Hakutulokset

1. V

Hoidot Kysillä

kertokaas missä vaiheessa teillä pistosten lopettamisen jälkeen merkit hyperistä on alkanut ilmaantua...onko joillakin vasta viikon päästä kun viimeksi on pistänyt....tai miten ajoittnut alkion siirtoon yms...
  2. V

Hoidot Kysillä

tänään olin alkionsiirrossa. nyt vaan jännätään kahden viikon ajan. toivoa ei edes uskalla....kuusi meni pakkaseen...onko kukaan tehnyt raskaustestiä ennen 2 vkoa.
  3. V

Hoidot Kysillä

tsemiä raitatiikeriä, aika tuntuu loputtoman pitkälle kun on näin suurista asioista kyse...
  4. V

Hoidot Kysillä

tänään tuli tieto, että 13 on hedelmöittynyt niistä 18 jotka otettiin. huomenna sitten yksi niistä ois tarkoitus laittaa
  5. V

Hoidot Kysillä

kiitos kaikille vastauksista. juuri punktiosta tultiin kotiin. tuloksena 18 munasolua ja siemenneste vaikutti hyvälle, nyt peukut puytyyn että hedelmöittyvät....
  6. V

Hoidot Kysillä

Miten paljon olette uskaltaneet rehkiä punktion ja alkionsiirron jälkeen. itse olen liikkuvaa sorttia ja mietin että kuinka paljon uskallan urheilla tulevina viikkoina. lekuri käski ainakin rauhoitella nyt tulevana viikkona...kokemuksia???
  7. V

Hoidot Kysillä

meillä maanantaina keräys ja tarkoituksena keskiviikolle sitten takasin laitto jos sieltä joku sattuis olemaan hedelmöityskykyinen. näillä mennään. rakkuloita on tuhottomasti. 17 mm ainakin 8 molemmilla puolen. liikaa kuulemma on paljon.
  8. V

Hoidot Kysillä

itse tänää ultrassa käyny ja rakkuloita tullu pergoveriksella molemmille puolille melkein 10, hoito jatkuu ja jos ei valikoidu niin mahd. keräys ensi viikolla, jos kaikki menee hyvin. toivottavasti jtain muutakin tapahtuu kuin, että hoito taas lopetetaan kesken... toivottavasti ivf onnistuisi...
  9. V

Hoidot Kysillä

itse tänään kysillä ultrassa. menopuria pistetty 4 päivää ja ekaa kertaa näkyi yksi rakkula hieman kasvanut. edes yksi positiivinen asia, mutta pistäminen siis vain jatkuu seuraavat 4 päivää. taas on ostettava uusi erä menpuria ja rahaa palaa tuutin täydeltä. mutta tähän sitä on varauduttu. nyt...
  10. V

Hoidot Kysillä

kyllä sitä taitaa joutua jonottamaan ennen ivf aikaa. viime viikolla saimme tiedon, että ivf:ään varmaan joudutaan menemään kun ei muuten tulosta ole tullut. seuraava vapaa aika oli ensi vuodelle vko 7. aivan kauhealle tuntuu odotella niin kauan. en tiedä oisko sitä mitenkään mahd aiemmin...
  11. V

Hoidot Kysillä

meillä vauvaa yritetty jo puolitoista vuotta. kärsin pco:sta. nyt vuorossa sitten ivf. jonoon laitetaan varmaan ens viikolla ja aika menee ens vuoden puolelle. kaikkee on siis jo kokeiltu mutta tuloksetta. alkaa hermo jo olla kireällä mut nyt pitää toivoa, että apu löytyy..onnea vaan kaikille...

Yhteistyössä