Hakutulokset

1. V

Hoidot Kysillä

]Arcatha varmaan hyvä päätös jos ei voi keskittyä täysillä hoitoon. tämä todella vaatii aika paljon ja itse kokemuksesta tiedän, että hääjärjestelyt vievät myös energiaa kiitos kaikille kannustuksesta enää huominen niin pääseen verkokeeseen... HaLLeBeRRy perässä tulet...toivottavasti...
  2. V

Hoidot Kysillä

harmittavasti alkoi aamulla tiputtelemaan verta....oisko se pieni raukka sieltä ulos jo tulossa....harmittaa kyllä niin kovin jos tulee ulos....
  3. V

Hoidot Kysillä

tervetuloa kaikille uusille mukaan. itselläni nyt menossa pp11. hätäpäissäni tekaisin kotitestin ja siihen piirtyi juuri ja juuri näkyvä viivan haamu kontrolliviivan lisäksi..heti perään toistin testin ja täysin saman vastaus, nyt kaipailisin muiden kommentteja...mitä kaikkee se voi olla? voiko...
  4. V

Hoidot Kysillä

minulle määrättiin sairaslomaa viikko keräyksen jälkeen. se riippuu hieman munasarjojen tilanteesa. jos soluja on paljon on riski hyperille joten sairasloma on ihna aiheellinen. itse en ainakaan välipäivänä olisi mennyt töihin, sillä sanoivat että vaarana voi olla munasarjojen poksahtaminen jos...
  5. V

Hoidot Kysillä

KYSIN HOIDOKIT 20.1.2010 Raitatiikeri ............... Rallukka .................. PAS 01/10 .......... (endometrioosi) dream09 ................. PAS 2010 .......... vauvakuumeilija .......pp 5 Vesiheinä ................. PAS 01-02/2010 .......... Inkku83 ................... 1...
  6. V

Hoidot Kysillä

satatuhatta halia aidan...olen niin pahoillani....
  7. V

Hoidot Kysillä

tänään matkannut 8-soluinen alkio uuden elämän alkuun sisälleni........nyt vain kaikki peukut kohti taivasta
  8. V

Hoidot Kysillä

onko liian henk.kohtaista kysyä mitä lääkkeitä teil on käytössä...itsellänikin masennusta, unettomuutta ollut ja ajattelin et olis kiva kuulla jos jollain käytös samantapaista lääkitystä.... B)
  9. V

Hoidot Kysillä

tänään käyty kysillä ja perjantaina pas....nyt vaan peukut pystyyn, että päästään siirtoon ja tämän vuoden eka yritys tuottaisi tulosta.....pakko vaan yrittää toivoa.....onko muita passilaisia tälle viikolle????
  10. V

Hoidot Kysillä

kertokaapa pasissa käyneet ja muutkin, että jos alkio ei selviä sulatuksesta niin onko siinä aikaa sulattaa toista menehtyneen tilalle vai onko se automaattisesti sitten menetetty mahdollisuus. itsellä kierto lääkkeellinen....olen kuullut että siirtoajat kierronpäivinä vaihdelleet ja ajattelin...
  11. V

Hoidot Kysillä

meil ens viikolla ultra zumenonilla kp 14 ja sit varataan aika pasiin. jotenkin koko ajan olo ettei ne pienet selviä sulatuksesta.....harmittaa niin kovasti jos ei päästä siirtoon. taas joutuu varaamaan uuden ajan ja se kestää....toivo on mennyt kun sitä joutuu odottamaan niin kauan. olen niin...
  12. V

Hoidot Kysillä

kyl ne antaa soittoaikoja päivällekkin mutta vastaavat todella huonosti :'(
  13. V

Hoidot Kysillä

onko teille tuluut zumenonista mitään oireita. minulla on kaamee pahoinvointi ja maha ihan sekaisin..onkohon ihan normaalia????
  14. V

Hoidot Kysillä

hyvää uutta vuotta kaikille... itse täällä muutaman päivän olen syönyt zumenonia. kp 7 ja 12.1 on ultra. toivottavasti sillä viikolla on pas. kertokaapa mitkä tekijät vaikuttaa siihen että alkio voidaan siirtää pasissa. onko se se limakalvon paksuus ja kierron päivä. Itselläni ei ole normaalia...
  15. V

Hoidot Kysillä

minä kyselin polilta siitä psykan keskustelusta ja he sanoivat laittavansa tietoo minusta sinne. sieltäpä tupsahti jo postia tulla ja maanantaina pittää mennä käymää..toivottavasti siitä olis apua..en oikeen tiiä mitä sieltä haen, mutta ompahan kaikki kokeiltu, että ei sit myöhemmin harmita.
  16. V

Hoidot Kysillä

KYSIN HOIDOKIT 3.12.2009 Raitatiikeri ............... Rallukka .................. PAS 01/10 .......... (endometrioosi) dream09 ................. PAS 2010 .......... vauvakuumeilija .......PAS 01/2010 Vesiheinä ................. PP 14 .......... Inkku83 ................... 1...
  17. V

matala HCG arvo

onko kenelläkään ollut matalia hcg arvoja hedelmöityksen jälkeen. itselleni koeputkihedelmöityksen jälkeen 14 vrk kohdalla hcg 25. mistä voi olla kyse?????Antakaa esimerkkejä. oletteko koskaan kuullut että kyseisessä voisi olla jotain hyvääkin, jos tälläinen ketju jo olemassa niin liitetään...
  18. V

Hoidot Kysillä

uutiset tänään olivat aika kaameat. hcg arvo 25. kyseessä siis joko kohdun ulkopuoleinen raskaus tai varhaisen keskenmenon merkit. nyt sitä vaan ootellaan et mitä tapahtuu...
  19. V

Hoidot Kysillä

eihän muuten raskaustestiin /verikokeisiin tartte olla syömättä...ite ainakin ajattelen, että mitäs sillä on vaikutusta niihin arvoihin vai onko. miten olette toimineet muut????
  20. V

Hoidot Kysillä

harmi rallis että vuotosi ovat niin runsaat. itselläni kirpaisee kanssa tosi kovasti kun joku pallomaha tulee kadulla vastaan. eräs todella tärkeä ystävä on viimeisillään raskaana ja alussa tuntui älyttämän pahalle nähdä häntä. nyt osaan iloita jo asiasta enemmän ja odotan, että vauva syntyy...

Yhteistyössä