Hakutulokset

1. Tuizu

Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Mä haluaisin kanssa Rovaniemelle!!! Mulla asuu myös yksi ystävä siellä ja pyytänyt monasti käymään, mutta ei ole tullut lähdettyä(asun siis Helsingin lähellä). Haluisin käydä talvella, kesällä ja syksyllä.....kaikki reissut on vähän vaikeata yhdistää....mutta kai sitä on jostain aloitettava!! se...
  2. Tuizu

Sunnuntai-iltaa!! Kattelen tässä tanssii tähtien kanssa, oisi niin ihana itse tuolla tanssia.... No mitäs minä. kp 24 eikä oikeen mitään fiiliksiä. Vatsaa juilii, ei muuta kummempaa, aika varma menkoista! Sitten kun huomenna joku päivittää mulle voi laittaa 25/30.En usko että jää enää jää...
  3. Tuizu

Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

Moi :wave: Mä olen kiireinen taas joten huudan hep!! Ja kp 12/24-30! Palataan!
  4. Tuizu

Ei vielä tarvitse siirtää alas.....kivaahan se olisi mutta...kp 5/24-30. En ole päässyt kirjoittamaan, tai siis ei ole lähtenyt, en ymmärrä miksi, kokeillaan nyt sitten! en pudonnut korkealta, olen niin asennoitunut negaan ja tätiin...mutta silti musta tuntui että oireita oli vaikka kuinka...
  5. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Heippa kaikille!! :wave: Olen niin kiireinen että käyn harvoin täällä! Yritin kyllä pari päiivää sitten lähettää, mutta ei mennyt perille, en tiedä miksi? Se kuka päivittää voi laittaa mulle kp 4/24-30. Thanks! Kiva lukea teidän juttujanne, mutta osa jää kyllä kun käyn niin harvoin...
  6. Tuizu

Onko täällä muita viikon 6 jännääjiä?

Voi onnea Pompolle!!!!! :flower: :flower: :heart: :heart: :hug: Mammutti -Mammalle Halusin vaan tuosta kn kertoa että sen täytyy olla kiinni ja kova ja ylhäällä jos on raskautunut.....eli niin päin! =)
  7. Tuizu

Hei tytöt! Anteeksi kun käyn niin harvoin täällä, toivottavasti saan jatkossakin käydä, vaikka tosiaan aika passiivinen olen näissä jutuissa. Meitä on aika vähän, toivottavasti vaan vähenee :p Noh, mun oireista....kyllähän niitä taas on.....ihan hävettää, mutta....tiedätte kyllä...
  8. Tuizu

Maanantai 4.2. Kuumetta 35v...........kp12/23-26........yk18..............1. yhteinen Heksu76 31 v............kp25/28............yk10(???)........esikoinen Leidi77 30v...............kp23/26-28.........yk5................esikoinen Tuizu...
  9. Tuizu

kp 1, mutta hyvä fiilis!! Ekat luomumenkat! Mun kierto on vissiinkin nykyään pidempi! Näin olinkin varma etten plussaisi, koska petileikit jäi niiltä päiviltä.....mutta ei muuta kun uuteen kiertoon, oikeesti hyvä fiilis!! Mä en jaksa kirjottaa enempää, mä olen tosi väsynyt kun oli niin kiire...
  10. Tuizu

Kukas tätä listaa päivittää? Mulle voisi merkitä kp 1. hyvät fiilikset, koska nämä tuli luomusti!! Hirveetä vuotoa ei vielä ole, mutta kyllä se varmaan tästä lähtee!! Mä oon liian väsynyt kommentoimaan muuta, kiire päivä töissä.....Palataan!!

Yhteistyössä