PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Me päästiin aika luvattoman helpolla noissa yöheräilyissä. Poika alko 2,5kk:n iässä nukkumaan 12h unia öisin. :whistle: Niin kun oli kaikki varoitelleet, et ikinä ette enää saa nukkua kunnolla, ni oltiin isännän kanssa HIEMAN ihmeissämme, et tähänkö tää oikeesti jäi. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta vieläkin mennään samaan tahtiin. En tiedä vaikuttiko meillä se, että vauveli nukku ekasta yöstä alkaen omassa huoneessaan vai onko muuten vaan niin rauhallinen tapaus. Ollaan kyllä moneen kertaan kiitelty ties mitä ylempiä voimia näistä ehjistä öistä!

Kiitos kaikista tuulista, eiköhän se vahvistu. Tänään on ollu jotenkin niin tyynen varma olo, että raskaana ollaan ja kaikki on hyvin. Toivossa on hyvä elää.. :heart:

sunnuntailapsi Hyvä, hyvä, kaikki aseet vaan käyttöön!! Mäkin kokeilin tässä kierrossa eka kertaa ovistestejä, niin epätoivon partaalla pyörin jo. :D Samoin jätin särkylääkkeet, ainakin tujummat, ottamatta koko kierron ajalla. Sängyssä köllöttelin pitkään jalat pystyssä.. Lopetin nesteenpoistokuurin.. Aloin syödä foolihappoa.. Tiputin 5kg painoa.. En juonut tippaakaan kofeiinipitosia juomia.. Eli panokset koveni ja heti nappas. :heart: Rennosti ottaminen on ihan yliarvostettua!! :LOL:

Noppis
Voi arrrrgh. Mies nukkui neitin huoneessa patjalla ja mä nukuin makkarissa korvatulpat korvilla. Mut eikös tää rouva taas pyörinyt suuren osan yöstä valveilla! Mikä mua vaivaa!!!! |O |O |O No, parempi kai sekin kuin oma unettomuus ja neitin heräämiset siihen päälle. Oli kuulemma tosi paljon piippaillut yöllä, mut tällä kertaa oli menneet kaikki itkukohtaukset tutilla ohi.

Meillä oli tuossa 7-8 kk iässä parempaa, neiti heräili vain pari kertaa yössä, joskus jopa vain kerran. Mut nyt tosiaan taas mennyt ihan mahdottomaksi tämä. Pitäis ehkä jotain unikoulua harkita, mutta jotenkin hankalaa on ollut sellaista päätöstä tehdä, kun meidän neitillä tosiaan on ollut sitä refluksivaivaa, joten koskaan ei sit tiedä, milloin se heräilee "muuten vain" ja milloin sitä sattuu (kun happamat nesteet nousee). Nyt on tosin ollut parempaa sen refluksin kanssa, mut nyt sit tuntuis, että niitä hampaita olis tulossa. Nyt on siis ollut ihan oikeasti todella huonoja öitä n. 1,5 viikon ajan, mutta normaalisti suuri osa siitä on vaan mun herkkäunisuutta. Muuta selitystä en oikein keksi sille, että yleensä, kun mies on ollut vahtivuorossa, on neiti nukkunut lähes läpi yön. :eek: Eli mies ei herää niihin pikkupiippailuihin, minä taas oon heti pystyssä ja tuttia viemässä kun piip kuuluu. :ashamed:

Siis pitääkö kofeiinijuomatkin lopettaa??? Voi ei! :eek: Pilkkis upea painonpudotussaavutus! :flower: Itsekin oon yrittänyt tässä vähän keventää, mut kas kummaa, minähän olen lihonnut! Näin siinä aina käy! Parempi yrittää porsastella vaan niin paljon kuin jaksan, niin paino tippuu normaalilukemiin! :D

Ma luulen, et ma alotan juomaan punaviinia- lasi/ pari paivassa ja sit vahennan... :D Tupakoinnista kun en tykkaa ja huumeitakaan en halua aloittaa, energiajuoman mausta en tykkaa myoskaan... Juu- punaviini! :D

Noppis- oon samaa mielta, kylla se unettomuus on ihan viimeinen juttu... |O se pilaa paivan ja kaikki nayttaa kamalalta, kun ei saa nukuttua. Niin se varmaan on, et sa oot jo tottunut herailemaan aina kun on tarve ja sit nukut niin kevyesti, etta on silloinkin vaikeaa pysya unessa, kun vois vaan nukkua. Mulla on vahan samaa ongelmaa... :hug:

Noppis
Halfcafnonfatlatte, niin joo, siis ei tullut mieleenikään, et se olis tottumista vaan noi mun univaikeudet. Pitääkin passittaa mies sinne huoneeseen 2 viikoks (jos se on makkarissa niin ei kuulemma herää ollenkaan vaikka neiti huutais - no mikä ihme, onhan noilla huoneilla peräti yksi seinä välissä ja sekin jotain pahvia :D ), niin jospa sitten tottuisin takaisin nukkumiseen. :D :xmas:

Mä muuten aloitin punaviinikuurin jo 2 päivää sitten, ja lopetan vasta kun testi näyttää plussaa. :D Vähän tekis mieli aloittaa myös sellainen pekonipasta-kuuri, nimittäin meillä on viimeiset 2 päivää ollut sitä ruokana ja se on niin :p :p :p . :D

Jos mäkin liityn teihin kun mieheltä sain "luvan".. Eli että sain miehen sanomaan, että "eihän se nyt haittaiskaan jos toinen tulis"! Eli ovis on ehkä ollut juhannuksena, ja katotaan, tapahtuuko tässä kierrossa mitään.. Noppiksen kanssa jo tunnetaankin, melkein samanikäiset lapsoset eli meidän mies on syntyny viime syyskuussa.

Pelottaa vaan liittyä, jos ja kun tästä yrittämisestä sitten tulee pakonomaista! Niinhän se taitaa itse kullekin käydä.. :LOL: Mutta nyt yritän ainakin ottaa rennosti, voi olla etten enää viikon päästä pysty!

Heips,

Mahtuuko mukaanne yksi uusi pikkukakkosen kuumeilija :) ? Meillä kuumeilu alkoi toukokuussa, eli nyt menossa yk 2. Mä olen tuolla viikkopinossa mukana mutta olis kiva kuumeilla vähän pysyvämmässä porukassa (tai siis oletus on, että kaikki plussaa pian ;) ).

Mitä kertoisin itsestäni... Meillä on esikoinen syntynyt 09/06 ja hitaasti ollaan lämmetty ajatukselle toisesta ja nyt sit yritys onkin jo päällä. Mulla on menossa kp 24/28-30 mutta tuskinpa on tärpännyt tässä kierrossa. Meillä ei oikein ajoitukset menneet yksiin oviksen kanssa mutta voihan se yllätystärppi tulla. Yrityksestä ei ole kiinni, mä vaan en luota mun kroppaani oviksen bongailussa.

Apuja käytettiin ekassa yk:ssa mutta mä aloin stressaan niin paljon, että greppimehutkin jäi tässä kierrossa juomatta. Mulla on ollut ns. stressivapaa kierto :saint: . Hyvin on toiminut, kun testeihinkään en ole vielä langennut :whistle: .

Tämän enempää tarinoimatta, toivottavasti kelpuutatte mut mukaan kuumeilemaan :) .

-Iines-

Noppis
Veera- Jee, tervetuloa tänne kuumeilemaan! =) Tärppäskö teillä Ukko nopeesti?

Pakonomaista, mikä, kuka?
Siis kaikkihan me kuumeillaan seesteisen rauhallisesti "tulee jos on tullakseen" -asenteella. :xmas:

Santessa Voi surku. :hug:

Ja Iines79 myös tervetuloa!

Veera- ootko sä tuolla meidän syyskuisten kerhossa? Mulla on kanssa syyskuussa syntynyt tyttö.

Mä odottelen että menkat tulis... Aika kierukan poistoon on perjantaille varattuna, tulis nyt ennen sitä! Perhesuunnittelukin menee kiinni sitten heinäkuuksi. No, kai mä menen sitten yksityiselle poistattamaan sen jos ei muu auta. Harvoin tässä pinossa tätä toivotaan, mutta puhallelkaas mulle vähän tätituulia! :LOL:

Iitukalle tervemenoa odotuspuolelle ja onnittelut vielä Pilkkikselle Tandem-Plussasta! Nauttikaa odotusajasta, paljon liimaa ja tarrasukkia matkaan! :flower:

Marijasulle syvät pahoittelut :hug:

Tervetuloa uudet!

:wave:

pahoittelut tätin tyrmäämille.

).( juhannus oli hauska, grilliruokaa oli riittävästi. Lauantaina oli krapula. Nyt vika työviikko ennen kesälomaa, heinäkuussa mua täällä palstalla ei näy mutta pysyn listoilla edelleen ja palaan "ruotuun" taas elokuun alusta.

Noppis
No nyt se ois sit todella selvä tärinäkipu oikealla puolella, ja limaa tuli vielä tänäänkin, ja jomotteleekin.

Pitäiskö toi mies nyt sit kaataa tänään vaiko ei?
Toisaalta mä olen kyllä ovista odotellut tulevaksi kokonaista
päivää, et olisko vähän tyhmää olla yrittämättä.

Noppis Ei muuta kun ketarat pystyyn ja yrittämään! :D Ettei sitten jälkikäteen harmita..

Mä roikun täällä vielä tän päivää, huomenna aamulla testaan ja sitten ehkä siirryn vallan sinne ison O:n puolelle. :D :heart:

Noppis
Niin joo, ollaan menossa viikolla 28 (kahden viikon päästä ) mökille ystäväpariskunnan kanssa, ja tajusin just, et jos ei nyt tärppää, niin silloin on menkat!!! :eek: Siis eihän sellainen passaa, häiritsee pahasti saunomista ja muuta,ja muutenkin siellä ei oo suihkua jne. Eli siis tässähän on sittenkin PAKKO yrittää kaikkensa. :xmas: :D

Käsi pystyyn kaikki ne, jotka uskoi, että mä oikeasti suostun lopettamaan yrityksen tässä kierrossa tähän?

Pilkkis toivottavasti pääset huomenna sinne odotuspuolelle etkä tuu takaisin ainakaan ennen kuin kuumeilette pikkukolmosta! :D

Krhm.. Arvatkaas kuka hätähousu ei malttanu oottaa huomiseen.. :LOL: Uskoin kuitenkin vielä puol tuntia sitten malttavani. :ashamed: Mut kyllä tuo varmaan on jo niin vahva viiva, et voin uskoa plussanneeni. :heart: Eli alan sitten pakkailla kamojani ja siirtyä seuraavalle asteelle, toivottavasti nähään siellä pian! Kiitos kaikille yhdessä kuumeilleille, ootte ihania! Käyn varmast jatkossakin lueskelemassa teiän kuulumiset, plussatuulia!

+++++++++++:whistle:

Täälähän on tapahtunu vaikka mitä!!! IItukalle suuret onnittelut näin jälkikätteen ja Pilkkikselle kanski :flower: :flower:

Marijasulle voimahali...sanoja en löyvä... :hug:

Nii ja uusillekki tevetuloa!!!

Täälä ootellaan tätiä saapuvaksi...tää aika on nii jännää ko menkat pitäs alkaa näillä näppäimillä mutta ei kuulu kuiteskaan ja mitään oireita ei mihinkään suuntaan :eek: Tulee varmaan taas pitkä kierto, mies oli oletetun oviksen aikaan reissussa, tuskin on tärpänny...Pakonomanen tarve pittää silti toivoa yllä :saint: Saas nähä...

Yhteistyössä