Kolmatta odottavat 2010

Moikka! En ole taas aikoihin käynyt täällä.. Viikkoja tänään 12+0 :heart: Kaikki on mennyt hyvin ja toden totta pahoinvoinnilta vältyin kokonaan. :D Huomenna on ultra ja saan samalla yhdistelmäseulan tulokset. Seuraava neuvola mulla on 10.5. viikkoja sillon noin 15. Ensi maanantaina käyn sokerirasituksessa.

Väsymys on helpottanut, tai sitten siihen on vaan tottunut. Mulla on tota keffelin mainitsemaa uniongelmaa, väsyttäs kyllä mutta kun menee nukkukmaan sitä valvookin sängyssä välillä 1-2 tuntia..

Ella ja Kirppu

ps. Tyttöolo on vaan voimistunut raskauden edetessä...

ylläripylläri
Voi mä kateellisena luen teidän viikkojen poksumisia... kun itekin jo olis edes siinä vaiheessa että ois nähnyt että tuolla masussa joku oikeesti on.

Nukahtamisongelma on ilmaantunut myös tänne :wave: Oon yleensä nukahtanut hyvin varsinkin kun on tuo vielä öisin heräilevä 1-vuotias ja krooninen väsymys päällä, mutta nyt ei uni meinaa tulla sitten millään. Väsyttää, mutta ei vaan uni tuu.

Muuten aika oireetonta tällä hetkellä... ärsyttävää tää alku :D

ylläripylläri 4+6

Tuon sitten rasittamaan alkuraskaudessa, kun väsyttää muttei saa nukuttua. Mulla on kaikissa raskauksissa ollut tuo sama ongelma. Jaksuja teille, jotka siitä kärsitte juuri nyt. Tässä raskaudessa pahin väsymys väistyi rv 11 tienoilla.

Ulkona hieman aurinkokin pilkahtaa, joten tyttöjä pukemaan ja ulos.
-Poni 19+0 poks

Moi!

Täällä on taas lapset ollut tänään aamuvirkkuja. |O Tyttö on nyt päikkäreillä ja äsken vähän pääsin itsekin lepäileen, esikoisen katsoessa lastenohjelmaa boxilta. Ulos pitää kyllä lähteä, kun tyttö heräilee.

Ylläripylläri, alkuraskaus on kyllä siitä inhottavaa aikaa, kun ei tiedä että onko mahassa oikeesti joku ja sitä sitten jännittää ja miettii koko ajan. Mäkin jouduin käymään alkuraskauden ultrassa kaksi kertaa, sillä ekalla kertaa mahassa ei vielä näkynyt mitään muuta kun ruskuaispussi. Sain sitten uuden ajan kuukauden päähän ja se kuukausi oli kyllä yhtä tuskaa ja odottamista. Toisella ultrakäynnillä nähtiin pieni sydän sykkivän ja saatiin varmistus vauvasta. :heart:

Ootteko jo miettineet nimeä vauvalle vai onko kenties nimi jo valmiina? Meillä tuottaa tällä kertaa nimen valinta kovasti harmaita hiuksia. Aika paljon ollaan nimeä mietitty, mutta mikään ei tunnu sopivalta. Mutta onhan tässä vielä aikaa löytyy passeli nimi ja kun ei edes se sukupuoli ole selvillä. =) :LOL:

marza ja sintti rv 16+4

terve. Käväsin tossa ystävän luona kylässä,ja sen ekat sanat oli mulle et olen kuulemma kun haudasta noussut :heart: tokasin vaan et äitiä vähän väsyttää |O ,mulla on ollut aika rankka odotus kaikkee mahtunut tähän palettiin,no mut en mä mikään nuorikaan nyt enään ole...vanhuus ei tuu yksinään :attn: jotenkin musta tuntuu toi selkäsärky ja sokereitten tarkkailu verottaa jonkin verran aina saa jänskää mitäs nyt seuraavaks? ja on mulla tietty kaks tenavaa ennestään minkä perässä juosta :p . Aurinko paistaa ihanasti, kohta lähen tytön kanssa pelamaan palloa just ostettiin ihana rinsessapallo =)

Nimestä Meillä nimi oli jo hyvissä ajoin valmiina, kun se oli selvä valinta molemmille. Alusta asti siis :whistle: Yllättävän kivuttomasti meni.

lolu Annoin kanssa tulla tuutin täydeltä, kun töissä joku uskalsi tulla sanomaan suoraan, että oon mä paremmaltakin joskus näyttänyt :kieh: Jaksamista :)

Viikot vähenee ja mielenterveys sitä mukaa :ashamed: Toivoisin jo, että olis niin paljon viikkoja että sais nyytin jo syliin. Oma mielenterveys alkaa oikeastikin olemaan koetuksella kun on niin pitkään katsellut vain seiniä kotona :ashamed:

Musta tuntuu, että sitten kun vauva on syntynyt, niin revin hurjasti iloa irti jo pelkästään vaunukävelystä lähikauppaan kun pääsee taas kävelemään eikä pidä enää murehtia miten asiat mahassa on :D

32+5

Joni Makkuusäkki ihanaa et täällä ymmärretään et jos vähän väsyttää :hug: meillä olis pojalle nimi mut tytölle kaikki hyvät varattu.. :kieh: ja tietty miehelle ei kelpaa mikään ehdotus,on kuulemma Senja venäläinen nimi?...musta ihan kaunis nimi =) . No jahka tässä vielä aikaa miettiä sitä . voimia ja jaksuja kaikille mammoille :wave:

Heissuli vei :)

nimistä on ollut keskustelua. Meillä tytölle keksittiin nimi aika kivuttomasti, musta tytöille on paljon enemmän kivoja nimiä kuin pojille. Noh, pitkän pohdinnan jälkeen löytyi yksi ihan ok nimi, joka ilmeisesti molemmille kelpaa joten molemmille sukupuolille on nyt nimet keksittynä :)

Mulla on sitten taas huomenna neuvola, ei yhtään huvita sinne mennä :( viime kerta oli jotenkin niin ahdistava et koko ajatus harmittaa, et siellä pitää käydä. Onneksi synnytystapa-arvio osui yhdelle varatulle neuvolakäynnille niin sen saan sitten perua!! onneksi. Sit jo toivonkin, että vauva syntyy ennen seuraavaa käyntiä, että saan hyvillä mielin sen perua. Harmi, että sitten vauvan kanssa pitää käydä samalla tädillä :(

Ellalle jaksuja iltapäivän odotukseen =) tuntuu et se muutama tunti aina matelee kun oottaa ultraa :)

Me vaihdettiin auto sedanista farmariin, oltiin koeajolla niin sanoin miehelle, et nyt ajetaan kotiin ja testataan et kuinka vaunut mahtuu auton kyytiin, et jos ne ei mee heittämällä niin sitten ei autoa osteta. Noh, nehän meni sinne tosi helposti niin sedan lähti vaihtoon :) on se kivampi farkun kanssa ajella kun vaunuja pitää kuljetella.

[bväsymys ja nukkuminen[/b] mä oon nukkunut viime aikoina ihmeen hyvin :) tosin jos kylkeä pitää kääntää herään siihen, kun lonkat on jumissa ja sitten kun kääntyy niin häpyluu vihloo ihan älyttömästi ja lonkat särkee, mut yleensä uni tulee nopeasti takaisin. Pissallakaan ei tarvii joka yö juosta, joka sekin on suht positiivista :) Mullakin oli tossa n. puolivälissä raskautta tosi pahoja univaikeuksia, mut ne on onneksi jääneet taakse.

Heh, nukkumisesta tuli mieleen, et mulla on unilelu kainalossa (mies mua nauraa kun aina kauhea huoli, missä mun unikaveri on :LOL: ) niin nyt jo mietin, et kohta siinä kainalossa nukkuu pieni ihmisenalku, ihana vauvantuoksuinen tuhisija :heart: niinä hetkinä sitä jo kaipaa, et sais vauvan syliinsä.

Heh, mä näin viime yönä unta että mulle oli tullut mahaan ihan tolkuton raskausarpi ja mä olin ihan paniikissa ja kauhuissani, et vauvan on PAKKO syntyä NYT HETI JA VÄLITTÖMÄSTI et mä en kestä raskausarpia :LOL: ja siis todellisuudessahan mulla ei juurikaan arpia ole, muutama kyllä löytyy mut ne on tosi haaleita ja uskon että häipyvät aika olemattomiin kunhan tää maha tästä häipyy, mut jotenkin sen paniikin muistaa ihan selkeästi. Hitto et ihminen osaa olla pinnallinen.

mutta joo, ihme turinaa jossa ei mitään järkeä

tatomira ja itu 34+4

Jospas minäkin sitten siirtyisin kirjoittamaan omista kuulumisistani tänne, sen sijaan että vain lueskelen teidän kirjoituksianne. Mulla tosiaan kanssa kolmas raskaus ja viikkoja 19+4. Alussa oli kauhea pahoinvointi jota ei aiemmissa raskauksissa ollut, kun se loppui noin viikolla 12, alkoi huimaus ja jatkuva päänsärky. Sitten mulla aiemmin jo leikatut suonikohjut päättivät tulla tuplasti pahempina takaisin ja nyt olen sitten niiden vuoksi sairaslomalla jo viidettä viikoa. Lääkäri oli sitä mieltä ettei kannata enää töihin mennä koska tilanne ei tästä tule helpottamaan vaan päinvastoin. Menin sitten ja irtisanoin poikien hoitopaikatkin. Joten koitan saada ajan kulumaan. Onneksi kesä on tulossa!

Ensi viikolla pääsen ultraan. Saa nähdä kumpi on tulossa. Aiemmat kaksi poikaa näkyivät selkeästi. Meillä pojat odottaa innolla että pääsevät mukaan katsomaan miltä se masuasukki oikein näyttää.

VicHo rv 19+4

Ultrassa oli kaikki hyvin :heart: Menkoista siis 12+6 mutta odotetusti oli pienemmän mitat. Vastasi 12+2--12+4. Neuvolan laskettua aikaa ei muuttanut kuitenkaan kun ei heitä yli 5:ttä päivää.

Ovistestailuihin yms. perustuen nyt olisi 12+2, joten pitäydyn siinä että la olisi 1.11. (neuvolan mukaan 28.10.) Ainakin saan aloittaa äippäloman vähän ennemmin ja tietty loppupäästä mulle tulee 40 viikkoa ennemmin täyteen, niin pääsepä sit yliaikaiskontrolliin vähän nopeemmin :D

Tosin mä en jaksa uskoa, että mihkään 40+ viikoille mennään. Tai tosi outoa se olisi, kun edellinen synnytys oli 35+5.

Meinasipa mennä pasmat ihan sekaisin, kun keskustelun etusivulla kaikki kategoriat olivat vaihtaneet paikkaa. :eek: :snotty: Löysinpäs! :D

Nimistä, mulla olis tytölle valmiina nimi. Miehen mielestä meillä ei ole tytölle nimeä valmiina... :whistle: Kyllä mä sen vielä ehdin pehmittää, mikäli ultrassa vaaleanpunaisia lupauksia saataisiin... Poika meneekin sitten tosi hankalaksi, kaksosten nimet on niin yhteensopivat, että siihen olisi vaikea miettiä kolmatta. Toki eihän niiden kaikkien lasten nimien tarvitse olla "samaa sarjaa"...

Ikävää, tatomira, jos neuvolassa on niin epämieluisa ihminen. Ei mikään ihme, jos sinne meno ei nappaa... Saako udella, että mikä siinä tädissä mättää? Meidän neuvolantäti on ihan jees. Tosin sillä jää välillä vähän levy päälle noitten ruoka-asioiden kanssa. Painosta se ei kyllä ole uskaltanut vielä motkottaa. Vaan kyllähän se ehtii... ;)

Tämä mamma on harmaat aivosolut sauhuten tehnyt kelan ja verotoimiston sivujen sekä laskimen kanssa laskelmia loppuvuoden veroprosentin selvittämiseksi. Multa on tähän mennessä mennyt kaikista etuuksista se minimi 20%, koska työtuloista olen velallisena ja työmatkojen takia päässyt pienemmällä prosentilla. Olen siis edelleen vanhempainvapaalla ja hyppään siitä nopeasti taas uudelle äitiysvapaalle. Kauheat laskutoimitukset jouduin tekemään, jos väliin tulee hoitovapaata ja sitten taas korkeampaa äitiysrahaa, taas pienempää äitiysrahaa ja vielä loppuvuodesta korkeampaa vanhempainrahaa.
Veroprosentti hilautui ihan kiitettävästi ylöspäin (miten se edes on mahdollista näillä tuloilla?!?). Täytynee tarkistaa tilanne uudestaan, kun loppuvuoden saamiset on selvillä sitten kesän jälkeen... Ei tämä ihan tervejärkisen ihmisen ymmärrykseen mene koko touhu... :LOL:

Ellalle hirmuisesti onnea ultranäkymistä! :heart:

Epeti 18+3

Tänään käyty lääkärintarkastus, siis gyne. Ei mittään ihmeellistä, nuori mieslääkäri (aina mulle sattuu) ja sitten haki vielä kollegan (myös mieslääkäri) tutkimaan, kun hänen mielestä on vähän pieni näille viikoille. Päätettiin jäädä katsomaan, mitä sanotaan rakenneultrassa, että hilataan laskettua aikaa viikkoa takaisin päin. Tähänhän me oltiin varauduttu, kun on pitkä kierto.
Viimeksi, kun oli vastaava tarkastus oli myös mieslääkäri, sairaanhoitaja ja vielä lääkäriharjoittelija, kaikki tuijottelemassa mun alapäätä. Silloin kyllä alkoi jo naurattaa. Mutta pitäähän niitten opiskellakin.
Kaikki oli muuten hyvin, liikkui hyvin ja pumppu löi. En saanut kysyttyä sukupuolta, kun minusta tuntui, ettei ne äijät hallinneet kovin hyvin muutenkaan sitä ultralaitetta. Tuskin olisivat saaneet tiirattua, kummalta se nyt näyttää.

nimistä: Hauska sattuma, just tänään katsoin nimiä. Tytönnimiä on kivasti kivoja, pojannimiä vähemmän, mutta eiköhän niistäkin löydy. Meillä on semmoinen nimityspolitiikka, että katsotaan raamatusta ensimmäinen nimi, toinen suvusta. Se kirja on täynnä nimiä, varsinkin vanha testamentti. Ei tosin mikään vakaumuksellinen valinta, pakanoita ollaan koko kööri. :D

unista: Näin unta, että saimme kolmoset ja minulle yritettiin laitoksella laittaa pari tummahipiäistäkin lasta mukaan. Sain tolkattua, etten ota niitä koska ne eivät voi olla minun. Yhden kaakonvärisen tytön otin kuitenkin, koska se oli niin söpö!!! :LOL:
Muistan sen ahdistuksen, että miten selviämme neljän uuden lapsen kanssa. Voi hyvää päivää näitä unia. Olin aamulla tosi helpottunut, että odotan vain yhtä.

Voi harmi Tatomira, jos ei tädin kanssa suju. Menee neuvolakäynneistä hauskuus. Mulla on ihana täti. Sain muuten lupauksen, että laittaa minut jo viikolla 38 synnytystapa-arvioon LKS:ään tämän syöksyilyn takia (ne jotka ei lukeneet aiempia viestejä, niin edellinen syntyi tunnissa). Minua siis hirvittää aika lailla se, että olen vielä kotona (sairaalaan 200km), kun vauva aikoo tulla maailmaan. Sanoi se myös, että tuon takia voidaan jo ihan käynnistääkin, mutta mulla on tosi isot epäilykset sen käynnistelyn kanssa. Tuntuu, että aina jos jollain käynnistetään, niin tulee sitten jotain komplikaatioita. Ei etene tmv. Toivon siis, että ottaisivat jo silloin sisään ja sais odotella siellä sitten rauhassa.

Onnea Ellalle kivoista ultrakuulumisista! Mulla oli ihan sama juttu niskaturvokeultrassa.

Onnea hyvistä ultranäkymistä :flower:

Mä sitten peruin lääkäriajan neuvolasta.. täti kyseli syytä ja kerroin ihan suoraan mielipiteeni, kun siellä on käytetty näitä opiskelijoita ja keikkalääkäreitä joilla ei ole mitään hajua mitä pitää tehdä. Katsovat netistä ohjeita vastaanotolle.. no joo, tein asiasta kyllä reklamaatiota potilasasiamiehellekin, kun siellä on tullut todella epäasianmukaista lääkärikäyttäytymistä mua kohtaan. Neuvolatäti otti asian ihan hyvin ja yritti taivutella josko kumminkin menisin viimeiseen lääkärineuvolaan toukokuun alussa.. en mene ellei siellä ole oikeasti oikea lääkäri, opiskelijat muhun ei koske enää pitkällä tikullakaan :|

lolu Musta Senja on kaunis nimi :)

JM 32+6

HUomenta musta tuntuu et mä olen yliväsynyt/rasittunut? mä olen ihan rättipoikki jatkuvasti? tietysti öiset pissajuoksut ja selältään herääminen verottaa varmasti :( .
Olen nyt alkanut nukkuu päikkäreitä et jaksaisin, onko muilla tämmöstä? mua ainaskin rassaa!
täähän pitäis olla hyvää vaihetta raskaudessa ja energiaa olla ihan sikana kaikkee? mulla näköjään ei...noh,jos sit vaik lopuks tulis naarasleijonanvoimaa jaksaa :LOL: . päiviä kaikille :wave:
lolu-24+2

Huomenta.
Eilen kävin loppuraskauden ultrassa ja kaikki hyvin,vauvan painoarvio 2,9kg :heart:
Lääkärin käyrien mukaan vauvan paino rv 40 olis n- 4-4,2kg ;) Vähän kyllä epäilyttää,jos mentiinkin alakanttiin ja syntyy joku 5 kiloinen :/ :ashamed:
Painoa on tullut nyt yhteensä jo 12kg :/ en silti kauheesti jaksa stressata asialla ;)
Seuraava neuvola 2 viikon päästä,samalla myös otettava verikoe,kun esikoisen aikaan sain verensiirron,katsovat jotain vasta-aine juttuja :whistle:

Tänä aamuna heräsin pitkästä aikaa virkeänä =) vaikka nyt on sitten niskat jumissa :/
Sima tehtiin eilen,tänään täytys pullottaa :p Tänään myös tiedossa kaupassa käynti ja porukoilla kyläilyä,huomenna siivous ja kakkujen tekoa :D
Lauantaian vietetään kakkosen 3v synttäreitä :heart:

Rapu ja masuasukki 34+2 :heart:

Heips!

Wandii, meillä on vähän samantyylinen nimipolitiikka kun teillä. Ensimmäinen nimi raamatusta ja kolmas suvusta. Toinen nimi on sitten keksitty niiden kahden nimen väliin. :D Tosin kakkoselle ei löydetty nimeä raamatusta suoraan, sillä siellä ei kauheasti ole kivoja nimiä tytölle. Mutta ristiäisissä sitten selvisi että tytönkin nimi on kaukaisesti johdettu raamatussa olevasta nimestä. Jos tämä kolmas tulokas on poika, mulla olis yksi etunimi-ehdokas valmiina mutta mies ei ainakaan vielä ole lämmennyt sille. Eikä mekään mitään himouskovaisia olla, mutta meidän mielestä raamatussa on kivoja, suht harvinaisia nimiä. =)

Lolu, jaksamista sinne. Samoin JM:lle. =)

marza ja sintti rv 16+6

Neuvolassa käyty..rr hyvä, pissa puhdas (ihme, kun karkkia olen syönnyt niin paljon ), hb 124 (selvästi laskussa ), painoa kertyy, joka ei yllätys, kun liikkua en juuri voi suparien takia. Ompahan sitten mistä imettää, kun silloin tuumaan laihtua liiankin kanssa :) .

Esikoinen oli tosiaan mukana ja innoissaa kuunteli sydänääniä sekä katseli vauvaa, kun ultrattiin. Ultrassa vauva vastasi tarkalleen viikkoja. Liikkui koko ajan tosi vilkkaasti. Sen verran th pääsi jalkoväliä tutkimaan, että edelleen pojalle vahvasti näyttää. Jännää olisi saada poika kahden tytön jälkeen, vaikka ei muuten sukupuolella ole väliä. Istukka on takaseinässä ja alhaalla. Th ei osannut vielä varmaksi sanoa onko kohdunsuun päällä jopa. No tämä seliviää tarkemmin viikon päästä rakenneultrassa. Vähän jännittää, jos siinä päällä ja kerkeääkö nousta. Mulla nuo paikat tahtoo kypsyä ja kohdunsuu aueta jo melko varhain niin se ei kuulosta hyvälle yhtälölle.

Nimistä Meillä ei mitää ole valmiina ennen lasten syntymään. Tai no mulla pitkän listat ehdotuksia, mutta miehelle ei tahdo mikää kelvata. Nytkin olen jo muutamaa pojan nimeä ehdottanut, mutta ei kelpaa. :/

Nyt maate hetkeksi, kun nuorimmainen nukkuu..
-Poni 19+2

:wave:

Mullakin oli tänään neuvola. Paino oli kivasti tippunu, ku ruoka ei hirveen hyvin maistu. Sydänääniä kuunneltiin :heart: , viuhtoi siel 150-160 välillä. Kaik muutenkin kunnossa. Nopea käynti, vartin verran istuin siellä. :)

Meillä on molemmille vaihtoehdoille ekat nimet valmiina, toiset vielä työn alla.

Kivoja ultrakuulumisia taas monilla! :heart:

Me ollaan nyt kerrottu vauvauutisia ystäville ja sukulaisille tällä viikolla. Kivalta on tuntunut, kun reaktiot on olleet niin iloisia. Kun niitä päinvastaisiakin on vastaan tullut. :eek: Uskomatonta, mitä ihmiset voi suustansa möläytellä. :/

Pilkkis 12+2

Meki käytiin tänään neuvolassa... Hemoglobiini 142, ei ainakaan vielä tarvii rautaa alkaa syömään.. Pissassa oli kuukausi sitten ollu proteiinia vähän, pitää viiä uus näyte sit taas..
Kohdunpohjan korkeus huimat 21 cm... näyttää aika hurjalta siinä kaaviossa :whistle:
Muuten kaikki hyvin, sydänäänet kuulu hyvin joskin oli vauva aika vilkkaalla päällä.. Liikkeet siis tuntuu jo hyvin, ja näkyy jo päälle päinki :heart:
Hauskaa kun sunnuntaina sanoin vielä kaverille, et vauva liikkuu aika vähän, niin maanantaina sit alko "jumputus" :LOL:

Hyväsetti ja Pöpö 18+2

Huomena tää kurkkaa tuonne masun sisälle, tokkopa sielä mitään vielä näy mutta jos vaikka kävis hyvä tuuri :whistle: kysta kontrolli siis edessä klo.10:00.

Selkä meni tänään töissä, siks ei enempää tässä koneella viitti istuskella...

:heart: 6+0 POKS :heart:

m a r z a, korjailtu on! :)

Poni, toivottavasti istukka siitä vielä nousisi. Ja onnea siitä veikkauksesta, sitä vähän epäilinkin, kun niin aikaisessa vaiheessa oli jotain näkynyt. =)

Hyväsetti, kiva kuulla, että ne liikkeet alkoikin sitten rytinällä tuntumaan. :heart: Mä itsekin kuvittelen tuntevani nyt ihan erilailla, mutten uskalla kyllä vieläkään sanoa varmaksi. Potkut suuntautuu edelleen tonne sisälle päin ja tuntuvat sellaisena outona kuminana. Toisaalta aina kuunnellessani dopplerilla, tunnen edelleen liikkeet anturia vasten.

Pilkkikselle tsemppiä, niille ikävästi kommentoiville voi kommentoida jotain yhtä mukavaa takaisin. :hug: Meille ei ihme kyllä ole kukaan vielä sanonut mitään muuta kuin positiivista, vaikka tämä kolmonen tulee todella pienellä ikäerolla kaksosiin. Eipäs kun kommentoihan yksi kanssaäiti, että ei tiedä pitääkö hänen onnitella vai pahoitella. :headwall: Taisi kyllä tuokin olla huumoriksi tarkoitettu, mutta särähti silti korvaan.

Keffelille hyvää kontrollia! Toivottavasti kystan suhteen on kaikki kunnossa ja jotain muutakin kuvissa vilahtaisi. ;) Tule pian kertomaan kuulumisia!

Minäpä synnytin viime yönä New Yorkissa neloset. :D Raskausviikot taisi olla jotain 27 ja kohtalainen yllätyshän se oli, kun yhtä vaan odoteltiin saapuvaksi. Lapsia hoidettiin lastenklinikalla ja hoitajat kyseli meiltä, että mitä te taas täällä teette? Yksi vauvoista oli niin sairas, että muiden ollessa hoidettavana keskoskaapissa, se raasu oli laitettu saattohoitoon muovipussiin. Mun mies meni unessa ihan lukkoon enkä saanut siihen mitään yhteyttä enkä voinut kenellekään soittaa ja kertoa, että nyt kävi näin, kun itsellä oli niin paha olla. Kyllä oli vähän karmaiseva olo, kun heräsin. :/

Nyt hus pois mielestä tollaset unet ja leipomaan sekä simaa pullottamaan. (Mä olen vähän myöhässä, mutta eiköhän se vielä ehdi.) Tuli ihan kaamea siman himo eilen ja oli pakko lähteä ostamaan sitruunoita. :p

Epeti 18+4

Yhteistyössä