Hakutulokset

1. P

Kolmatta odottavat 2010

marza Joo, ollaan tosiaan jossain samassa pinossa oltu. :) Maalismasuissa en paljon kirjotellut, mut olin sielläkin mukana. Pikkukakkosissa enempi tullu kirjoteltua ja sielläkin nykyisin kerhon puolella. :) Ponin kanssa ollaan myös joskus oltu jossain samassa pinossa, en muista missä. Mä en...
  2. P

Kolmatta odottavat 2010

Rapu Lähikunnassa asustellaan. :)
  3. P

Kolmatta odottavat 2010

Mä voisinkin varmaan uskaltautua jo pois piilonikin takaa, kun tuo ultra näytti niin hyvältä. :) Eli siis ent. Major täällä hei. :wave: Epeti Mulle voi merkata iäksi 30v, synnäriksi Tays ja lapset 07 ja 09, kun ehdit. Kiitos! :)
  4. P

Kolmatta odottavat 2010

Ultrassa käyty ja kaikki hyvin. :heart: Huh, helpotusta! Major 11+0
  5. P

Kolmatta odottavat 2010

Maanantaita! :wave: Huomenna ultra, kyllä jännittää! Meillä ei oo lastenhoitajia pahemmin käytössä. Mun vanhemmat on kuolleet ja miehen vanhemmat eivät ole osallistumisinnokkaita ja asuvatkin matkan päässä. Lasten tädit ja sedät asuvat muualla ja kaikilla omatkin lapsensa ja kiireensä...
  6. P

Kolmatta odottavat 2010

Poni Argh, kissanhiekat tai -purut on tosiaan ihan vihoviimosia!! Meil on enää yks kissa ja sekään ei suostu sisävessaan asioille, joten ollaan päästy tosta vitsauksesta. Viime viikolla tosin kauhoin pihatieltä ison ämpärillisen sontaa pois, kun lumet suli.. :laugh: Mä torkuin sohvalla...
  7. P

Kolmatta odottavat 2010

Poni Sama juttu täälläkin, kerhon aikana on ainut tilaisuus että pienempi saa omassa rauhassa leikkiä ja tutkia ihan kaikkia leluja. Selvästi onnessaan, vaikka toisaalta kaipaileekin isoveikkaa hetkittäin. Pitäisköhän sitä itekin vähän ryhdistäytyä ja siivoilla.. Jostain syystä houkuttaa enemmän...
  8. P

Kolmatta odottavat 2010

Noista päänsäryistä, mä oon vähän alkanu hahmotella, jotta voisko ne omalla kohdalla johtua makeansyömisestä(kin)..? Selkeesti kyllä tuntuu myös niska-hartiaseudun ajoittaisesta jäykkyydestä johtuvan, mut mietin voisko makeat herkut jotenkin lisäksi liittyä siihen.. Eilen illalla just...
  9. P

Kolmatta odottavat 2010

Must tuntuu et viime raskaudessa oli ultria vähän väliä. Ne kaks perusultraa ja lääkärineuvoloissa lisäksi. Tällä kertaa on nyt sit vaan ne 2. Ekassa raskaudessa luvattiin vaan yks, mut lopussa päästiin sit kokoarvioon r-diabeteksen takia. Onnea Epeti puhtaista papereista! :) Kurja juttu toi...
  10. P

Kolmatta odottavat 2010

Hihi, Epeti, hienosti selvitty rasituksesta! :) Pääsiäisen hyvitys kuulostaa vallan mainiolta! :p Kiva, että unikeiju pääsit vihdoin sinne neuvolaan! :) Ompus Onnea! :heart: Mekin reissataan Tampereelle ultraan, ei enää ultrata omassa neuvolassa tällä kertaa, ikävä kyllä. 2 viikkoa...

Yhteistyössä