Hakutulokset

1. V

Hoidot Kysillä

nyt tulee hieman henk.koht kysymys..onko kukaan käynyt ottanut sitä keskusteluapua, jota ne siellä hoidoissa ovat maininneet???oliko liian henkilökohtainen. itse ajattelin et pitäiskö kokeilla niin ois kaikki mahdollise kokeiltu.
  2. V

Hoidot Kysillä

kotona nega testattu--voi hitto kun sapettaa...
  3. V

Hoidot Kysillä

malttamaton olo on. jotenkin tuntuu, ettei toivoa enää oikeen positiiviseen tulokseen ole. taidan testata tänää kotitestillä niin pääsee sitten ajatuksissa eteenpäin kohti seuraavaa siirtoa....voi tätä odottajan tuskaa.....oireiden suhteen voin sanoa että en tunne mitään..ainoastaa rinnoissa...
  4. V

Hoidot Kysillä

onko muilla lugestronista tullut mitään oireita..itselläni rintoihin on koskenut, koska ne ovat melko turvoksissa...onko muita jolla samoja oireita???
  5. V

Hoidot Kysillä

jaksamista rallukka ja dream09...taidan liittyä joukkoon ensi viikolla... :(
  6. V

Hoidot Kysillä

ei oireen oiretta havaittavissa ja sen vuoksi olen melko varma että alkio ei ole kiinnittynyt. yleensä tunnen kaikki pienetkin heilahdukset kehossa ja nyt ei niin mitään oireita. liikkunutkin olen jo melko normaalisti lenkkeille, kevyesti hölkkäille ja huomenna aattelin mennä salille jotain...
  7. V

Hoidot Kysillä

halaus dream09....
  8. V

Hoidot Kysillä

sorry mut mitä kohdallani pp tarkoittaa listassa...onko se päivät siirron jälkeen vai kuis??? olikos jollain tietoo, että onko alkion kiinnittyminen keskimäärin siis pp4?
  9. V

Hoidot Kysillä

olletko rallukka joutunut käymään sen takia lääkärillä vai oletko selvinnyt kotona...

Yhteistyössä