RV 29+2 meneillään.
En ole vähään aikaan käynytkään kirjoittelemassa, mutta arki on ollut vähän harmaan puoleista. Pojulla on neuvolalääkärin mukaan kaikki niinkuin pitääkin, mutta itse olen saanut riesakseni elämäni ensimmäisen
peräpukaman. Kaksikertaa joutunut käydä sitä leikkauttamassa ja voi pirulainen ku teki kipeetä. Toinen kerta tuli siitä, kun omassa
arvauskeskuksessa kaksi kpl lääkäreitä onnistui tekemään tyhjennyksen väärin ja tilanne paheni. Vietin vappuni Marian sairaalan päivystyksessä ja lopulta vanhempi naislääkäri sai homman hoidettua kunnolla. Takalisto tihkuttelee verta vieläkin...
Toivon että te muut hellemasut säästytte tältä vaivalta! : /
Ja sitten iloisempiin aiheisiin: sain vihdoin hankittua kaipaamani valkoisen hoitopöydän laatikoilla käytettynä ja edullisesti 20e! Nuorena äitinä kun en ole oikein pääomaa ehtinyt hankkia..
Äitiyspakkauskin tuli ja nyt vaan pesukonetta pyörimään, pieniä vaatehankintoja täytyy toki vielä tehdä. Vaunut on tuleva vaari luvannut sponsoroida, päädyin emmaljunngan nitro city malliin, sopii hyvin kaupunkioloihin ja silmääkin ulkomuoto miellyttää kovasti (kiitos isi!)
Ajattelin hankkia pinnasängyn IKEAsta hintalaatu on siellä kuuleman mukaan kohdillaan. Mies oli ostanut pojallemme oman vauvojen suomen pelipaidan ollessaan töissä Hartwallilla kisatunnelmissa.=) Hänen ensimmäinen itse tekemänsä hankinta :heart:
Itselläni kylkiluut tuntuvat olevan kovilla, alimmat luut ovat jatkuvasti kipeinä.
Onko muilla tätä vaivaa? Joissakin asennoissa tuntuu että pikkuisen pikkuset jalat potkivat jo melkein kylkiin asti ja muutenkin koko rintakehän, kylkien ja vatsan seudulla on
ahdas tunnelma.
Linea Negra näkyy haaleana mutta näkyy kuitenkin, poika tulossa joten johtuneeko sitten siitä. Takalistooni on ilmestynyt ensimmäiset
raskausarvet, maha on toistaiseksi säästynyt, olin ennen raskautta niin kovin laiha että eipä tuo ole ihmekkään. Paino noussut tähän mennessä 12 kg
Iloista odotusta kaikille masuille!