Kolmatta odottavat 2010

no niin sainpahan viimein varattua ajan fysioterapiaan ton selän takia :heart: toiv. saan siihen jotain apua :eek: . huomenna olisi sit meno siihen sokerirasitustestiin toistamiseen :kieh: mut palailen kertomaan kuulumiset miten meni B)

moona81, näkykö selvästi kumpi siellä potkii??

Huh huh, tässä aikani kuluksi kattelen nimiä vauvalle (hyvissä ajoin :D )
On siellä vaan järkkyjä nimiä... esim. pojalle Homo ja tytölle Muna.... Eihän niitä ehkä hyväksyttäis mutta miks ne pitää olla noissa nimilistoissa |O

Mulla on ollu muutama hyvä päivä.. ois voinu olla tosi hyviä ilman tätä flunssaa.... Eli näyttäis siltä et pahoinvointi alkaa olla voitettu =) JES! Neuvola ois viikon päästä.. tuntuu et siihen on ikuisuus, kun haluaisin jo taas kuulla sydänäänet..

Hyväsetti ja Pöpö 17+1

ylläripylläri
Heipat kaikki, mahtuuko sakkiin mukaan? :wave:

Nimimerkkikin sen jo kertoo, että täällä paukahti testiin tänään ylläripyllärinä plussa... Olen vuosi sitten eronnut ja siitä suhteesta on kaksi lasta syntyneet 06 ja 09. Eli juu, erottu on pienemmän syntymän aikoihin. Nyt sitten alkuvuodesta olen tavannut uuden miehen ja näin tässä sitten kävi :D Ihan ei ollut tarkoitus näin nopealla tahdilla toimia, mutta eihän se aina mene niin kuin on suunnitellut ja vauva tosiaan nyt ilmoitteli tulostaan.

Ilolla ja rakkaudella pientä yhdessä nyt sitten odotellaan. Laskettu aika omien laskujen mukaan on 22.12. ja synnärinä TAYS.

hyvin sekaisin oleva ylläripylläri 4+0

Onnea moonalle hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta!
sutuliille myös onnea hyvistä kuulumisista! :flower:

ylläripyllärille onnittelut yllättävästä plussasta ja oikein paljon tervetuloa joukkoon! :wave: Meillekin tämä kolmonen oli yllätys, alunperin suunniteltiin vähän pidempää ikäeroa edellisiin, mutta joku päätti toisin. :heart:

Laitoin eilen kyselyä yksityiselle 3/4D-ultran kelakorvauksista. Muistelin jostain kuulleeni, että kelakorvaukset saisi rv24 asti ellei ole syytä myöhemmin epäillä jotain erityistä, jonka takia ultrataan. En itse haluaisi kuukauden sisällä rakenneultrasta mennä 4D:hen vaan mielummin joskus rv26-28. Edellisessä raskaudessa ongelmat alkoi niillä tienoilla, joten oman mielenrauhani takia olisi mukava käydä silloin tarkistamassa pienen vointia.

Eilen bongasin muuten sen ensimmäisen leskenlehden!

Epeti 17+3

Ylläripyllärille tulossa kenties tämän ketjun ensimmäinen jouluvauva? :heart: Onnea plussasta!

Poksumaan tulin.. eilisilta meni aika kovien supistusten merkeissä ja tänään soittoa neuvolaan mennäänkö edelleen levolla vai mitä. Liian aikasta olisi vielä kaverin syntyäkin vaikka vähiin käy viikot.

32+0

Ultra kuulumisia vihdoinkin.

Siellä se Rimpula liikkui vilkkaasti ja pieni sydän jumputti :heart:
Kätilö väitti linssiluteeksi, kun halusi näytellä vain kasvoja meille, mutta saatiin Rimpulan kaikki tärkeät mitat otettua, kun vähän odoteltiin.
Mies halusi ottaa yhden kuvan mukaan töihin ja loppuja voin sitten itse tuijotella kotona. Kai ne kuvat voisi illalla näyttää isoveikalle ja isosiskolle vai mitenkä sen mahtais heille kertoa?
Nyt hetkeksi sohvalle pitkälleen ja kotihommien kimppuun.

Miu Mau ja Rimpula 12+1

Miu Maullekin onnea ultrakuulumisista! :heart: Haluatko, että päivittelen jotain tietoja etusivulle?

JM:lle hyvät poksut! Toivotaan vielä muutamat viikot eteenpäin, sittenhän tosiaan olettekin jo aika turvallisilla vesillä. :hug:

Tuohon 4D-ultra -asiaan sain vastauksen, että kelakorvaus ei liity mitenkään tutkimuksen ajankohtaan. Siispä meille on 4D varattu nyt rv26+1. Silloin päästään siis vielä kurkkimaan pientä ja toivottavasti viimeistään silloin saadaan varmuus myös niistä jalkovälin asioista. :D

ylläripylläri
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: hupsista... heti menin ja kämmäsin. Tein tän nikin ihan tätä odotuspuolta varten eilen kun en halua täällä itseäni oikealla nikillä vielä ilmiantaa ja niinpä vaan sillä omalla nikillä sitten tähän äsken viestin laitoin :D jos joku ehti nähdä niin shhhh... :D

Mutta uusi yritys...

Piti tänään testata uudestaan... sillä clearbluen viikkonäyttötestillä testasin kun sen ostaessa sai digitestin kaupan päälle Ja näkyihän se siinäkin sitten että Raskaana ja hedelmöittymisestä viikkoja 2-3 <3

Huomenna tulee sitten mieskin viikonlopuksi joten kai se digitesti pitää vielä tehdä miehelle todisteeksi huomenna Meillä kun tää on käynyt tosiaan näin nopeasti niin mies on vielä kesän ajan töiden vuoksi toisella paikkakunnalla töissä. Syksyllä sitten muuttaa tänne... hiukan hirvittää miten sitä jaksaa kun on nuo kaksi isompaa lasta. Tosin esikoinen on isällä puolet kuukaudesta ja pienempikin pari yötä viikossa.

Kiva lukea teidän jo pitemmälle ehtineiden ultrakuulumisia jne

ylläripylläri 4+1

Moikka!

Pilkkis, etkös sä ollut tuolla maalismasuissa odotuspuolella viime vuonna? Mullakin on -09 syntynyt tyttö ja tuo sun nikkis kuulostaa niin tutulta että varmasti ollaan täällä jossain törmätty. =)

Ylläripylläri, hurjasti tervetuloa! Meilläkin täällä odotellaan ns. yllätysvauvaa, sillä ihan näin pienellä ikäerolla ei ollut tarkoitus lapsia "hankkia", mutta luonto päätti toisin. Niin se vaan menee ettei sitä elämää voi kauheesti etukäteen suunnitella vaikka kuinka haluaisi. =)

Osa jo tietääkin tulevan vauvan sukupuolen, mutta te joilla vielä rakenneultra edessä, meinaatteko kysyä kumpi on tulossa? Me ei olla haluttu tietää kahdessa aikasemmassa rasakudessa etukäteen vauvan sukupuolta ja päätettiin et olkoon se nytkin salaisuus synnytykseen asti. :D

Nyt suihkun kautta nukkumaan. |O

marza ja sintti rv 15+6

Onnea yllätyksestä ylläripylläri :)

Onnea myös kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Täällä ei mitään kummaa. Suparit olleet iltapäivisin riesana, kun päivän lasten kanssa kyykkii. Pukeminen on jo nyt työlästä. Onneksi kesä on tulossa. Toivottavasti niin lämmin, että tytöt pärjäisi mekoissa :) .
Kovasti odoten viikon päästä olevaa neuvolaa. Jospa jo sukupuoli saataisiin selville. Siitä viikon päästä rakenneultra. Olisi mukava, jos ultraisivat myös 4D:llä, kun laitteet siellä on.
Vakuutus pitäsi myös käydä vauvalle ottamassa ettei mene aika ohi.
-Poni 18+2

marza Joo, ollaan tosiaan jossain samassa pinossa oltu. :) Maalismasuissa en paljon kirjotellut, mut olin sielläkin mukana. Pikkukakkosissa enempi tullu kirjoteltua ja sielläkin nykyisin kerhon puolella. :)
Ponin kanssa ollaan myös joskus oltu jossain samassa pinossa, en muista missä.

Mä en oo oikeen päätyny viel mihinkään tulokseen tosta sukupuolen selvittämisestä. Me ollaan myös oltu autuaan tietämättömiä aiemmissa raskauksissa ja onhan se ollut ihana yllätys sit synnytyksessä. Toisaalta nyt jotenkin kiinnostais selvittää, et tietäis vähän mihin valmistautua vaatejuttujen kanssa. Suloinen sekamelska pieneksi jääneiden vaatteiden kanssa voisi vähän helpottaa jo etukäteen, jos ei tarvis molempien vaatteita jättää varuiksi kaappeihin. No, onneks on vielä aikaa miettiä.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista muillekin! :heart:

Tervetuloa ja onnea uusille! :flower:

Pilkkis 11+3

Me haluttais saada ultrassa selville kumpi tulee.. Ihan sen takia, et asutaan pienellä paikkakunnalla missä vaatekauppoja ei ole, niin jos tulee tyttö, meillä ei oo sille mitään vaatteita.. Äiti tosin oli jotain jo varalta ostanu, mut mä en raski ostaa turhaan...
Mulla on kauhea huoli taas vauvasta , kun en niitä liikkeitä hirveestgi tunne. niin sit kuvittelen kaikkea :( Toivottavasti kaikki silti hyvin..

Onnea uusille =)

Hyväsetti ja Pöpö 17+3

Hyväsetti Mulla oli sama juttu. Luulottelin kaikkea kamalaa päässäni, kun en tuntenut liikeitä, vaikka järkikin sanoi että niin pieni kaveri noilla viikoilla ei aina annakaan tuntuvia potkuja. :snotty:

Synnärillä käyty, kun supistukset yltyi. Nyt vuodelepoa ja ainoastaan pakolliset suihkussa käynnit ja veskiin menot suoritetaan. :attn:
Parikiloinen vauva oli ja näillä mitoilla vkolla 40 painoarvio olisi 3700g. Jo seuraava kunnon kokoarvio pysyy alle neljän kilon, niin mähän pääsen yrittämään alatiesynnytystä sektion sijaan. Jei!

32+1

Pilkkis muistan myös sinut, mutta en myöskään mistä :)

Mulla on liikkeet tuntuneet rv 15 asti joka päivä, mutta viime päivinä olen oikein saannut niitä kuulostella. Ne jota tunnen tunnen paljon ylempänä kuin ennen. Voipi olla, että vauva on taas jo asettautunut pää alaspäin. Tytöt ovat olleet rt:ssa n. rv 19-20 asti. Jännä sinäänsä, kun tilaa liikkua on vielä paljon.

JM Jaksuja edelleen paljon lepäilyyn. Ei tarvisi kuin muutama viikko lisää niin varmasti vauva olisi jo melko valmis syntymään. Toki aina pare jo pysyy kauennmin. Meillä esikoinen syntyi rv 35 ja oli vain kaksi päivää teholla tarkkailussa ja viikko oltiin yhdessä sairaalassa. Kaikki meni oikein hienosti, vaikka alku oli kyllä pelkkää imettämistä. Sitten taas, kun kakkonen syntyi rv 38 niin siinä huomasi eron miten valmis vauva oli.

Ruuanlaittoon..esikoinen tulee pian kerhosta.
-Poni 18+3

JM Jaksamisia vuodelepoon... Vaikka vois aatella et se on ihanaa olla vaan niin eipä se niin ihanaa ookaan.
Mulla on vieläki voimat niin vähissä sen oksentelun takia (joka sittenki jatkuu vielä |O ) et vaikka ois ihana tehä kaikkea, jopa siivota, niin en vaan hirveesti jaksa...
Mutta en todellakaan enää jaksais vaan ollakaan..

Pilkkis Np-ultrassa kysyin istukan sijainnista, mutta kätilö vaan sano, että se voi vielä siirtyä.. eikä siis kertonu missä se on...

Mutta kun loppujen lopuks eihän se vauva enää niin hirveen pieni edes ole... että luulis et tuntuis jo paremmin.. :|

Seuraava neuvola on ens keskiviikkona. Jos ois pitempi aika oisin jo soittanu sinne, et pääsenkö kuunteleen sydänäänet, mutta oon koittanu hillitä itteäni... Eihän sille sit kuitenkaan mitään voi jos joku onki huonosti.. viikkoja kuitenki niin vähän vasta... Kauheeta aatella noin, enkä enää aattele.. :ashamed:
Pitää luottaa vaan et kaikki ok, ja eiköhän ne liikkeet tästä vahvistu......
:headwall:

Yhteistyössä