PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

heipsaann... taas työt ohitte. pääsin jo puol tuntii sitten. IHanaa.. meikä eilen innostu siivoilemaan. imuroin, moppasin, pyyhin pölyt, vein roskat... oishan sitä kaikkea vielä. ois varaston siivous ja yhen kaapin siivous ja tietokoneen pöydän siivous joka täynnä kaikennäköstä paperisälää. Pitääpä koittaa siivota ku aikaa on.

Muistin et tänää tulee se nuohooja 16.00 aikoihin kuhan ei sotkis hirveenä. Nyt ku kerranki on siistiä nii nautin siitä sit. Viimeinen viikko kesäkuuta enään..áika äkkiä hurahtii tää kuukausi. hurjaa kohta syksy ja on kaiken näköstä ohjelmaa tulossa.

Ja paska sanon minä ku enskuussa ois se Qstock niin mä en pääsekkää ku sinä vloppuna olen töissä :'( OIs kerranki ollu kivaa mennä sinne. Mies lähtee kahen pikkuveljensä kanssa sinne. :(

galluppiin mä kait koitan ottaa iha iisisti ku en mää tän esikoisen kans mitenkää ihmeemmin mitää isoja hankintoja mut sen näkee sitten miten kakkosen kans pärjäillää et tuleeko hommattua kaiken näköstä sitten vai pärjääkö samalla tavalla kui esikoisen kanssa.

mut näkyillään jos kukaa lukee näitä mun lässynlässyn lääää juttuja... :wave:

Noppis
Siis tää keli tai joku... NUKUTTAA. Nukahdan kohta pystyyn, tulis nyt jo ilta, et neiti menis unille.
Mä täällä yritän valvoa neitiä ja toivon, et riittää jos toinen silmä on kerrallaan auki. :D

Tyttö on kaiken lisäksi tullut ilmeisesti kipeeksi, silmät vuotaa ihan nonstoppina ja nenä myös ja aivastelee. Ainakin toivon, että tää olis vaan flunssa, eikä allergiaa.

Noppis
Mä alan olla jo vähän epätoivoinen tän ovulaation suhteen, mahtaneeko tulla ollenkaan. :/ Siis kun ne limat vaan jatkuu ja jatkuu, eikä lämmöt oo nousseet. :headwall: Tänään on kyllä lämmöt todella alhaalla, siis 36.3 siinä missä ainakin viikon on ollut 36.9, ja karmea migreeni. Joillain kuulemma on migreeni oviksen aikaan, toivottavasti (?) minä kuulun niihin. Vaikka oliskin ovis nyt, niin eilisen pupuilut saa kyllä riittää, tässä kunnossa kuulkaapas tytöt ei voi pupuilla. :ashamed: Oon kaikkeni antanut jo! :D

Hani, ei siihen saa refill-settiä liuskoja, pitää ostaa aina koko satsi sisältäen sen testerinkin. Siinä mielessä tulee kalliiksi per kierto, mutta mitäs me nyt ei uhrattais tän unelmamme eteen, eikö vaan

Noppikselle ovisplussatuulia ++++ :whistle:

).( ei mitään ovisoireita, ns. kuivaa keliä pitelee. Masentaa huomata ettei ovis oo joka kierrossa, mutta taitaa olla aika tavallista mun iässä (33v). Lääkkeillä vois tietenkin luontoa auttaa mutta koitan luomuilla syksyyn saakka.

Noppis
Blondie voihan se ovis tulla myöhemminkin, eikös? =)

Itselläni nyt siis mitä, kp 29, ja elän kovassa toivossa, että olisin ovuloinut eilen. :xmas: Lämmöt aamulla nousseet, joten toivoa olis... Tosin olen nyt tietysti onnistunut saamaan itselleni tän tytön flunssan, joten päättele nyt sit jotain niistä lämmöistä... :headwall:

Tyttö on kamalassa kunnossa, räkää ja kyynelnestettä valuu ihan valtoimenaan, ja välillä ihan itku tulee kun kurkussa on niin paljon räkää ja yskittää. :(

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
no se tätsky sano mulle että 40 euroa, et on se sillai aika kallis, ja sit en tiiä mitä ne liuskapäät maksaa per paketti.
okei liuskoja saat sen 26 eurolla joku 20 kpl ? sieltä mammaksi putiiista.. ja niitäki jos parisatsia tilaa niin... äkkiä toi maksaa ittensä takas.. :)

*muoks* huomasinkin hanin viestin. outoa ettei saa liuskapäitä siihen :/ vähän sucks.. oiski ollut liian halpaa... *

noppis: tuosta oviksen aikaisesta migreenistä, :wave: täällä yksi, joka kärsii siitä. Mulla on karsee migreeni samaan aikaan, kun tulee vatsa- ja selkäjomotukset. Tee siinä sitten vauvaa, kun päätä jyskyttää... Mut joo, migreeni on oviksen aikoihin. Muutama päivä sen jälkeen lämmöt on jo nousseet. Mä oon miettinyt, että liittyiskö migreeni mulla lh-huippuun, kun menkatkin aiheuttaa mulla migreenin. Reagoin siis hormonaalisiin muutoksiin.

Kaikki noi tuli esikoisen jälkeen. Ennen en edes tunnistanut ovista mutta nyt en voi olla huomaamatta... Mä oon pohtinut, että onkohan mulla jotain ongelmia sen keltarauhashormonin erittymisen kanssa, sillä mulla alkaa menkat yleensä 10-13 päivää oviksen jälkeen :/ . Alkiohan ei pysty kiinnitymään, kun limakalvo antaa periksi liian aikaisin. No, katsotaan tää kierto loppuun ja mietitään sit uusiksi.

Tietääkö kukaan, että lähteekö gyne tarkastamaan mitään vai nauraako se mut pihalle, jos meen epäilyineni sinne ja on vasta yk 3? Kai sitä hormonimäärää pystyy tarkistamaan jotenkin? Ehkä mä oon liikaa kaikki-heti-mulle-nyt -tyyppi :ashamed: .

jutteli se tätsky sit vähän väärin mulle. mun pitäis parin kuukauden aikana testata ovista joka päivä tolla vehkeellä. soitin äsken tonne yliopistolliseen apteekki palveluun ja haukuin ton tuotteen ihan lyttyyn :headwall: :headwall: :headwall: no en ihan heti osta 7 päivän välein tota vehjettä uudelleen, ihan järjetöntä |O

Noppis, kyllä se on tavannut olla kp 15, +/- 3 pv jos on tullut. Mutta kiitos tsempityksestä!
Voimia teille flunssanvastaisessa taistelussa!

Iines, yksityisellä testaavat yrityksen pituudesta riippumatta. Maksaahan se, mutta nopeampaa kuin vartoo vuosi jotta kunnallinen ottaa sut tosissaan.

Hani
, se testeri näyttää olevan täällä http://www.halpa-testi.fi/clearblue_digitaalinen_ovulaatiotesti___7_kpl_-p-51.html
tarjouksessa! Melkeen kympin halvempi kuin apteekin tiskiltä ostettuna

Noppis
Iines79: luultavasti migreeni iskee siksi, että estrogeenitaso laskee sekä ovulaation aikoihin että ennen menkkoja, estrogeenin väheneminen on kuulemma yleisin syy hormonaaliseen migreeniin. Tuossa tuo E2 on estrogeeni.

Hani- Sitä mä vähän mietinkin, et jos et tiiä koska pitäis testata, eli koko kierron pitäis testata, niin kyllä siinä vähän vararikkoon saattaa mennä, on tosiaan älyttömän kalliita nuo puikkomalliset ovistestit ylipäätäänkin, ei pelkästään Clearblue. Apteekin omalla merkillä tarkoitetaan muuten yleensä sellaista, minkä nimi on ihan vaan Apteekin ovulaatiotesti, Yliopiston Apteekilla ilmeisesti vastaava on Biocard. Clearblue ei tietääkseni ole "apteekin oma" merkki.

Mitenkä tää elämä on tällasta? Siis että toisen hetkenä tuntuu, että sehän olis maailman paras juttu, jos pikkukakkonen tulis, toisena hetkenä taas miettii, että onko siitä nyt vielä järkevää haaveilla.. Mutta mennään nyt näillä ja katotaan, mitä tapahtuu! :D

Mutta mä en nyt viikkoon ilmesty, lähtään poitsun kanssa Ouluun mun vanhemmille. Tuun sitten kurkkaan kuulumiset! Jos ois plussia ja paljon!!!

Noppis
No nyt mä sit taas aloin miettiä, et JOS nyt tärppi kävis, niin veisinkö oikeasti tytön päiväkotiin syksyllä? Olisin silloin 10.viikolla. Tuntuu vaan et se olis järjetöntä viedä tossa välissä hoitoon, kun kuitenkin toinen olis jo masussa. Toisaalta pelkään hirveästi keskenmenoa. Toisaalta sit taas pelkään olevani raskausaikana niin väsynyt, etten kykene opiskeluun lapsenhoidon lisäksi, ja lisäksi pelkään, ettei opiskelusta kuitenkaan tulisi mitään, kun tyttö olisi tietenkin sairaana kaikki pakolliset koulupäivät. Sitten pelkään että mun kultamussua kiusattaisiin siellä päiväkodissa kun se olisi pienin. :snotty: Mainitsinko jo, että pelkään aika monia asioita? :LOL:

Sit kun jos mä oisin kotona, me voitais keinua päivät pitkät yhdessä. Eiks niin? Sellaistahan se 1+ -ikäisen kanssa kotona oleminen on, eikä koskaan mitään negatiivista? :xmas:

TOSI järkevää taas miettiä näitä asioita tälleen kun kuitenkin se mahdollisuus, et tärppi käy, on aika pieni. Mut se on tää vauvakuumeisen mieli tällainen... :LOL: :LOL:

Noppis: Joo tottakai se on estrogeenitason romahdus mikä sen migreenin aiheuttaa :ashamed: . Taas ei ajatellut tarpeeksi pitkälle...

Kuinka nää päivät kuluu näin hitaasti? Sais jo olla kp 30 niin olis yksi jännäysaihe vähemmän.

Heips!
Vieläkö mahtuu yksi pikkukakkosta kuumeileva mukaan? :D
Eli täällä olisi yksi joka kovasti hinkuis mukaan....
Ikää on 28 vuotta, Turun seudulla asustellaan ja esikoinen on syntynyt 03/07, tyttö :heart:
Tänään on kp1, ja mieli sen mukainen... :kieh:
Tai uutta "taistelua" kohti mennään, yritystä takana muutama kuukausi ja täytyy kyllä myöntää, että usko meinaa jo loppua :(
Mutta, mutta eipäs heitetä kirvestä kaivoon, vaikka se esikoisen kohdalla auttoikin, ei nyt siis ihan kirjaimellisesti, mutta kun tavallaan luovutettiin tyyliin " ei tästä mitään tule", onnistuttiin.

:wave:

Nemulle pahoittelut tädistä :hug: .

Minäpä toivotan Treelon heti tervetulleeksi (kun itsekin niin vanha jäsen olen ;) )! Mä myös olen Turun seudulta ja vielä hetken 28-vuotias :saint: . Tsemppiä kovasti kakkosen yritykseen!

tervetuloa treelon

pahoittelut tädistä muille! MInä puhallan oikein isot puhurit ja pidän peukut pystyssä koko ajan että saatte plussat PIAN! =)

tänää ollu aika rauhallinen päivä.. huomenna tietää kiirusta ellei mene ylitöiksi. Saas nähdä. ENsviikko on taas näitä pitkiä päiviä paitsi on vaan ma, ti ja to pitkät päivät muuten ke ja pe ihan lyhyet päivät!

alanko mää olla tylsä?

noh näkyillään.. :wave:

Yhteistyössä