Jeheeh,täällä eka virallinen äippälomapäivä tänään
Olin siis eka viikon talvilomalla,sit 4 vkoa kesälomalla ja nyt sit äippis,wuhuuh! En saanu sillon aikoinaan siirrettyä lomia niin että äippäloma jatkuis niiden perään niillä päivillä jotka kelan laskuri antoi. Piti sit aloittaa varhennettuna äitiysloma,en tod. ois halunnu mennä viikoks töihin tässä välissä kun rankka työ ja tukala olo välillä pelkästään sohvalla köllöttäessä.
Äippis ois oikeesti alkanu 25.5. eli ei nyt niin kamalan varhennettuna kuitenkaan.
Pakko nostaa hattua teille,jotka jaksatte koirien kanssa touhuta. Mullakin welsh corgi pembroke joka melkosen virkee tapaus vaikka onkin jo 9v. Mä en jaksa sen kanssa ees lenkkiä kävellä
Alkaa masua vihloa ja tuntuu että happi loppuu jos pitkiä matkoja kävelee. Ei puhettakaan mistää juoksemisesta sen kanssa agilityssä tai lenkkipolulla,huih!
Tuossa se pihamaalla viihtyy hyvin ja toki sen kanssa tuossa lähistöllä käyn kävelemässä. Mies ei osallistu sen hoitoon,koska koira ei ole hänen..Se johtuu siis siitä että exän kanssa aikoinaan olin kun koira meille tuli ja meillä on ns. yhteishuoltajuus exän kaa..Ihan syvältä,koira on oikeasti mun,isältä sain synttärilahjaksi aikoinaan mutta exä on hullu narsisti jonka kanssa ei tule kukaan toimeen,niin parempi on tota koiraa vaihdella edes takas niin säästyn kaikelta kamalta : /
Nyt se kylläkin jää sinne mun exälle kuun vaihteessa,en jaksa vauvaa ja koiraa yhtäaikaa ja karvaa irtoo niin p*rkeleesti koko ajan,ois vauvalla silmät ja korvat täynnä muuten niitä.
Meillä tosiaan tämmönen mini-kaksio eikä tilaa liikaa muutenkaan,niin parempi koiran olla muualla eikä jaloissa pyörimässä..Enkä tiedä miten se suhtautus vauvaan kun jo mun ja miehen haliessa ja pusutelessa koira on välissä hyppimässä ja murisemassa. Ei siis mitään vihaista murinaa,vaan semmosta turhautunutta örinää
Häntä kyllä kovasti heiluu..Lasten kanssa ei oo muutenkaan kamalasti ollu tekemisissä koskaan,vaikka ystävällinen ja kiltti koira onkin muuten,ainoastaan haluaa olla kaikessa mukana ja huomioituna ja keskipisteenä
Mutta voihan allergia! :snotty: Heti kun sateenton päivä,niin kyllä aivastuttaa. Nyt raskauden aikana on allergia oireet vahvistuneet. Neuvolalääkäri joskus sanoin että heinixiä vois käyttää,mutta jokapaikassa on kieltoja allergialääkkeistä raskaana.
Okei,eihän mitään lääkkeitä suositella raskaana oleville mutta jotenkin kamala epäluulo vaivaa juurikin allergialääkkeiden kanssa..
Nenäsumutteet ei auta mitään,mutta koitan sillä pärjätä niin kauan kuin mahdollista.
Mukavaa viikkoa masuille ja mammoille!
Tipetsu ja Ykä rv 33+2
Ainiin.
nipsu83 Koska sulla sektio? Joko tiedät päivän? Samoihin aikoihin taidetaan olla jakautumassa. Täällä siis 15.6. rv 37+6 eli vielä 4 vkoa 4pvää.