Voi että miten ihanaa
vauvakuumeilija paljon onnea! :flower: toivottavasti pieni pitää tiukasti kiinni loppuun asti :hug:
raitatiikeri mä sain pussulunssa-rokotteen jo lokakuussa..siitä nousi seuraavana aamuna kuume, tuli lihaskipuja ja pyörrytti..lisäks mul oli varmaan kuukauden sellasta hermosärkyä siinä kädessä.. mut kyl mä kuitenki kannatan sen ottoa, ku olihan nuo haittavaikutukset kuitenki lievemmät, ku mitä se itse tauti ois ollu
Vesiheinällä jo aika pitkä tie tarvottuna.. :hug: toivottavasti seuraavasta siirrosta tulis plussa, raskaus ja lapsi!
Siniviuhka hyvä, että löyty omasta takaa simppoja! Kyllä sä varmasti hyvin saat pistettyä b
d Eihän ne pistämiset tunnu miltään tän henkisen kivun rinnalla..
Arcatha ja
Inkku onnea tulevien häiden johdosta! Meillä on häät kesäkuussa..ensin me siirreltiin häitä tän vauvatoiveen takia, mut sit ku vauvaa ei alkanu näkymään, ni varattiin kirkko..ei jaksettu enää ajatella, et jos mä oonki sit raskaana, tai jos, jos.. me halutaan naimisiin ja sillä selvä..olen mä sitte raskaana tai maha hoidoista turvonneena.. mä luotan, et kaikki menee niin, ku pitääki mennä
mut se on mun ja mun miehen päätös
Ibu waude, hyvä tulos! mul oli viimekierrossa 42
Peppis kiitos
muskotti kohta pääsette tositoimiin b
d
hertta kannattaa varmaan ottaa vähän rauhallisemmin ja keksiä jotain muuta kivaa tekemistä!
on: pp4, munasarjoja tuikkii siihe malliin, et ei uskalla ees peittoja heilutella et ei sattuis..netistä yritän pysyä kaukana, ettei tulis turhaa ressiä..(googleen jää koukkuun)