Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
Kiin en tiedä kuka hoitaja se on ollut. jokatapauksessa se hoitaja ei oo tiennyt, että labra on joulukuun kiinni, eikä siks voida sitä biobsiaa tehdä. oon ihan raivona! :kieh: :kieh:
äsken sitten soittivat kysiltä ja meidän aika siirtyykin tammikuulle. 19.1.2010 on aika varattuna, siitäkin tulee kuulemma paperi erikseen. voi jumaliste, pitäis kyllä tuollaisia mokailijoita jotenkin näpäyttää!
Toivotaan, että se on se yksi ja ainoa sössijä, että ei ainakaan useampaa olis :snotty:
Siniviuhka:hug: ärsyttävää joutua taas odottamaan..nyt vaan toivotaan, et vuodenvaihteen jälkeen onni potkaiseen teitä monella elämän osa-alueella..
mä yritän luottaa, että kyllä ne asiat järjestyy..
Meillä piti olla eilen se käynti ja postissa tuli kirje, et ei se sillo onnistukkaan vaa saatiin uus aika perjantaiksi..liekö joku kämmäys tässäkin takana..harmitti vaan siks, ku jokainen päivä mitä täytyy odottaa on liikaa!!
Vauvakuumeilija ja
Arcatha :hug: olen pahoillani..voimia!
:hug: kaikille tasapuolisesti..
ootte erityisen vahvoja naisia
mä oon käyny tänä vuonna noin 10 kertaa vyöhiksessä ja se on auttanu mua hirveesti..kumma vaan, ku ei miehen siittiöt oo siitä parantunu
miestä en sais sinne vaikka aseella uhkaisin.. :kieh:
on: kp1 tänään..oon ihan tyytyväinen, et jos menkkojen piti alkaa, ni tänään oli paras päivä..koska oon käsittäny, et ovulaation induktiossa jos käytössä on clomit, ni ne alotetaan kp3 (perjantai), jos on lyhyt kierto, niinku mulla..
mä en vaa käsitä, ku sillo syyskuussa ekalla käynnillä M.H sano, et ennen oltas heti sen käynnin jälkeen tehty inssi, mut nykyään pitää kysissä odottaa 3kk, miehen antaa kontrollinäyte ja sit vasta miettiä tehdäänkö inssi..nyt siis odotus on takana ja perjantaina saattaa alkaa tositoimet!!Jes!! Muualla suomessa näyttäs olevan edelleen toi vanha käytäntö, et suoraan alotetaan hoidot..oon kade niille.. :ashamed:
mies mietiskeli ostaisko se kesämökin keväällä..mä vähän palautin maanpinnalle-> häät tulossa, hedelmöityshoitoihin pitää varata rahaa, mitäs jos tuun raskaaksi?vauvalle pitää ostaa vaik mitä.. Se oli ihan kauhuissaan siitä miten paljon vauva voi maksaa ennen, ku sitä on olemassakaan.. :headwall: nii-i..