Helou Hellemasut!
Imetysliiveistä on puhuttu. Mä tilasin liivit kans just viikonloppuna tuolta nursingbrasta englannista. Oon kuullu, et on luotettava kauppa ja tosiaan nuo bravadon body silk seamlessit tilasin. Katoin et bebesillä makso noin 50e+ postikulut ja tuolta englannista kun tilasi, niin tuli maksamaan postikuluineen reilu 30e. Eli iso säästö.
Tilasin myös ozbaby:stä aventin sähkökäyttöisen rintapumpun ja muuta tarpeellista tavaraa. Kauhee pesänrakennus menossa. Vauvan vaatteita, lakanoita ym. pesty ja sohvan päällisten pesu menossa. Tuntuu, että kaiken pitää olla ihan puhdasta ja täydellisesti valmiina ennen ku pikku H sit saapuu. Kyllä eilen illalla sitten huomasikin, että on tullu touhuttua, kun supisteli koko illan.
Pinnasänkykin muuten kasattiin ja kauheesti houkuttelis laittaa peti valmiiksi, mutta taitaa olla vähän liian aikasta
Oletteko muuten miettineet, missä vauvanne aluksi nukkuu? Pinnis, äitiyspakkauksen pahvilaatikko, oma sänky, kehto? Meille tulee kehto käyttöön päivisin ja sitten todennäköisesti pinnasänkyyn laitetaan äitiyspakkauksen lootaan yöksi.
Meille tuli positiivinen yllätys, kun mies sai kuulla, että kesäloma onkin 6 viikkoa eikä 4 niinkun oltiin luultu. Tänä vuonna on tullut hänen "alalleen" muutos, jossa 6 viikon kesäloman saa jo 24-vuotiaat. Sattuu olemaan vielä hyvään aikaan, juhannuksesta elokuun alkuun. Ja kun meillä la on 8.7.
Täällä jo hirveesti mietitään synnytystä ja odotetaan pientä saapuvaksi. Tuntuu, että nämä viimeset kaks kuukautta on jotenkin yhtä tunnemyllerrystä.
Joku puhui "helposta raskaudesta" ja itse just tänään koiran kanssa kävelyllä mietin, että miten onnekas oon, kun raskaus on sujunut niin hyvin. Vielä jaksaa hyvin lenkkeillä ym. Sitten tajusin, että eihän tämä raskaus niin helppo ole ollutkaan. 18 viikolle asti oli järkyttävä pahoinvointi ja pari yötä sairaallassakin vietettiin. Silloin ajattelin, että ei raskaus voi olla näin hirveetä ja olisin tehnyt melkein mitä vain, että pahaolo olis lähteny pois. Jännä miten asian on nyt jo unohtanut
Mutta siis siitä onnekas tietysti olen, että vauvalla ei ole missään vaiheessa ollut hätää. Oma kärsimykseni oli vain ajoittain ihan ylivoimainen, kun sohvalta ei päässyt viikkoihin mihinkään.
Toivottavasti loppuaika menee hyvin ja maailmaan saadaan terve poika
Noola ja Pikku H 31+3