Hakutulokset

1. K

Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

PTT; mä söin Clomifenejä kaksi kiertoa. Ekalla kierrolla yhden per pvä->ei tapahtunut mtn ja sitten toisella kierrolla tupla annoksella ja sillon tää yksi (riittävä) solu kypsyi ja vielä irtosikin :heart: Meilkein tarkalleen tiedän milloin tää pikku ukkeli on saanut alkunsa:D Pitää myös...
  2. K

Terkkuja taas täältä evakosta:D Vkon kuluttua maanantaina pakataan ja palataan kotiin<3 Ja sitten saa pikku ukkelin tavaroita laittaa paikoilleen! Ja haetaan vaunut ja turvakaukalo, jotka valittu jo talvella. Meille tulee BeSafen kaukalo kun tuntui hyvältä munkin kantaa. Tänään ostin...
  3. K

Tsemppiä nipsulle sinne vuoteeseen :heart:
  4. K

Juuli-Luuli: millä vkolla meet? Mulla on liikkeet menneet tönimiseksi,kutitteluksi, muljahteluiksi. Aika harvoin tulee kunnon potku. Alkaa ehkä tilaa olla vähemmän? Vkolla 34+2 oon.
  5. K

Tanja; varmaan se että jos vauva on iso ja kaikki on varmoja että mahtuu hyvin tulemaan alakautta. Kipu ja että vauvalle sattuu jotain synnytyksessä (varmaan lähinnä hapenpuute). Pitäis vaan luottaa eikä kuunnella kaikenlaisia juttuja. Kuitenkin NKLle olemme menossa synnyttämään ja siellä kaikki...
  6. K

Huomenta masukkaat<3 Varmaan viimeinen vko lähtee käyntiin evakossa \o/ Suht kivuttomasti on mennyt, alku oli hankalaa, sitten tasoittunut. Olis kyllä aika ihana asua omakotitalossa...Ja et olis kunnon pakastin! Mulla/meillä taitaa olla aika ihana tilanne. Mies jäi vuorotteluvapaalle huhtikuun...
  7. K

Sateista huomenta Puumalasta :) Eilen olikin ihana aurinkoinen päivä :heart: Mä vaan innostuin juoksemaan koiran ja pallon kanssa. Yö menikin sitten aika kehnosti kun alapää niin kipeänä. Tyhmyydestä sakotetaan tässä vaiheessa =) Pikku ukkeli harjoittelee heittohyppyjä, ottaa vauhtia...
  8. K

Joo on Nozoilit, sarvikuonot ja keittosuolasumutteet käytössä.
  9. K

Duactia ei saa käyttää. Sen vuoksi mulla on sellainen kun Aerius kun oon niin moniallerginen ja astmanen ja atooppinen, eikä tuo setiritsiini riitä tehollaan. Täällä käytössä Nasonex, Flixotide ja Ventoline noiden Aeriusten kaverina. Silti tuntuu tukkoiselta olo jos ei sada:( Me ollaan täällä...
  10. K

Huomenta ja hyvää äiskänpäivää! Ensi vuonna meille vasta juhlitaan oman pikkuperheen kesken, nyt ollaan mun vanhemmilla. Tsemiä kaikille joilla vaivoja ja vuotoja tms:/ Toivotaan myös pikkuisille jarrusukkia että pysyvät matkassa vielä! Ruokapäiväkirjasta; ketä siinä hyötyy jos sen täyttämisessä...
  11. K

Hulahipsan! Täälläkin yksi joka liputtaa noiden Bravadojen (body silk seamless) puolesta ja vielä samasta kaupasta tilanneena voin suositella! Todella nopeaa palvelua. Mä oon käyttänyt näitä myöskin jo useamman kuukauden, on rinnat niin arat välillä ja nää kun ei paina. Ystävä joka näitä...
  12. K

Tipetsu: hyvin sektio varmaan menee ja saatte nyytin turvallisesti syliin<3 Mä ymmärrän että jännittää ja pelottaa! Ja mä oon niin samaa mieltä että sektio tai alatiesynnytys ei tee naisesta sen parempaa kun huonompaakaan äitiä! Sama on inetyksen tai ei imetyksen kanssa! Eiköhän ne oo ihan muut...
  13. K

Mä oon ollut sairaslomalla varmaan maaliskuusta. Aika tuntui alkuun matelevan, varsinkin kun oli kovin kipeä alkuun. Sitten keksin kaikkea pikkupuuhastelua niin en ole kaivannut töihin. Nyt maanantaina alkaakin kesäloma ja mammalomalle siirryn 29.5.12<3 Täällä ollaan vanhempien hoivissa. Mä oon...
  14. K

MB: meillä onneksi mies myös mukana kestoilussa. Onneksi niitä kestovaippoja on monenlaisia niin varmaan teidän pikkuprinsessalle joku käy:) Toivotaan että sujuu hyvin! Mä en ota kauheita paineita, mutta toivon että onnistuu! Neulon nyt ensimmäisiä villahousujakin vauvalle:D Mä myös hankin...
  15. K

TanjaSii miinusmerkkinen tuli siitä kun palkkapvä on kuun 16.päivä ja nyt sitten 29.4.12 alkaen tuli 2/3 palkasta ja mulle oli maksettu 100%ad30.4.12. Lisät tuli maksetuksi 30.4. ja koska työnantaja on maksanut mulle liikaa noina päivinä niin siksi miinusmerkkinen joka sitten vähennetään...
  16. K

Kiitos TanjaSii, olen sinullekin pullakahvit auki;) Siis mietin että vaikuttaako kun en tiennyt!
  17. K

Kettukettukettu!! Nyt se sitten tapahtu, nimittäin ensimmäinen miinus merkkinen tilinauha. No oli se odotettavissa, eikä sille mitään mahda. Mutta mahtaako se, että saan 29.4-6.5.12 2/3 osaa peruspalkasta ja sitten jään kesälomalle ja äitiyslomalle, vaikuttaa niihin palkkoihin?! Ihana, vaikea...
  18. K

Tanja: fbssä on meillä salainen ryhmä;) Jos haluaa liittyä siihen niin nimi ja kuvaus yksityisviestinä My Sweet Babylle niin hän pyytää kaverikseen ja lisäilee ryhmään:)
  19. K

Huomenta! Tänään olisi täällä muutto kuukaudeksi pois omasta kodista:| Mutta toisaalta sitten kun palataan tänne, niin on uusi hieno kylppäri ja tuo vanha ruma amme pois! Linea Negra ihan kun näkyisi navasta ylöspäin, voi olla harhojakin =) Poikalupaus meillä. Tummennusta kyllä rintoihin...
  20. K

Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

Ihanaa huomista Maanu<3

Yhteistyössä