Heissuli vei
nimistä on ollut keskustelua. Meillä tytölle keksittiin nimi aika kivuttomasti, musta tytöille on paljon enemmän kivoja nimiä kuin pojille. Noh, pitkän pohdinnan jälkeen löytyi yksi ihan ok nimi, joka ilmeisesti molemmille kelpaa joten molemmille sukupuolille on nyt nimet keksittynä
Mulla on sitten taas huomenna neuvola, ei yhtään huvita sinne mennä
viime kerta oli jotenkin niin ahdistava et koko ajatus harmittaa, et siellä pitää käydä. Onneksi synnytystapa-arvio osui yhdelle varatulle neuvolakäynnille niin sen saan sitten perua!! onneksi. Sit jo toivonkin, että vauva syntyy ennen seuraavaa käyntiä, että saan hyvillä mielin sen perua. Harmi, että sitten vauvan kanssa pitää käydä samalla tädillä
Ellalle jaksuja iltapäivän odotukseen =) tuntuu et se muutama tunti aina matelee kun oottaa ultraa
Me vaihdettiin auto sedanista farmariin, oltiin koeajolla niin sanoin miehelle, et nyt ajetaan kotiin ja testataan et kuinka vaunut mahtuu auton kyytiin, et jos ne ei mee heittämällä niin sitten ei autoa osteta. Noh, nehän meni sinne tosi helposti niin sedan lähti vaihtoon
on se kivampi farkun kanssa ajella kun vaunuja pitää kuljetella.
[bväsymys ja nukkuminen[/b] mä oon nukkunut viime aikoina ihmeen hyvin
tosin jos kylkeä pitää kääntää herään siihen, kun lonkat on jumissa ja sitten kun kääntyy niin häpyluu vihloo ihan älyttömästi ja lonkat särkee, mut yleensä uni tulee nopeasti takaisin. Pissallakaan ei tarvii joka yö juosta, joka sekin on suht positiivista
Mullakin oli tossa n. puolivälissä raskautta tosi pahoja univaikeuksia, mut ne on onneksi jääneet taakse.
Heh, nukkumisesta tuli mieleen, et mulla on unilelu kainalossa (mies mua nauraa kun aina kauhea huoli, missä mun unikaveri on
) niin nyt jo mietin, et kohta siinä kainalossa nukkuu pieni ihmisenalku, ihana vauvantuoksuinen tuhisija :heart: niinä hetkinä sitä jo kaipaa, et sais vauvan syliinsä.
Heh, mä näin viime yönä unta että mulle oli tullut mahaan ihan tolkuton raskausarpi ja mä olin ihan paniikissa ja kauhuissani, et vauvan on PAKKO syntyä NYT HETI JA VÄLITTÖMÄSTI et mä en kestä raskausarpia
ja siis todellisuudessahan mulla ei juurikaan arpia ole, muutama kyllä löytyy mut ne on tosi haaleita ja uskon että häipyvät aika olemattomiin kunhan tää maha tästä häipyy, mut jotenkin sen paniikin muistaa ihan selkeästi. Hitto et ihminen osaa olla pinnallinen.
mutta joo, ihme turinaa jossa ei mitään järkeä
tatomira ja itu 34+4