hani!!! Kylla mulla ainakin toimii taa ihan hyvin, paitsi mita nyt kaksplus aina valilla tokkii ihan kokonaisuudessaan...

Emmmaa! :flower: Toivottavasti viiva vahvistuu!!

Mina taalla nyt odottelen loppukiertoa, mut en usko raskautuneeni... No, taallahan sita on kiva roikkua!!! :D
Täältä onnentoivotuksia Emmmaa :lle kans !! jarrusukkia matkaan niin paljon kun jaksamme yhdessä kaikki kantaa.... :hug: :flower:

Minttu84 vellkom tu juu tuu :D :wave:

miksköhän mä aina muutun tässä kierron vaiheessa niin nagaksi oman navan suhteen että en usko että plussataan taaskaan.. :| voikun sai sen megapositiivisuus draivin päälle ja jaksais tsempata yltiöpäänä.. :xmas:

Ugh työt kutsuvat !

- AM |O

emmaaa: Kyllähän tuo mun silmissäni ainakin näyttää aikasta hyvältä, että onnitteluja!!! :flower:

Ja Iines79 eiköhän se viiva siitä vahvene kun testaan kunnon testillä.

Ja omastakin puolestani Minttu84 tervetuloa! :wave:

Täällä elellään kp7 ja ei vielä kiirettä mihinkään... Mun loistelias kroppani kun ovuloi joskus kp 15-17 välillä joten ihan tässä vielä ehtii tylsistymään sitä odotellessa. Lisäksi tajusin juurikin, että mies on reissussa oviksen aikoihin :kieh:
Täytyy nyt sitten toivoa, että O saapuisi hyvissä ajoin. Siksipä noita testejäkin kyselin, että tietäisi tasan varmuudella, ettei missaa sitä "hetkeä".

Nyt täytyykin mennä surffaamaan noita testejä.
:wave:

Kyllähän tuossa emmmaa on niin selkeästi kaksi viivaa!!Onnea ihan hirmuusti!
:hug: Saadaan heinäkuun plussapinokin auki. =)

Täällä ei mitään uutta, täti häipyi eilen. Nyt on taas se seesteinen aika menossa. Äsken kattelin tossa ovistestejä, mutten kuitenkaan vielä tilannu (vaikka ihan vähän mieli tekiskin). Aattelin et jos tän kierron sais vielä menemään stressi vapaana, viime kuukin meni ovikseen asti, mutta sitten se piina taas alkoi...
:ashamed: :|

Minttu84 tervetuloa mukaan jengiin! :flower:

Emmaa eiköhän tuo nyt ole juurikin sitä mitä toivotaan, varovaiset onnittelut!

Mun menkat lauantaina kesti kanssa jopa tunnin. :kieh: Jotakin oon tuhrutellu siitä lähtien, mutta ei nää vielä menkat oo. Kai se johtuu kierukan poistosta. Mutta antaa olla kp1 listassa, eiköhän sekin vielä sieltä tule viikon sisään. Ihan kiva kun se menkkakalenteri hukkui, ei mtn havaintoa koska niiden pitäis tulla. Oon käynyt jopa juoksemassa, ja tekemässä kaks tooodella kovaa salitreeniä. Eipä näy tätiä... Huoh.

Peppipop :hug: Ja teilläkin niin monta yrityskiertoa takana :hug:

Hyvä Emmaa!! Miusta on ihana katsoa noita plussia, edes toisten :)

Mäkin sain lauantaina kunnon laihdutuskuuri-parannan elämäntapani-vimman :) Mutta nyttuo uusi sylkitesti on sitä mieltä että ei ala ovista kuulumaan, ja nyt jo masentaa :ashamed: Aiemmin se masennus on tullut vasta viikko ennen menkkoja kun oireita ei kuulukaan, nyt harmittelen jo ennen puolta väliä :kieh: Alkaa uhkaavasti tuo vuoden yritysraja lähestyä, en ois ikinä uskonut.

Mutta pitää yrittää, muuten masentaa vielä enemmän..

Kiitos onnitteluista :) !

Ilmoitan nyt, että eilen testasin päiväpissasta Clearbluella, jonka löysin kaapista (massatestaajaksi tunnustaudun, jos pakotetaan :whistle: ) ja siihen tuli melkein heti kohtalaisen vahva viiva, joten plussaksi se on nyt tulkittava :eek: =) :heart: .

Minäpä alan tästä siirtyä tuonne odotuspuolelle (IIK!) ja toivottelen teille kaikille oikein valtaisan positiivisia plussatuulia! +++++++ :whistle:

Onnea Iines!! :heart: Hieno juttu, ettei kaikki jää tänne roikkumaan.

Omaa napaa.. piti tulla ihan tarkistamaan tuo kp, kun sylkitestissä ei merkkiäkään ovulaatiosta :headwall: Mitä hyötyä on siitä, että kierto alkaa pidentyä ja tasoittua jos sitten ei ovuloikkaan :( Tuohon testiin pitäis siis tulla muutos 2-3 päivää ennen ovulaatiota. Kylläpäs on rankkaa taas tämä, ihan itkettää :ashamed: Taas yksi yrityskierto päin prinkkalaa.

(.) ovisoireita olis ja nyt tulee limaa tällä tavalla ekaa kertaa :D testiä en ole vielä tehnyt kun odotan että pissi olis vähän aikaan ollu rakossa ensin.
mitäs luulette, jos tänään hommaillaan kun mies tulee töistä niin ehtiikö simpat tähän "oviksee" mukaan???? kp:t on kyllä jo korkeella, mut kuulemma lääkkeet ja sairastelu voi myöhäistää ovista ja kun mulla ei sitä oo vielä kertaakaan ees ollu niin voit kait se ny ollakkin?? :eek: :eek: tuntemukset alko kyl jo eilen. pariin päivään ei olla ees hommailtu nyt kun mulla on ollu niiiiin luovuttaja fiilis. harmi :(

Yhteistyössä