Hoidot Kysillä

Kiin en tiedä kuka hoitaja se on ollut. jokatapauksessa se hoitaja ei oo tiennyt, että labra on joulukuun kiinni, eikä siks voida sitä biobsiaa tehdä. oon ihan raivona! :kieh: :kieh:

äsken sitten soittivat kysiltä ja meidän aika siirtyykin tammikuulle. 19.1.2010 on aika varattuna, siitäkin tulee kuulemma paperi erikseen. voi jumaliste, pitäis kyllä tuollaisia mokailijoita jotenkin näpäyttää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
Kiin en tiedä kuka hoitaja se on ollut. jokatapauksessa se hoitaja ei oo tiennyt, että labra on joulukuun kiinni, eikä siks voida sitä biobsiaa tehdä. oon ihan raivona! :kieh: :kieh:

äsken sitten soittivat kysiltä ja meidän aika siirtyykin tammikuulle. 19.1.2010 on aika varattuna, siitäkin tulee kuulemma paperi erikseen. voi jumaliste, pitäis kyllä tuollaisia mokailijoita jotenkin näpäyttää!
Toivotaan, että se on se yksi ja ainoa sössijä, että ei ainakaan useampaa olis :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
Kiin en tiedä kuka hoitaja se on ollut. jokatapauksessa se hoitaja ei oo tiennyt, että labra on joulukuun kiinni, eikä siks voida sitä biobsiaa tehdä. oon ihan raivona! :kieh: :kieh:

äsken sitten soittivat kysiltä ja meidän aika siirtyykin tammikuulle. 19.1.2010 on aika varattuna, siitäkin tulee kuulemma paperi erikseen. voi jumaliste, pitäis kyllä tuollaisia mokailijoita jotenkin näpäyttää!
Toivotaan, että se on se yksi ja ainoa sössijä, että ei ainakaan useampaa olis :snotty:
Siniviuhka:hug: ärsyttävää joutua taas odottamaan..nyt vaan toivotaan, et vuodenvaihteen jälkeen onni potkaiseen teitä monella elämän osa-alueella..:) mä yritän luottaa, että kyllä ne asiat järjestyy..

Meillä piti olla eilen se käynti ja postissa tuli kirje, et ei se sillo onnistukkaan vaa saatiin uus aika perjantaiksi..liekö joku kämmäys tässäkin takana..harmitti vaan siks, ku jokainen päivä mitä täytyy odottaa on liikaa!!

Vauvakuumeilija ja Arcatha :hug: olen pahoillani..voimia!

:hug: kaikille tasapuolisesti..:) ootte erityisen vahvoja naisia

mä oon käyny tänä vuonna noin 10 kertaa vyöhiksessä ja se on auttanu mua hirveesti..kumma vaan, ku ei miehen siittiöt oo siitä parantunu :p
miestä en sais sinne vaikka aseella uhkaisin.. :kieh:

on: kp1 tänään..oon ihan tyytyväinen, et jos menkkojen piti alkaa, ni tänään oli paras päivä..koska oon käsittäny, et ovulaation induktiossa jos käytössä on clomit, ni ne alotetaan kp3 (perjantai), jos on lyhyt kierto, niinku mulla..

mä en vaa käsitä, ku sillo syyskuussa ekalla käynnillä M.H sano, et ennen oltas heti sen käynnin jälkeen tehty inssi, mut nykyään pitää kysissä odottaa 3kk, miehen antaa kontrollinäyte ja sit vasta miettiä tehdäänkö inssi..nyt siis odotus on takana ja perjantaina saattaa alkaa tositoimet!!Jes!! Muualla suomessa näyttäs olevan edelleen toi vanha käytäntö, et suoraan alotetaan hoidot..oon kade niille.. :ashamed:

mies mietiskeli ostaisko se kesämökin keväällä..mä vähän palautin maanpinnalle-> häät tulossa, hedelmöityshoitoihin pitää varata rahaa, mitäs jos tuun raskaaksi?vauvalle pitää ostaa vaik mitä.. Se oli ihan kauhuissaan siitä miten paljon vauva voi maksaa ennen, ku sitä on olemassakaan.. :headwall: nii-i..
 
ompas täällä taas tapahtumia...

Vauvakuumeilijalle jaksamista epätietoisuuteen. :hug: ja muillekkin joita taas kerran on koeteltu äärimmäisen paljon, voimia tulevaan.

Tästä keskusteluavusta päätin tulla kommentoimaan. Meille sitä tarjottiin IVF suunnittelu/parikäynnillä ja minä otin sen kiitollisena vastaan. Mies ei halunnut lähteä mukaan mutta minulle on ollut suunnattoman paljon apua keskustelusta.

Suosittelen sitä kaikille jotka tuntevat tarvetta puhua näistä vaikeista asioista. Ainakin henkilö jonka kanssa olen keskustelemassa käynyt on aivan ihana.
 
vauvakuumeilija :hug: Pahoittelut :(

Olen ollu nyt viikon töissä. Sain pätkäsijaisuuden 3 viikoksi ja on kivasti vieny ajatuksia pois tästä vauvan kaipuusta :) Menkkojen laskin alkavaksi tässä viikonlopun tienoolla, joten niitä odottelemaan ja sit sais alottaa clomit =)
 
vauvakuumeijija :hug: voih..

Arcatha en tiiä Iisalmen vyöhiksistä, mut googlettamalla löysin omani..:)

Kiin toivottavasti menkat tulee ajallaan, et voit alottaa clomit..:)

on: Käytiin eilen kysillä. Viikolle 19 sijottus meidän IVF, jos ei clomikierrot tai inssikierrot tuota tulosta. Oisvat tehny tähän kiertoon inseminaation, mut lain vaatimat miehestä otettavat verikokeet eivät olisi ennättäneet valmistua siihen mennessä..höh..(ja labra on sittenkin kuulema auki vielä enskuun alussa) seuraavaan kiertoon inssiä ei myöskään voida tehdä joulupyhien takia, joten tammikuussa pitää soittaa, ku menkat alkaa, ni siihen tehää inssi. Mieheltä verikokeet vuoden alussa.

Miehen siittiö-tilanne oli tälläkertaa hyvä(suluissa elokuun näyte): tiheys 26milj.(8,2milj.) ja a+b 0%+54% (a+b 0%+39%) Muutuimme tälläkertaa lähes selittämättömiksi, ku minulla testien mukaan prolaktiini on nyt normaali ja ovulaatio tapahtuu.

Määräsi sitten ovulaatiota tukemaan clomit, kun mulla on kierto-(23-25) ja luteraalivaihe lyhyt (10-12). Clomeja otan nyt kp 3, 4 ja 5. Seurantaultra 4.12. Määräs clomeja noin pienellä annoksella, ku oon niin pieni ja yleensä kaikki hormonivalmisteet toimii mulle vähän liian voimakkaasti. Nyt ultratessa oli oik. puolella 5mm ja vas. puolella 6mm folli, pe katotaa valikoituuko kummatkii vai vaa toinen.

Hui, ku pelottaa millanen hirviö musta tulee noitten clomien kanssa :eek: eilen otin ekan
Tulipas pitkä sepustus! Niin ja se piti vielä sanoo, että kysillä oli aivan ihanaa palvelua:heart: melkeen itkettää:)
 
KYSIN HOIDOKIT 20.11.2009

Raitatiikeri...............
Rallukka.................. PAS 01/10
dream09................. PAS 2010
vauvakuumeilija....... PP 9
Vesiheinä................. 2. IVF Punktio 17.11
Inkku83................... 1. IVF hoidon 1 pas Tammikuussa
Peppilottasikuriina... inseminaatio
Arcatha.................... seuraava infokäynti 01/2010
Möhköfanttis............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa
Kummi......................
Kiin........................... Clomit 12/09 ja 1.ICSI vko 14/2010
Zirppana...................
Trinita......................
Muskotti84...............
HaLLeBeRRy............. clomit, 1.OI+IUI 1/10
Siniviuhka................. 9.12 hoitoinfo ja kivesbiobsia
Ibu............................ hoidot alkamassa
Aidan........................ 1 ICSI 1.pas tammikuussa

:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar


 
vesiheinä mikäs teillä on tilanne? joko on piinailut ohitse?

HalleBerry Onko tullu oireita clomeista? Mä on kans nyt syöny niitä(vaikka kesällä todettiin et ne ei mulla auttanu, ni lääkäri sano kuitenkin et nyt vois syödä loput. ihmeitä kai tapahtuu). tänään meni toinen tabletti. Pientä hiotusta ehkä havaittavissa, mut ei sen kummempaa.

Mulle tuli viime viikolla epikriisi kysiltä. Tammikuussa yritetään vielä oi:ta menopurilla, ja jos se ei tepsi ni sit huhtikuussa IVF.
 
Eipä ole menkkoja kuulunu. Noh, miulla on niin vaihteleva kierto, että saattavat alkaa joskus ens viikolla ja sekin olis miulle ihan normaalia ;) Kokoajan kuitenkin sellanen olo, että alkais ihan millä minuutilla hyvänsä. Kohdun kohdilla on paineen tunne.
 
Siniviuhka :hug: ne sano mulle, et aluks oli se tieto, et se ois kiinni, mut onki nyt auki..

berits mä söin pe, la ja su yhden tbl (oon niin pieni ja hormonivalmisteista tulee aina kauheat oireet, et kokeillaan aluks näin pientä annosta) mitää suurempia oireita ei oo tullu..pari kertaa tuli hikipuuska ja muutaman kerran itku tullu..noi voi johtua kyl jostain muustaki ja sit tuolla alavatsalla paineen tunnetta, vihlaisuja, kuhinaa yms.. Montakohan follia sieltä löytyy perjantain ultrassa? :eek:

Kiin onko mahollista, et oisit raskaana?
 
Siniviuhka tuo on niin raivostuttavaa! Ja niin samperin turhauttavaa! :hug:

Minäkin aamulla soittelin kysille, kun vajaat kolme viikkoa sitten luvattiin lähettää hoitosuunnitelmaa ja pillerireseptiä sun muuta, vaan ei ole kuulunut. Sairaanhoitaja sanoi, että kyllä ne täältä tulee, mutta lääkärillä on noin 30-40 paperit tuossa odottelemassa. No, ensi viikolla alkaa menkat, jää nähtäväksi ennättääkö pilleriresepti ennen sitä perille... Taitaa olla taas vähän henkilökuntavajetta...
 
Hei Berits ja muutkin. Mulla virallinen testipäivä vasta torstaina, mutta peli kyllä jo selvä. Viime viikolla oli jonkunlaisia oireita, rinnat arat ja alavatsassa tuntemuksia ja vähän jotain muutakin. Loppuviikolla nämä vähätkin oireet hävisivät, eikä niitä ole takaisin kuulunut. Jos tuuri käy niin alkuvuodesta sitten passiin.
 
Halleberry No ei oikein, kun tänään ne menkat sit alko :D Keskiviikkona siis alkaa clomit.

raitatiikeri Miullakin meni 2 viikkoa ennenkun sain KR:n lupaamat reseptit.

Vesiheinä Odottele nyt sinne torstaille ennenkun vaivut epätoivoon :hug: Miulla ei ollu pojasta mitään raskausoireita ennen rv.5. Sillon alko pahoinvointi ja väsymys, rinnatkin kipeyty vasta myöhemmin.
 
Tänään rv 6 ja eilen alkoi tuhruvuoto. Joko taas.... :'( :'( :'(
Ultra kuopiossa 9.12, mutta sain ajan myös huomiselle ultraan iisalmeen.
Jospa kaikki olisi hyvin. Jotenkin alkoi eilen tuntumaan, että tietysti kaikki menee niinkuin ennen ja raskaus päättyy ennen aikojaan.
 
raitatiikeri toivottavasti reseptit ennättää perille ajoissa..:)

Vesiheinä ootko testannu? b:)d

hopottitar luin tätä pinoa taaksepäin, ku yritin saada selkoa kenellä on mitäkii taustalla..säki oot kokenu jo liikaa pettymyksiä tässä matkan varrella..Toivotaan, että nyt on onnistumisien aika ja tuhru on aikuraskauteen liittyvää harmitonta..:hug: onnea ultraan!

Voisko tohon listaan jotenki lisätä diagnoosit, jos sellanen on olemassa? Olisin sit paremmin selvillä muitten tilantesita ja ei tulis kommentoitua mitää kovin tyhmää..
 
KYSIN HOIDOKIT 3.12.2009

Raitatiikeri ...............

Rallukka .................. PAS 01/10 .......... (endometrioosi)

dream09 ................. PAS 2010 ..........

vauvakuumeilija .......

Vesiheinä ................. PP 14 ..........

Inkku83 ................... 1. IVF hoidon 1 pas Tammikuussa ..........

Peppilottasikuriina ... inseminaatio ..........

Arcatha .................... seuraava infokäynti 01/2010 ..........

Möhköfanttis ............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa ..........

Kummi ......................

Kiin ........................... Clomit 12/09 ja 1.ICSI vko 14/2010 ..........

Zirppana ...................

Trinita ......................

Muskotti84 ...............

HaLLeBeRRy ............. clomit, 1.OI+IUI 1/10 ..........

Siniviuhka ................. IVF-info 2010? ..........

Ibu ............................ hoidot alkamassa ..........

Aidan ........................ 1 ICSI 1.pas tammikuussa ..........


:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar




 
hei Rallukka, lista on hyvä! ootko niin kiltti, että vaihdat mun kohdalle siihen vaikka jotain epämääräistä. "tulevaisuus hakoteillä, info ehkä 2010" tai jotain. :p tuo ehkä siksi, että alkaa usko loppua siihen, että joskus jotakin hoitoa saisi.
ottaa päähän taas vaihteeksi tuo KYSin homma ja muutenkin. eräs tuttu ilmoitti olevansa raskaana ja meitsihän tietenkin veti siitä pussillisen herneitä nenään. minäkö kateellinen, ehei, pois se minusta! :| :snotty:

Hoppikselle :hug: :hug: toivottavasti kaikki ois kuitenkii hyvin, eikä ois mitään ikävää odotettavissa!
 
hopottitar Voi ei :( Toivotaan, että vuoto loppuu. Mie vuosin kolme kertaa ennen rv.12, kun odotin poikaa, eikä silti menny kesken :) Vikalla kerralla verta tuli niin paljon, että se sotki vessan lattian ja hemppari laski, mutta niin vaan poika piti jostain kohdunmutkasta kiinni :D

(.) Eka päivä clomeja ja seksipäivät merkattu kalenteriin :p
 

Yhteistyössä