Kiitos
miss_understood, kirjoitin oikein ylös nuo
Tuossa pienissä ihmeissä näytettiin aika "läheltä" synnytykset (tai tossa jaksossa sektiot), mun piti nurkan takaa katsella
Ehkä sitä siedättyy, kun alkaa oikein urakalla katsomaan.
En muista oonko täällä kirjoittanut siitä, kun liikkeet ei satu/"tunnu missään", niin nyt muutamana päivänä on kyllä alkanut tuntumaan! Tuntuu että tyttö tulee väkisin ulos vasemmasta kyljestä alhaalta, vähän joutuu välillä vaikeroimaan jopa
Ja pyllyä (?) punkee oikealta puolelta kylkiluiden alta, et on vaikea välillä istua. No, onhan tätä odotettu =)
Raskausarvista, mulla ei masussa ole, mutta rintojen alla on, onneksi siellä piilossa, eli pitää nostaa niitä että näkee
Kyselin jo aikaisemminkin, mutta tehtäiskö tonne etusivulle listaa, mitä sairaalakassiin mukaan ja mitä vastasyntynyt tarvitsee?? Nää nyt on kokeneille konkareille ihan itsestäänselvyyksiä, mutta meille ekakertalaisille ei ehkä (ainakaan mulle). Kyllähän niitä monesta paikkaa voi lukea, mutta ois kiva koota yhteen paikkaan =). Jos päivittelen tonne sitä mukaa, kun joku jaksaa listailla omia näkemyksiään?