Hakutulokset

1. V

~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

pikakysymys vain täs muille lokakuisille..mitä luulette, mulla varhaisultra rv 7+1..näkyykö syke jo jos on näkyäkseen.
  2. V

Kymppilumitalven hoidoista plussanneet!

mitä luulette, mulla varhaisultra rv 7+1..näkyykö syke jo jos on näkyäkseen.
  3. V

stemppiä riksu82 :hug:
  4. V

onnellinen onneton itse olen raskautunut myös hedelmöityshoitojen kautta eli ivf:stä. minulla hcg oli kaksi viikko alkion siirrosta 369 ja se oli kuulumma tosi hyvä...tiedän tunteesi palosta odottaa. itselläni nyt rv 6+3 ja pelottaa tosi paljon mennä varhaisultraan. minullakaan ei suuremmin...
  5. V

Hoidot Kysillä

minä täälä vietän verikokeen jälkeistä noin rv 6+3. jännitys kaamee kun munasarjoihin vihloo koko ajan. 19.2 varhaisultra ja silloin nähdään mitä siellä sisällä on...toivottavasti syke löytyisi...pelko on kova
  6. V

täällä flunssa iski eilen pahimman kautta......samalla myös yökötystä. paha olo iskee jos ei syö parin tunnin välein..kauan meni ennen kun sen tajusin...olin vain syömätää kun kaikki yrjötti....ens perjantaina varhaisraskauden ultra..kovaa kipua ollut nyt munasarjojen paikkeilla molemmilla...
  7. V

itsestäni sen verran että olen 25 v. eka lapsi kyseessä ja synnytyspaikka KYS.
  8. V

miten siihen kerhoon pääsee???vai onko niin ettei minua siihen eden hyväksytä....en ainakaan osaa siihen liittyä. kuvia täältäkin olisi jo tulossa!!!!
  9. V

neuvokaa sitten jos kerho järjestetään, että miten se toimii. itselleni asia on ihan vieras ja siksi ei osaa sitä käyttää...kuvien lisääminenkin on vierasta.eilen yritin eka kuvani laittaa, mutta ei onnistunut....se olisi hyvä että jutut olisi tällää kuvat siellä kerhossa...harmittaa kun tuli...
  10. V

Juon kahvia miten sattuu tsemppiä ja oikein paljon voimia...tuo on niin kauheaa....voin kokemuksella sano, että syvältä se ottaa.... itselläni tunteet vaihtelee tosi paljon. välillä on kuvotusta melko lailla...mikään ei maistu ja sitten kun syö niin on vielä huonompi olo. toisene päivänä...
  11. V

Siis uskomatonta..onko tällaisia ihmisä oikeasti olemassa...en voi uskoa....en ole edes tajunnut että jouku feikisti viitsii täällä lukea toisten tekstejä. itse olen niin helpottunut kun luen ja hieman harvakseltaa nyt kommentoin muiden tekstejä ja huomaan että omat oireet onkin ihan...
  12. V

täällä yksi pasista plussannut. nyt menossa 5+3. en yhtään jaksa uskoa vielä tähän....hcg arvot oli 367 testipäivänä. yksi alkio siirrettiin. varhaisultra 19.2. koko ajan vain mielessä on pelko siitä, että ultrassa ei näy mitään tai sitten on tuulimuna.....oireina on mahan pistelyä, väsymystä ja...
  13. V

Alkionsiirrosta plussanneiden oirepino

nosta tätä ketjua ylemmän...laittakaa kommentteja....
  14. V

otatteko minut mukkaan..... viime viikolla plussasin hedelmöityshoitojen avulla...yhtään en itse usko vielä raskauteen, koska ajattelen että se keskenmenoriski on meillä lapsettomuushoidon käyneillä suurempi....koko ajan vaan mietin, että tuleeko se ulos vai ei vai miten....antaa tosi paljon...
  15. V

Hoidot Kysillä

kiitos rallukka
  16. V

Hoidot Kysillä

berits olen ohjeissasi hertalle samaa mieltä...itsekkin tosi aktiivinen urheilija..... meillä varhasraskauden ultra 18.2. Kauhea odottaa sinne asti. mitään oireita raskautumisesta ei ole. en tunne oikeestaa mitään muuta kun ajoittaista nipistelyä alamahassa. pelottaa niin hitosti, että...
  17. V

Hoidot Kysillä

suuri kiitos kaikille onnitteluista....tsemppiä kaikille ja voimia jaksaa yrittää vaikka helpolla tuloksia ei tule...itse yritän pitää uskoa yllä että kyllä se pieni siellä pysyy...
  18. V

Hoidot Kysillä

tänään tuli aika iloisia uutisia...hcg 360.....nyt vaan jännätään pysyykö se siellä pitäisi nyt pieni enkeli kaikilla voimilla kiinni...
  19. V

Hoidot Kysillä

en ole ottanut rokotetta ja mietin kovasti uskaalko sitä ottaa.... kertokaa kokemuksia tuulimunaraskaudesta ivf hoidon seurauksena.....onko ne mahdollisia??miksi ei vai miten on????

Yhteistyössä