Angelmum: :hug: toivottavasti kaikki menee nyt hyvin.
Kassu: Mäkin haluaisin Tammisaareen, mutta matka mietityttää, kun sinne on meiltä n.100km
Oletko päässyt kokemaan vesisynnytyksen, mua siellä kiehtoo mukavaksi kehutun henkilökunnan lisäksi juuri se vesisynnytyksen mahdolllisuus. Olisi se upeeta kokea jotain niinkin ainutlaatuista.
Kuupas: Taitaa tosiaan olla jo tavaksi muodostunut
Joku kertoi antaneensa vettä pahimpaan huutoon, mutta sitäkin siis vaan, jos meno yltyi mahdottomaksi. Toivottavasti teilläkin jäisi nuo yösyömiset ihan itsestään pois. Mä heräsin tänään pitkästä aikaa todella pirteänä ja tajusin, että neiti oli herättänyt mut vaan kerran ja kelloa katsottuani totesin, että sain nukkua 8.30 asti :heart: Siis yleensähän herätyksiä tulee usein ja sitten lopullinen aamukiekaisukin viimeistään klo 7.00. Toivottavasti tämä on pysyvä ilmiö!
Jaanalle osanottoni. Näinhän se menee, toisell elämä annetaan ja toiselta se otetaan pois.
(.) Melkoisen oireeton olo edelleen. Viime alkuraskaudessa väitin olevani oireeton, mutta olinhan mä sentään väsynyt ja vatsakin turvoksissa, mutta nyt ei edes niitä :| Moni kyllä ajattelee, ettei kaikki ole hyvin, jos sitä pahoinvointia ei ole, mutta mäkin tiedän yhden, joka oksenteli viikolle 13 asti ja sitten np-ultrassa todettiin tuulimuna
Eli ei sitä oireettomuudesta, oireista tai edes niiden loppumisesta voi tietää.