No huomenta naiset! Mä olen ollut pystyssä puol neljästä kun tyttö päätti vetää soolot ja ei millään rauhottunut,ei auttanu laulu, maito, hellimiset, ei sitten niin mitkään..Mies sitten lähti äskön töihin niin arvatkaas tietty kun neiti nukahti just viis minuuttii ennen ku läks..hehee..ukko paralta vielä eilen revittiin hammaskin niin ei saanu edes yötä nukkua..voe toista..
Varhaisultrasta : Juu,ei..en ole menossa.Oon kanssa "hieman" hermoraunio siinä suhteessa että jos sykettä ei löytyskään yms.muut mitä saattaa näkyä,niin satavarmasti se jäis päähän möröksi kummittelemaan.Ja muutenkin..pärjäsin mä viime raskaudessakin ilman sitä, miksen nytkin =) .
Sikapiikistä: Äh, en oikeen tiedä kumpaan suuntaan sitä kallistus..tällä sekunnilla tunne on et en ota kyllä.
Janosta moni puhuu, täällä sama vika rahikaisella, ja se painottuu lähes AINA iltaan..Mulla ei oo mitään mielitekoja noiden mehujen,vissyjen tai limujen suhteen,mutta KAHVI, ah!Siis niin hyvää!! Onpa hyvä mieliteko nyt kun sitä pitäs vähän niinkun vältellä.. :ashamed:
Vauvanvaatteista: En oo kierrelly nyt viime aikoina kirppiksillä tai muuallakaan,meillä on tota vauvanvaatetta esikosta jota ei keretty ees hälle pukee,kun oli niin paljon,joten varastossa siis "uutta" jo valmiiksi,eli ihan perusvalkosta ja ns.neutraalia väriä niin sopii tytölle tai pojalle.
Äitiyspakkauksesta..Jaa-a..jos ottaski rahana tällä kertaa..kun tosiaan tota vaatetta jo on..MUTTA..sitte tietty kun ne kuvat julkastaan niin se rupee hellyttään niin kamalasti että sitten kuitenkin otan sen..saas kattoo.
Muista mieliteoistaa ja kuulutus :wave: :Oliko täällä joku muukin joka himoitsi sipsejä..siis voi tsissus..sipsejä, ihan sama mitä sipsejä, niin täällä uppoais :kieh: ..ja toinen mikä on niin nuudelit..eli kaikki roska uppoaa kitaan, voi herranjestas sentäs..mutta minkäs teet..niin..
Tervetuloa kaikille uusille,teitä oli aika monta joten sori kun en nimiä nyt kaikkia erittele,kun en muista.. :ashamed: Ja onnea pienestä ihmeestä teille :heart: :flower: !
Heidi ja Muxu-kax 5+4.