Heippa vaan!! Sivukaupalla tekstiä sitten viime kerran
Oli taas mukavan tiivis viikonloppu poikien harrastusten parissa.
Silmäilin nyt ihan nopeeta läpi, täytyy tossa ajan kanssa sitten lukaista enemmän.
Juon kahvini miten sattuu :hug: :hug: isot pahoittelut, voimia sinne
Lara tervetuloa takaisin, sait ihania uutisia :heart: :heart:
Noista friikeistä, meitä on oikeesti niin moneks. Jotkut saa kauheet kicksit just limoista ja ummetuksista ja toisten turvotuksista.
Olin nuorimmaisen ollessa vauva yhes vauvachatis juttelee hypospadiasta ja aloin sit ihmettelee ku joku alko niin yksityiskohtasesti kyselee mun pojan oireista, sit alko raksuttaa et ei ollukaan ihan normi tyyppi. Eipä oo sit kauheesti tullu keskusteltuu missään.. Paitsi tos kun alko toi vauvakuume "ahistaa" tosissaan :saint:
Iteasias, oon kyl täs lukiessa vähä jo miettiny joitain, ettei oo ihan ookoon kuulosia.. En tiiä sitten:/
Hei muuten, tervetuloa uusille! Ja onnea plussasta :flower:
Kyllähän samalla sampoolla voi pestä jos se yhä sopii. Raskausaikana voi hiuspoja muuttua, niin tietty ehkä tarkistaa sen mukaan. Mulla on ainakin alkanu rasvottuu ihan hulluna, oon laiska pesijä, niin lätsä päässä sit vaan töihin
Oon ite hiusalalla ja uusimmassa Pinnissä oli aika tiukkaa tekstiä hiusten värjäämisestä. Ihan itekkin pelästyin, vaikka tietää kyllä haitat ennestään. Mutta siinä oli raporttii värjäämisen vaikutuksesta ja siitä, miten aineet imeytyy verenkiertoon. Alkuraskaudessa ei muuten suositella ollenkaan hiusten värjäämistä.
Ja muutenkin korkeintaan viiden viikon välein.. Huh!
Onko täällä muuten ketään jolla olisi
Astma? Allekirjoittanut on valvonut pian viikon oireiden takia. Sain kylmää keuhkoihin toissa sunnuntaina ja siitä sitten on pahentunut pikkuhiljaa. Ajattelin soittaa tänään keuhkopolille ja kysyä tosta lääkityksen nostosta, alan jo pelätä pienen puolesta, kun tulee järkyttäviä yskänkohtauksia eikä henki kulje..Sitten vielä tuntuu, et sisuskalut tulee ulos yskiessä ja vauva siinä mukana.. Juu, eikä toi mun työ oikeen helpota asiaa
Pitänee ottaa selvää tosta kerhohommasta, facebookistakin mut löytää.. =)
Just mietin aamulla, et ei oo enää kauheesti pahaa oloa, mut sitten alko vähän etomaan. Menee ton yskän kanssa, niin muut unohtuu.. Uudet isommat rintsikat on hankittu, mies eilen oikeen pysähty ihmettelee mun Tosi isoja b- kupin tissejä
Kerroin eilen esikoiselle pelireissulla vauvasta, tuli tosi iloiseksi. Sitten se sanoi, että arvasi jo sillon, kun olin katellu raskauskiekkoa (taisinkin kertoo siitä) Muille vois kertoo täs pikkuhiljaa:hug:
Puskajussi ja Onni 5+6 :heart: :wave: