PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Gallupp!!!
Pelottaako ketaan muuta taa tuleva raskautuminen? Se vasymys, pahoinvointi ja jatkuva oksentelu? :x
Minua nimittain hiukan pelottaa- viime raskaus oli niin kamala ton oksentelun kanssa... ja nyt on toinen lapsi, mista pitaa kanssa pitaa huolta...
mun o pakko pilata teidän päivä ja sanoa että mulla jäi yhden sormen laskuihin noi pahoinvoinnit.. paitti synnytyssalissa, huimaus... :ashamed:
ei pahoinvointia, ei oksentelua, ei selkäsärkyjä... te varmaan ristiinnaulitte mut.. :kieh: ja se yhden sormen pahoinvointi iski kalaosastolla järkky lohen haju ja sitko juoksin ulos ja vetäsin kunnon syvän henko "raitista" ulkoilmaa niin eiköhän oo lauma tupakoivia teinejä ja puliukkoja köörissä siellä *puke* naama vihreänä harpoi kauemmaksi koukuttamaan kurkkuani :D olin näky :LOL: ukko tuli perästä vatsaansa pidellen ja röhönaurujen kanssa.. hui tulipa taas pitkä stoori.. *sori*

Noppis
Gallupiin ei pelota muakaan kovin paljoa (paitsi keskenmeno / poikkeamat ultrissa), mut väsymys kyllä hiukan. Että miten sitä sit jaksaa olla hyvä äiti esikoiselle, joka kuitenkin vaatii vielä tosi paljon kun on niin pieni. Ja siitä oon melko varma, et kakkavaippojen vaihtaminen on varmaan vaikeaa. :D Muistan esikoisen odotusaikana, kun olimme hoitamassa 2 v kummityttöamme, niin kyökin koko ajan kun sitä kakkavaippaa vaihdoin. Tyttö katto tosi pitkään, että mikä tota vaivaa. :D

Ostin nyt Apteekin ovistestejä, mistä tuli melko vahva viiva, muttei positiivinen kumminkaan. Täytyy kattoa huomenna uudelleen, onko viiva vahvistumassa vai heikentymässä, olisinko mahdollisesti missannut sen huipun. Yöllä ja tänään on tosiaan oikein lorissut housuihin... :whistle: Jos se ovis meni jo, niin vähän pelkään et saatettiin missata se, kun viimeksi maanantaina pupuiltiin. Siis MITEN mä saan miehen kellistettyä tänään, kun ollaan kumpikin väsyneitä ja flunssaisia? :snotty: :snotty: :snotty:

AAM
Blondie- onneksi kaikki meni hyvin loppupeleissa! =)
Iines ja Allusmamma- vaihetaan sit raskausoireita jookos tassa seuraavassa raskaudessa... eiko, eiko??! :D
HELL NO !! moon muutenkin pelkään oksentamista *oksennusfobikko ja oikeesti* niin että ajatuskin puistattaa ja saa vatsan väänteille...

en voi silti sanoa että kauhistuttaa tuo raskauspahoinvointi vielä kun ei sitä viimeks ollut niin asennoidun ettei oo nytkään :D vaikkaki jotkut sanoo että hyväksi on.. :/ mene ja tiedä.

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Gallupiin Siis MITEN mä saan miehen kellistettyä tänään, kun ollaan kumpikin väsyneitä ja flunssaisia? :snotty: :snotty: :snotty:
vetäset kuule sukkahepenet päälle.. ja vitkutat lannettas :D yhteinen suihku jos neiti ottaa nokosia tai sit kylmä pikakiksautus? ;) :p
moon ihan pikakiksautus intoilija :D

Blondie- onneksi kaikki meni hyvin loppupeleissa! =)

Iines ja Allusmamma- vaihetaan sit raskausoireita jookos tassa seuraavassa raskaudessa... eiko, eiko??! :D
No jos ei kuitenkaan vaihdettais :whistle: :saint: . Mä saan tarpeeks puhua bulgariaa posliinipuhelimeen (kuten mies asian ilmoittaa), kun kärsin migreenin pahoinvoinneista :x .

heips... mua väsyttää ja kyllästyttää samperin sadekeli. EI yhtään kesäkeliä. Noh töissä ollessa se menee. Kuhan vloput olisivat lämpimiä kelejä ja silloin ku olen vapaalla et voin nauttia vapaapäivistä ja kauniista ilmoista mut eipä taida voida nauttia. ärhh... vielä huominen töitä sit VAPAA!! jei. typy tulee huomenna kotiin. On nii HIRMU ikävä et tippa linssiin tuli. :'(
Jospa kestän vielä vähä aikaa sit näen rakkaan rinsessani. Varmaan haleja annan ja pussaan tytön iha kyllästyksiin :LOL:

Täällä mennään tasasta arkea etiä päin. En oo oikein ehtinyt vauvahaaveissa leijumaan viime aikoina, johtuneekohan alkuvaiheessa olevasta kierrosta ettei ole tullut haaveiltua ;).

Eilen se mieheni sitten tempun keksi! Olkkarissa illalla narisuttelimme vähän sohvaa ;) ja sainkin oikein iiiison O-kirjaimen :whistle:. No mieheni siihen sitten että lopetetaanpas tähän, välillä näinkin päin että vain sinä saat. Siiiiiis mitä häh:eek: ?! Eipä ole aiemmin meidän torpassa tällaista tapahtunut, että mies ei ole halunnut tulla loppuun saakka. No minä siinä sitten tietenkin aloin vatvomaan kaikkea että enkö muka ole tarpeeksi haluttava jne. jne. Mutta oikeesti, kamalaa jos mieheni alkaa tällasta harrastamaan jatkossa, vauvasiementen pihtausta!! :kieh: Ja miehenikin kyllä ihan aidosti ja oikeasti toivoo pikkukakkosta mahdollisimman pian, en tajuu.... Tunteeko kukaan miesten ajatusmaailmaa paremmin kuin minä????

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Talvitie:
Tunteeko kukaan miesten ajatusmaailmaa paremmin kuin minä????
joo tuota en mutta voisko olla niin perusmies että aattelee että säästää simppansa jollekin toiselle kiksaustuskerralle että saa suuremmat satsit ja todennäköisemmin raskautuisit ?
onko se edes tilastollisesti tod-näk. huu nous ? :|
tai sit se oli vaan kohtelias.. antoi vaan sun tulla ettet tunne ittäks hyväksikäytetyks ?? :LOL:
PLIIS saa hyväksi käyttää nyt kun on O :attn: kyltti pitäis liimaa aina ottaa O aikoihin :D

MUOKS ja mulla on sit päivän kahvinjuonti saldo täynnä :whistle: varmaan mun kiljoonas viesti tänään... :D

Isot Tsempit kaikille uuteen kiertoon pudonneille! Tuulta päin vaan, ei näköjään muu auta.

G Mua ei oo aikoihin enää pelottanut ne raskausoireet. Nyt pelottaa ihan hirveästi vaan etten tulekaan raskaaksi :ashamed: Mutta hyvä ehkä niin, silloin se oireilukaan ei sit tunnu niin pahalta kun on oottanut raskautumista kuin kuuta taivaalta. Eniten tietysti pelottaa keskenmeno, varsinkin kun on yritystä jo yli 9 kk takana. Tässä vois olla jo pikkuinen sylissä..
Mut silloin esikkoa oottaessa kun raahauduin yökkäilevänä töistä kotiin niin mietin, että apua jos tässä ois toinen lapsi pyörimässä jaloissa!! Toisaalta aika menee nykyään niin pelottavan nopeasti että se alkuraskaus on hujauksessa ohi.

Testasin uuden Donna-sylkitestin, näyttäis toimivan kun ei ovulaatiosta vielä merkkejä. Voi jättää miehen rauhaan :)

Pitipä tulla Hanille vinkkaamaan tosta Donna-sylkitestistä josta sunnuntailapsi jo mainitsikin.
Toivottavasti saan ton linkin toimimaan, mut voisko tää olla sulle hyvä sen oviksen löytämiseksi?? Vaikuttaa aika iisibiisiltä, tosin itelläni ei oo kokemusta. http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.gpl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/6430028840007

Ite oon edelleen ihan maani myynny ja kai tästä suosta on vaan taas noustava, pakkohan se on. On se vaan välillä niin vaikeaa tämä lapsen saanti ja toiset saa niitä jo pelkästä ajatuksesta...

Latte muuten, vuotiko sulla paljon sen kierukan poiston jälkeen? Oliko se siis kuparikierukka? Mietin että jos se kierto menee kuitenkin sitten ihan vuotamiseksi. Ja jos ne poistaa sen huomenna, ja alkaa vuoto, mistä sitten tiedän koska se muuttuu kuukautisvuodoksi... Laske siinä sitten kiertopäiviä. :snotty:

Mulla oli hormooni, joka oli yli 5 vuotta paikallaan...(5 vuotta on se niiden hormoonien kesto). Mulla otettiin pois kierron loppupuolella ja vuoto oli ihan tavallista, mutta oon kuullut, et joillakin on runsasta sen jalkeen. Kierto on ollut ihan normaali sen jalkeen, mutta harva kai heti raskautuu samassa kierrossa...

Mulle sanottiin, et usein se poisto saatta aloittaa kuukautiset... tieda sit hanta...

Kiitokset tervetulotoivotuksista!
Ja pahoittelut kaikille kp1:sen kohdanneille :hug:

Hirveästi ehditte päivässä kirjoitella, itse ehdin koneella istuksimaan vain silloin kun likka nukkuu ja tänään olikin sitten sopivasti sähkökatko kun likka oli päikkäreillä, joten ei tarvinnut äitin netissä pyöriä... :kieh:

Galluppiin; Ei pelota raskausoireet, taisin kanssa voida pahoin jotain kolme kertaa... :whistle: Mutta, kilot pelottaa...
Okei, kyllähän on jo tullut mietittyä, että miten jaksaa esikoisen kanssa kun väsymystä varmasti puskee. Ja sitten jos satun olemaan yhtä pahantuulinen kun ykköstä odottaessa, niin voi mies parkaa... Mahtaakohan se jaksaa sitä yhdeksää kuukautta? :saint: ;)
Olin nimittäin TOSI äkäinen varmaan ekan puoli vuotta, sitten tuli hetkeks rauha ja sitten taas loppuraskaus meni kiukutellessa, varsinkin ne viimiset 11 päivää yli LA:n.
Eniten pelkään sitä, etten tule raskaaksi tai saan keskenmenon jos sattuisin raskaaksi tulemaan. Ykkösestä oltiin jo lapsettomuushoitojen alussa, kun yllättäin plussasin, siksi varmaan pelottaakin tämä mahdollisuus ettei onnistu, kun tutkimukset jäi kesken ja syyt ei siis koskaan selvinnyt. Siis, että oliko meissä vikaa vaiko eikö.

Mutta murehditaan noita juttuja taas myöhemmin, nyt täytynee mennä nukkumaan! :wave:

Mulle voi päivittää kp 2 ja yk 2

G: Pahoinvointi jne. ei pelota, mutta oonko mä ihan pimee kun mietin miten esikoinen suhtautuu jos tulee vauva ja oon miettinyt jopa jotain tyyliin kuinka voin tehdä niin esikolle, ettei hän ookaan enää se perheen pikkuvauva... vaikka tiedän että sisarukset on ihan positiivinen asia olemassa (ainakin yleensä)

Yhteistyössä