Lentoemo ja kati ja gitte
kiitos toivotteluista ja tsempeistä!
bella77
Kiitos onnitteluista ja toivotuksista. Miten päädyit sinne alas asumaan? Kadehdin sinua edelleen, oli siellä miten takapajuista tahansa
. Mitä muuten tarkoitat sillä?
Peukkuja pidän pystyssä, että olisitte saaneet sen vauvan alulle
!
bella, kuten sanoit, tällä listalla ei anneta kenenkään lannistua eikä ajautua epätoivoon
. On ihanaa, että olette olemassa!
Ovulaation jälkeiset päivät ovat todellakin niiiiin pitkiä... kuluvat ihan liian hitaasti.
katille ovistuulia!
lentoemo ja gitte, kiitos joulukuun lapsi-kommenteistanne!
Noista loppuvuodesta syntyneistä.. kiva, kun kerroitte omia kokemuksianne. Miehen lapsikin pärjää oikein hyvin, ja useat tuntemani joulukuun lapset. Mutta työssäni (erityislastentarhnaope) olen usein huomannut myös, että kovin, kovin monella loppuvuoden lapsella (etenkin pojalla) on vähän pulmia eskarivuonna ja ekalla luokalla. Mutta onneksi se on yksilöllistä, ja ainahan lapsen voi antaa aloittaa koulun vaikka starttiluokalla, jos siltä tuntuu
. Kyllä lapsi on meillekin tervetullut koska tahansa. Lähinnä mietin mahdollista seuraavaa inseminaatiota, että pitäisikö siirtää kuukaudella eteenpäin, jos muuten lapsi syntyisi todennäköisesti ihan vuoden viimeisinä päivinä.. mutta olisipa ihanaa, jos sitä ei tarvitsisi miettiä, vaan lapsukainen ilmoittelisi jo tulostaan! Ja luomuna ainakin yritetään joka tapauksessa, jos ei inssillä
.
merilintu
Ihanaa, että pääset lomalle!!!!!!! Olet ansainnut sen!!!
Hannele
Minulla otettiin verikoe viikko ovulaation jälkeen. Tein siis kotona ovulaatiotestin (piti olla yhtä tumma tai tummempi kuin testiviiva) ja siitä viikon kuluttua verikokeeseen.
gitte
Toivottavasti ehditte vielä tänään laittaa vauvatilauksen menemään
!
Minä en ole mittaillut lämpöjä. Ovistikut olen tilannut viime aikoina netistä, tai ostanut Väestöliitolta. Netissä ovat tosi halpoja.
Hih, ei sinua mihinkään täältä päästetä. Itsekään en aio lähteä kulumallakaan
.
Annimaria
ONNEA ONNEA ONNEA!!!!!!!!!!! Ihanaa!!!!!!!!
Ja tirlittan,
onnea ONNEA!!!! Voi ihanuus
. Minuakin kosittiin helmikuussa melkein kaksi vuotta sitten
. Millainen sormus sinulla on?
omelia
:hug: ilkeästä tädistä.
Oliko teillä isot häät? Oih, häät ovat ihania!
Tresum
En valitettavasti osaa sanoa mitään tuohon ovulaatioasiaan. Hyvä, että pääsette tutkimuksiin siitäkin asiasta. Ja hienoa, ettei mitään syytä löytynyt heti kättelyssä
.
Voimia ja iloa kaikille!