Iltaa!
Niin harvoin kyllä tulee kirjoiteltua tänne enkä muista aina käydä edes lukemassakaan :ashamed:
Mutta kirjoittelenpa nyt jotain
Tasaseen tahtiin mennään eteenpäin, viikkoja nyt 14+3. Pahoinvointia ei oikeastaan enää ole, mitä nyt pikkuyrjöjä saattaa tulla, jos joudun kuopuksen kakkavaippaa vaihtamaan :x Ja liharuokia ei tee mieli valmistaa, yök. Mut eipä niitä lihoja oikeen nyt kaupoista saakaan
Liikkeitä en vielä tunne, odotan kyllä niin innolla niitä :heart: Ehkä parin viikon päästä voisi alkaa jo tuntemaan..
Äitiyspakkausta ei oteta, esikoisesta otettiin ja kuopuksesta ei. Ihan ok se uusin pakkaus oli kyllä, mutta taidan kuitenkin mielummin ostella niitä vaatteita itse ja vähän mieluisempia. Kirppiksiltä olen ostellut jo muutamia pieniä vaatteita vauvalle =) Ruskeita housuja jne. Kesäkuun alussa olisi rakenneultra, jospa silloin saisi tietää sukupuolenkin, niin voisi ostella enempi vaatteita. Huonetta en kuitenkaan lähtisi maalaamaan, sen kerkiää mies maalaamaan vaikka isyyslomalla sitten
Maha pullottaa kyllä jo aika paljon. Mammahousuja olen käyttänyt jo useamman viikon. Jospa perjantaina ottaisin jo ekan masukuvan tasaviikkojen kunniaksi.
Nyt taidan hetken vielä lueskella teidän kuulumisia. Voikaahan hyvin ja kukas se seuraavana olisi synnärille lähdössä? :heart:
Mintukas 14+3