PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Noppis
Alea iacta est, eli vauva-arpa on heitetty. Nyt sit vaan venaillaan. :saint: Sellainen on kyllä fiilis, että ajoitukset ei nyt menneet ihan nappiin.

Karmeeta, kun (JOS mun ovis nyt meni) piinapäivät/täti punaisen vierailu on sit just kun ollaan siellä mökillä ystäväpariskunnan kaa. Jos se täti tulee niin oon sit varmaan niin kuin persiiseen ammuttu karhu. :kieh:

Pahoittelut kaikille kenelle se täti on tullut käymään taas. :hug: :hug: :hug:

Meitsi kuittaa itsensä lomalle, pidän täysin nettivapaan loman, mitä nyt ehkä kp:n käyn tänne komukalla päivittämässä (ainakin yritän :ashamed: )

Kovasti plussatuulia +++++ :whistle: kaikille, näkyillään taas elokuun alusta!

Noppis
No niin, aika nopiaan sitä pääsi taas luulosairastamaan, kun eilen kuvittelen ovuloineeni, ja tänään tuli kamala vihlova kipu alamahaan kun istumasta ylös nousin. Siis voi tätä mielisairautta (=vauvakuumetta)! :LOL:

mä pääsin tänää aiemmin töistä :D tänne tulin kurkkaan ensin mut sitte lähen hakemaan tyttöö! hyvät vloput kaikille!

mä nyt nautin vlopusta ihanan tyttösen kans!OLLU NIIII iso ikävä!! :(

mut palaillaan! kerron kuulumisia sitten joskus kuha ehdin eli viim. maanantaina! :wave:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Mä pääsenkin nauttimaan ensi yön kahdestaan mieheni kanssa hotellissa,kun tyttö meni yökylään mummolaan.
Käydään syömässä ja parilla drinksulla..valmista aamupalaa odotellessa :p

Askeleen lähempänä unelmaa! B) B) B) Eli suostuivat aamusta poistamaan kierukan, vaikkei menkkoja vielä olekaan. Nyt on tosi tyytyväinen olo. Mitään vuotoakaan ei ole ainakaan vielä tullut. Nyt sitten odotetaan sitä yk1:n kp1:stä. Tosin meillä oli viime yö niin takkuinen, että varsinkaan mies ei ole kauhean innoissaan vauvanteosta. :kieh:

Muuten, mulla on jotenkin syyllinen olo kaikesta tästä innostuneesta hehkutuksesta. Sitä miettii, että tuntuuko se pahalta niistä jotka ovat jo yrittäneet kauan ilman tulosta. Toisaalta, eikös se ole hyvä että positiivinen ja innokas? Uskon ja toivon että meillä tärppää suht nopeasti. Mutta sitten siitäkin tulee syyllinen olo... Kun toisilla on niin hankalaa.

Maruzella, harmi ettei testitulos ollut sitä mitä pitäisi. :hug:

Hyvää lomaa kaikille lomailijoille! Mä meenkin viikon kuluttua neljäksi viikoksi töihin, kun miehellä on isäkuukausi.

maruzella munkin kuumeilussa on yksi hyväpuoli, nimittäin toi esikoinen. on se vaan niiiiiin rakas :heart: saan olla todella tyytyväinen,että on tollainen täydellinen pakkaus meille suotu.

Cassy mäkin uskoin ja vahvasti, että tähän mennessä olisi jo raskaus pitkällä. esikko kun tärppäs samantien. nyt oonkin ollu ihan uunona et miksi en jo oo raskaana. vaikka sata varma olin aiemmin että heti taas onnistuu.
kyllä ihmiset ymmärtää sun innostuneisuuden täällä. kaikki on aina alussa innoissaan ja sit ku kestäää ja kestäää ja kestää ja kestää, ni tuppaa hiipumaan toi yritys. mut kyllä sieltä suosta ollaan aina jotenkin noustu :)

Cassy- hyva, et paasit siita eroon!! Nyt tositoimiin sit vaan! :D

Makin, kuvittelin et heti paukasen raskaaks, kun ehkasy poissa- no, toisin on kaynyt... Valilla on kuumetta enemman valilla vahemman, mut aina jaksaa yrittaa, joka kierrossa! =)

Nyt on taas tuo enemman kierto meneillaan... ovis pitais olla pian!!! B)

Cassylle onnea yritykseen. Saa täällä intoilla ja hehkuttaa ja plussatakin vaikka ekalla kerralla :) Aina on joku, jolla menee huonommin, jos niin alkaa ajatella. Mua harmittaa ihan kympillä tämä yli 9 kk yritys, vaikka monella työkaverilla on pitkät hedelmöityshoidot takana ja pitäis olla onnellinen, että esikoinen onnistui ihan luomuna. Sehän vasta pelottavaa olis, jos loppuis kokonaan plussat meidät ketjusta :LOL:

Käypä tosiaan Hani kurkkaamassa netistä tuota sylkitestiä, tulis paljon halvemmaksi. En voi kyllä kertoa kokemuksia, kun vasta eilen tuli. Mulla toimi liuskatkin ihan hyvin, mutta tällä raaskii testata vaikka monta kertaa päivässä :)

Iltaa!

Täällä yritetään suosta nousta hitaasti mutta varmasti. Eilinen meni aikalailla itkiessä, ottaa aika koville taas tämä kuumeilu ja tuloksettomuus. :snotty:
Josta päästäänkin asiaan jota tulin kommentoimaan, eli se kakkosen kuumeilu, haaveilu ja toivominen. On ihanaa kun ihmiset on innoissaan ja jaksaa porskuttaa, mutta kuten Hani sanoi siytä kun tarpeeksi kauan yrittää menee jo maku kokonaan...tai no ei nyt ihan, mutta ei sitä jaksa enää samalla tavalla innostua. :/ Ymmärtääköhän kukaan nyt mun ajatuksia... Mutta siis sitä piti sanoa että olen myös onnellinen tuosta yhdestä taaperosta, mutta ei se vauvakuume ja paha olo jokaisten kuukautisten alkamisen jälkeen katso sitä monettako lasta perheeseen toivotaan, aina se pettymys on yhtä suuri. :| Mutta juurikin sitten kun ajattelee ihmisiä jotka tarpoo hoidoissa kuukaudesta toiseen tuloksetta, tuntuu välillä häpeältä itkeä täällä sitä toisen lapsen kaipuuta kun toisilla ei ole edes sitä ensimmäistäkään. :ashamed:

No jokatapauksessa toivotaan että kesä olis nyt hedelmällistä aikaa ja saataisiin plussia tähän ketjuun oikein ropisemalla.
Mä kyllä tänään jo sanoin miehelle, että jollei syksyyn mennessä ole tapahtunut mitään painun yksityiselle gynelle ja katsellaan sitten että missä vika piilee vai piileekö missään...Liiassa yrittämisessä? :ashamed:

Cassylle, siis kovasti kuitenkin onnea yritykseen ja kuumeiluun tän mun "itkuvirren" takaa ja Blondielle oikeen rentouttavaa kesälomaa!

Mutta nyt viikonlopun viettoon!

Meillä jäikin isukki tänään kesälomalle, josko päästäis sitten kunnolla ja rentoutuneita seuraavan oilin kimppuun! ;) :whistle:

Noppis
Minä poistun vauvakuumeosiosta joksikin aikaa, eli mut saa ottaa pois listoilta tai taustailemaan. On se tämä kroppa vaan niin rikki, etten vieläkään ole ovuloinut (kertovat lämmöt ja limat). Helmikuusta saakka yritetty ja takana yksi ovulaatio. :/ Taidan siis lähettää kroppani korjaamolle, ja palata kuumeilemaan, kun jotain toivoa onnistumisesta on.

Ottaa se kyllä niin päähän. Ensimmäisen lapsen helposti saaneena sitä kuvitteli, että avainkysymys on se, jätetäänkö ehkäisy pois vai ei. En olisi voinut kuvitella, että oma kroppa ei tosiaan ala toimimaan, eikä ilmeisesti sitten ole valmis uuteen raskauteen. Jospa tässä ottaisi ihan muun projektin kesäksi, kuten laihdutuksen. :)

Plussaonnea teille kaikille muille, toivottavasti palaan tänne syksyllä sitten viisi kiloa hoikempana ja toimivan kropan kanssa. :xmas: :wave: Toivottavasti tosin mahdollisimman moni teistä on silloin jo poistunut odotuspuolelle! :heart:

Minäpä laitan osaksi tänne saman tekstin minkä tuonne viikkopinoonkin.

Mä testasin malttamattomana jo tänään RFSU:n halpistestillä. Harmikseni nukahdin uusiksi ja unohdin katsoa testiä testiajan puitteissa :headwall: . En oikein tiedä luotanko tulokseen vai en, joten huomenna uusi testaus. Testissä nimittäin näkyi haalean haalea viiva, joka mielestäni punersi. No, roskishaamujen haamuksi se on tulkittava :headwall: .

Tänään siis kp 29/28-30 eikä täti ainakaan vielä ole hyökännyt kylään. Menkkamaisia kipuja on, samoin kiukkuisuutta, lämmöt koholla, NÄLKÄ ja pillahdin itkuun tänään, kun esikoinen itki mielipahaansa. Esikoisesta noi itkukohtaukset oli se mikä varmisti mulla raskausepäilyt. Nyt en luota kun vahvaan plussatestiin. Joten, jännäys jatkuu entistä pahempana.

MUTTA, musta tuntuu pahalta kirjoittaa tänne näin, kun on pienikin epäilys tärpistä. Meillä kun on vasta yk 2 menossa :ashamed: . Ja vielä kun liityin tähän teidän hienoon porukkaan ihan just vasta. No, mä en tosiaan usko tärppiin ennen kun näen sen tummanpunaisen testiviivan.

-Nolostunut Iines-

muoks. Noppikselle paljon tsemppiä jatkoon :hug: !

Iines loistavaa! Kuulostaa lupaavalta. Älä sinä tunne syyllisyyttä, ei se auta niitä yhtään joilla on vaikeampaa. Toivotaan nyt jumbojättisuperpaljon että se plussa pysyis. :heart: Ei sua voi ainakaan turhasta hermoilusta syyttää, kun kerran nukahtamaankin pystyit.

Mulla kp1 yk1, ja fiilis loistava. B) Listaan voi laittaa myös: tyttö 09/07. Tänään lähti kaupasta mukaan ovistestit ja greippimehu. Tjottailu ei kyllä ole mun juttuni, siitä olen varma. Lisäks imetyksen takia haluan tietää, tuleeko sitä ovista lainkaan. Ettei tarvi ainakaan turhaan toivoa.

Loistavaa viikonloppua kaikille!

voi noppis kyllä täällä on ihan outoa jos sä et ole messissä. eihän munkaan kroppa toimi niin hiukkaakaan, mut täällä silti päivittelen ja ihmettelen. no joo kyl tosiaan välillä tuntuu iha just samalta kun sulla. laitan sut taustailee ja ilmoittele sitten ku tuut taas ja käyhän kuitenkin terveisiä kertoilemassa :)

Cassy: Joo no miten sen hermoilun ottaa, mä nimittäin heräsin klo 5.30 aamulla pirteänä tekemään testiä. Otin sen sit siihen yöpöydälle ja mielestäni kyttäsin kelloradiosta aikaa mut siihen sammuin :ashamed: .

Meillähän ei noi ajoitukset menneet ihan yksiin oviksen kanssa mutta jos nyt plussa tulee, niin jo on ollut sitkeitä simppoja liikkeellä. Ja vielä, mulla oli tää kierto sitä stressivapaata kuumeilua B) . Eli ei ovistikkuja, ei greippimehua, ei yleensäkään mitään "apuja". No, raskausvitamiineja söin, kun esikoisesta oli niitä jäänyt. Töissä yritin ottaa rennosti ja yritin ymmärtää anopin juttuja enkä stressannut senkään kanssa. Toivotaan, että noi kikkakolmoset toimi :heart: .

pojanäiti-83 :hug: mulla on just toi sama tunne ja miettisin ite samaa jospa menisi käymään gynellä..
ennen esikoista mulla oli kystia ja miettisin että mahtaakohan semmoset estää raskautumista?

Iines75 tsemppiä, että se tumma plussa ilmestyisi :heart: ja älä ole nolona!!!!!

Heips,

Tänään testailtu uusiksi ja nyt testiajan sisällä tuli tikkuun ihan haalean vaalea viiva. Siis oikein haalea. Vielä pitää odotella ja testailla uusiksi, sillä muuten en usko asiaa todeksi.

Siis tottahan mä iloitsen, jos plussa tulee ja toki uskallan sen tänne kirjoittaa :) . Sitä vaan tulee mieleen, että tuntuu tavallaan pahalta iloita omasta puolesta, jos tärppää nopeasti, kun kaikilla ei välttämättä niin käy :( . Ja vielä kun mä ihan rehellisesti sanottuna en tosiaan odottanut nopeaa tärppiä ja luulin, että tässä kuumeillaan vielä melkoinen tovi.

Suuret onnittelut haamusta Iines79! :flower: :) Plussanvahvistumistuulia +++ :whistle: Hienoa, että tärppi kävi noin nopeasti, varmaan hassua kun oli asennoitunut odottelemaan sitä kauemminkin. :)

No voi Noppis, harmi kun jäät palstatauolle, mutta tiedän kyllä tunteen, että voi tuntua turhauttavalta kuumeilla ennen kuin kroppa on valmis. Sen vuoksi mäkin jäin tuossa taustalle ainakin yhden kierron ajaksi :snotty: , pistän taas koopeet rullaamaan kun menkat alkaa. :) Mut toivottavasti tosiaan tuut kuitenkin kertoilemaan kuulumisia vaikka tauolla oletkin. :heart:

Cassy onnittelut menkoista! :flower: Olkoon ne nyt kuitenkin sitten viimeiset pitkään aikaan :D

Blondielle mukavaa, ja rentouttavaa lomaa =)

).( Mä ehdin jo eilen hurrata, että menkat olis muka alkaneet, mutta nämä menkat kesti ehkä jopa tunnin ajan :headwall: Sitten täysi hiljaisuus. Eilen olis 24. päivä keskenmenovuodosta, joten ihmettelinkin, voiko menkat niin aikaisin alkaa. Mutta ei se tosiaan ehkä menkkoja vielä ollut, mutta mitä ihmettä se oli? Tällä viikolla ultrassa mulla näkyi keskenmenon jäljiltä kohdussa enää pieni hematooma, tietääkö joku, että onko vuoto ihan paloauton punaista jos hematooma vuotaa? :/ Vai pitäiskö sen olla tummempaa? Jos se hematooma kerran on verihyytymä, niin ajattelin itse, että vuodon pitäis olla tummempaa. Mutta, mene ja tiedä...

maruzella ei nyt tarkoitus ollut viedä kenenkään iloja poies, vaan jakaa niitä omia tuntemuksia myös muille. :ashamed:
Kattelin tossa mun ja nemun tietoja niin molemmilla on jo aika monta yk:ta takana joten kyllä se into aina jossain vaiheessa laantuu ja miettii että onko itsessä tai miehessä jotakin vikaa kun ei tärppiä kuulu. :(
Eikä ne plussat ole tosiaan keneltäkään pois, iloisia asioita ne on jokatapauksessa tuli ne yk1 tai yk25. =) Toivotaampa siis että se Iineksen plussa sieltä pikkuhiljaa vahvistuu! :flower:

Sunnutaita kaikille!

Yhteistyössä