Neuvolakuulumisia:
RV 32+6 (30+4)
Paino +1200g/vko Huh!( +441g/vko) Yht: 9,5kg
RR 138/79 ( 130/73)
Pissa -/- (-/-)
SF 29 (28)
syke + (+)
liikkeet ++ (++)
Sykkeistä ei tietoo,taaskaan. Sanoi vaan että hyvin vaihtelee. Painon nousustakin sanoi vaan että hienosti nousee paino..Kaikki oli siis hyvin.
Märisin siellä unettomista öistä,johon terkkari tuumaili vaan että hormonit valvottaa..Viime yönäkin kattelin kelloo klo: 01,02,03 ja 03:30. "Nukkumaan" menin 23!! Mies yski ja kuorsas vuoron perään! :headwall: Valitin myös sektioon joutumisesta,siihen pyöritteli vaan päätään.
Äitienpäivää Vietetään mun porukoilla huomenna,äipällä menoja sunnuntaina. Miehen vanhemmille mennään kaiketi sit sunnuntaina jos ei hirveen huonossa hapessa ole mies huomisen saunaillan jälkeen,saapa nähä
opcorn:
Voih,kunhan mies tulee töistä n. 15:40,syö ja ottaa pelikamat matkaan ja suuntaan futis-peliinsä n. 200km päähän kotoa
Kotiutuu sit ehkä joskus 23 maissa. Onpa niiiiin pirun pitkä tulossa mulle. Jospa vaikka tuohon kodin terraan lähtis kukkia kattelee tms. Ja jos hiukset ja kulmat värjäis
Kävin tänään alkossa
Kasailen miehelle isyyspakkausta ja hain siihen litran putelin viskiä. Mies osaa odottaa että sellaisen saa kun itse siitä puhunu
Oon hankkinu siihen jo:
-VISKI-pullo
-SUPER-ISI-paita ja vauvalle ISIN KULTA-body ja pipo
-ISI SYÖTTÄÄ-tuttipullon
-2kpl ÄÄNENVAIMENNIN-tekstillistä tuttia
-2 tetraa NAN1
-NEWBORN-vaippoja
-nettikaupasta tilattuja ISYYSPAKKAUS VARPAJAIS-sikareita,isille ja kavereille puulaatikkossa jossa lukee onnea isälle
-ED-energiajuoma
-pyykkipoika nenään
-VAUVA-OMISTAJAN OPAS -kirja
-sinkkivoide peppuun
-kosteuspyyhkeitä
vielä pitää hankkia uimalasit,essu,kumihanskat,sisuja ja korvatulpat. Mukaan pitää laittaa vielä särkylääkkeitä ja kahvikuppi.
Ainiin,haettiin äipän kanssa pinnis tänään mummon luota,jippiih! Se on vielä autossa osina,pitäs päästä jo kasailee sitä. Patja vaan puuttuu,vaunut tulossa,sit on kaikki!
Eipä muuta kuin huomista poksumista kohti! Jaksuja kaikille! :wave:
Tipetsu ja Ykä rv 32+6