Hakutulokset

1. P

Kolmatta odottavat 2010

Huomenta! Täällä taas ihana aamu esikoisen uhman kanssa kärvistellen. :headwall: Argh, kamalia raivokohtauksia pojalla. :( Kohta lähetään pihalle purkamaan virtaa. Zeenalla tosiaan hyvä asenne, go get them! :) Mä kirjottelen yleensä facebookiin aika turhanpäiväsiä asioita, en mitään...
  2. P

Kolmatta odottavat 2010

Must tuntuu, et facebookin myötä on toisaalta ihmisten kynnys kirjottaa aika törkeitäkin asioita madaltunut. En tarkoita, että Zeenan tapauksessa olisi näin, mutta mun kavereissa on ollu semmonen, joka kirjotteli päivityksissään mm. työnantajasta ja asiakkaista ihan törkeitä asioita. Hänestä...
  3. P

Kolmatta odottavat 2010

lolu Juu siis tarkotinkin vaan sitä sormenpäiden piikittelyä eli arvojen ottamista. :) Pari kertaa viikossa on onneks aika vähän, vaik tylsää kuitenkin koko loppuraskauden ajan vahtia. Zeena :hug:
  4. P

Kolmatta odottavat 2010

marza Me ollaan luultavasti ostamassa Volkkarin 5-paikkasta Tourania. Siihen mahtunee 3 istuinta vierekkäin taakse. Ensin meinattiin tila-autoa, mut alettiin sit etsiä muitakin vaihtiksia, kun alkoi tuntua, et tila-autot on kulutukseltaan melkosia tuhlareita. Pääosin ajo on meillä kuitenkin...
  5. P

Kolmatta odottavat 2010

Jee!! Meitsi selvis sokerirasituksesta puhtain paperein! :p Olin 100% varma, et joudun vähintään kotitarkkailuun taas, niinku aiemmissa raskauksissa. Kesällä sit viel toinen rasitus, mut tuli niin hyvä fiilis kun selvisin tästä ekasta!! :whistle: Pilkkis 14+0
  6. P

Kolmatta odottavat 2010

Vpr Mäkin laitoin tänään maissit itämään. Yläasteella oon kokeillu viimeks, mut enpä siitä muista mitään ässävinkkejä enää. :D Muistan vaan, että sitä yhtä maissia kuljetettiin mukana ympäri Suomen, mökille ym, pitkin kesää. :) Ja hyvää oli sitten syssyllä. :p Toivottavasti ilman matkailuakin...
  7. P

Kolmatta odottavat 2010

Siis eikö se just niin ole, et pastöroidusta maidosta valmistetut juustot on turvallisia? Mäkin elän siinä uskossa. Syön tosin niitä pastöroimattomastakin (hui mikä sanahirviö?) maidosta valmistettuja juustoja. Tuorejuustojakin on tullu syötyä aika estoitta.. :whistle:
  8. P

Kolmatta odottavat 2010

Mä oon ollu tosi (ehkä liiankin) huoleton noiden syömisten kanssa tässä raskaudessa.. :ashamed: Juustojen kanssa on lipsunu vielä vähän enemmän kun kakkosraskaudessa. :whistle:
  9. P

Kolmatta odottavat 2010

Ponille Onnea poikalupauksesta! :) Epeti Toivottavasti ultrassa kaikki hyvin! :heart: Tarkse Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan! :wave: Harmittaa tuo Tampereen keskusneuvolan lapsikielto ultrassa. Meillä ei lapsenvahteja ole juurikaan käytössä ja siksipä mieheltä jää ultrat...
  10. P

Kolmatta odottavat 2010

Zeena Toivottavasti luottamusmies saa pomosi järkiinsä! :) marza Kunnon yöunet tekee ihmeitä.. :) Kiva, et sait nukkua, toiv jatkossakin yöt pysyy rauhallisina. Just huomasin, et meiän vanhemmatkin lapset on näköjään aika tarkasti saman ikäset. Meiänkin esikoinen on kesäkuinen -07. :)...
  11. P

Kolmatta odottavat 2010

Nyt kilahti hermot tän päänsäryn kanssa! 6 viikkoa on jo ollut jatkuvasti riesana.. Äsken soittelin akupunktioon ajan ens viikolle, toivottavast sieltä löytyis apu. Mä oon kans huomenna menossa sokerirasitukseen. Aiemmilla kerroilla on se keskimmäinen arvo ollut rajalla ja siks oon joutunu...
  12. P

Kolmatta odottavat 2010

ylläripylläri Hitto, kuulosti ihan mun anopilta! :o Alko vähän kiehua sun puolesta.. :whistle: Kiva jos niitä liikkeitä on tuntunut, marza. :) Tervetuloa BV ja saduli! :wave: Ei mekään varmaan äitiyspakkausta oteta, turhaa roinaa vaan ja tosi vähällä käytöllä on olleet nuo esikoisen...
  13. P

Kolmatta odottavat 2010

Zeena :hug: En ollu silmiäni ku luin sun työnantajasta, ihan käsittämätön juttu! Koita jaksaa pistää hanttiin! Poni Kiva kun mies ymmärtää osallistua. :) Mä en oikeen osaa vielä näin aikasessa vaiheessa olla huolissaan vanhemmista lapsista vauvan synnyttyä. Ehkä on vielä semmonen olo, et...
  14. P

Kolmatta odottavat 2010

Keffeli Kiva että siellä näkyi lupaava ihmisenalku! :heart: Tsemppiä selän kanssa, ei tosiaan hyvältä näytä kun tässä vaiheessa jo jumahtaa.. :/ Mut josko se siitä asettuis sittenkin. d :) b
  15. P

Kolmatta odottavat 2010

marza Toivotaan, et liikkeet alkaa voimistua jo ihan pian! :hug: Mullakin on monta ystävää, joille on sattunut ikäviä asioita lapsirintamalla ja muutama, jolla on mennyt jo tosi pitkään yrityksen parissa. Oikeestaan pelkäsin kertoa tätä vauvauutista heille, kun meilläkin on kuitenkin käynyt...
  16. P

Kolmatta odottavat 2010

Kuis Keffelin ultra meni? Oho-oho, Epeti, läksit sitte oikeen Amerikan maalle asti ja neloset vielä! :D Saattohoito muovipussissa kuulostaa hirvittävältä :'( , ei ihme että herätessä oli karmaiseva olo. Olipas toikin kommentti kollegalta, en ihmettele, et särähti korvaan. :( Mä ehkä oon...
  17. P

Kolmatta odottavat 2010

:wave: Mullakin oli tänään neuvola. Paino oli kivasti tippunu, ku ruoka ei hirveen hyvin maistu. Sydänääniä kuunneltiin :heart: , viuhtoi siel 150-160 välillä. Kaik muutenkin kunnossa. Nopea käynti, vartin verran istuin siellä. :) Meillä on molemmille vaihtoehdoille ekat nimet valmiina...
  18. P

Kolmatta odottavat 2010

Hyväsetti Toivotaan, et kaikki on kunnossa ja liikkeet alkaa pikkuhiljaa voimistua! :hug:
  19. P

Kolmatta odottavat 2010

Hyväsetti Ok. Mä muistaisin et aloin tuntea viimeks liikkeitä vast rv19-20 sen istukan takia. Koska sulla on seuraava neuvola?
  20. P

Kolmatta odottavat 2010

Hyväsetti Onko sulla tietoa istukan sijainnista? Mulla se oli viimeks kiinnittyny mahan puolelle ja liikkeet tuntu sen takia vasta myöhään ja heikosti sittenkin.

Yhteistyössä