**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Bella, onnittelut ovisplussasta!

Oma napa: Huomenna tai ylihuomenna pitäisi mennä verikokeeseen mittauttamaan se keltarauhashormoniarvo. Tympii, kun oviksesta on jo kuusi päivää, eikä rinnat ole kipeytyneet. Mulla kun yleensä kipeytyy rinnat joka kuukausi noin viikko oviksen jälkeen ja olen pitänyt sitä merkkinä siitä, että keltarauhashormonia erittyy eli ovulaatio on oikeasti tapahtunut. Nyt ei tisukipuja kuulu :( Taidan odottaa vielä pari päivää ennen testiin menoa. Muistaakseni gyne sanoi viimeksi, että voin käydä verikokeessa 7-8-päivää oviksen jälkeen tai jos tietää milloin menkat alkaa, niin n. 6 päivää ennen sitä. Mulla menee kyllä mahdollisesti vielä 10 päivää tätin tuloon eli kuinka pitkään tässä vielä uskaltaa odottaa...
Himputti kun ei oo ihan tarkka tuo kierto, niin verikokeiden ajoittaminenkin on vähän hankalaa.

Nyt siis kp 24/29-36. 34:n päivän kierto on odotuksissa tällä kertaa, saas nähdä miten käy.
 
Mä oon nyt sitten kuumeilutauolla ainakin vuoden. Lähdin työn ohessa opiskelemaan...ja vauvahaabeet saavat odottaa nyt sitten. Kun ei tärppää niin yritetään myöhemmin uudestaan...Tämmöinen ratkaisu...
 
Hei kaikki ihanat.

Olette näköjään olleet hengessä mukana :) . Tuntuu hyvälle. Itse olen tietoisesti vähän välttänyt nyt inseminaation jälkeen tätä palstaa. Olen koettanut muka unohtaa koko asian, etten vain stressaisi liikaa. Mutta onhan se mielessä lähes koko ajan. Toivoa en liikaa uskalla, mutta pelkään ihan mielettömästi pettymystä, jos menkat alkavat ensi viikolla. Aion testata ensi viikon loppupuolella, jos sinne asti päästään jännityksen kanssa.

Viikonloppuna olimme miehen kanssa Riikassa juhlimassa ensimmäistä hääpäivää. Oli ihanaa :) . Uskalsin juoda vähän punaviiniä ja kuoharia. Homejuustoa sun muita sen sijaan välttelin, varmuuden vuoksi.

Rouva Pikkumyy
Kiitos peukutteluista :)!


Omelia


Kiitos sinullekin :).

Meille on tehty kaikki tutkimukset: kierron kartoitus verikokeineen, ultrat, munanjohtimien aukiolotutkimus, siemenneste on tutkittu... Mitään vikaa ei ole löytynyt. Minulla on ehkä hiukan lyhyehkö kierto ja keltarauhashormonia saattaa tulla hiukan liian vähän, mutta siinä kaikki. Nekään eivät ole ilmeisesti suoraan selittäviä tekijöitä sille, ettei lasta ole kuulunut. Olemme yrittäneet marras-joulukuun vaihteesta 2006, nyt on 18. kierto ja ensimmäinen inseminaatio. Tuloksia odotellaan ensi viikon lopulla...

Harmi, että teilläkin vauvaprojekti on vaikuttanut seksielämään. Meillä onneksi näytti auttavan tuo keskustelu- ja varmaan sekin, että inseminaation jälkeen ei ollut enää mitään paineita :) .

Joko kävit verikokeessa?


Gitte

Kiitos peukuista sinullekin :) .

Minä olen käyttänyt enimmäkseen Aconin ovistestejä, olen tilannut niitä netistä (kotitestit). Olen jonkin verran käyttänyt myös Väestöliitolta ostamiani testejä. Joka kierrossa en ole jaksanut tikuttaa, se tuntui välillä liian masentavalta, vaikka plussan aina olenkin saanut..



Ja lentoemolle myös kiitoksia :) .

Heh, minunkin miehelläni on jo kaksi lasta ja tutkimuksissa todettiin hänen siittiöidensä olevan erinomaisia ja silti hänellä on nuo paineet.... ONNEKSI tuo puhui niistä, se ainakin tuntui auttavan. Miehen ekat lapset tulivat reilun vuoden ja alle vuoden yrittämisen jälkeen, joten ei tässä hätää vielä meilläkään ole.. me vaan halutaan se vauva HETI.

Tsemppiä opiskeluun!


Hannele -74

Kerroinkin jo tuossa ylempänä, mitä tutkimuksia meille on tehty. Tilasin ajan heinäkuussa, päästiin vastaanotolle syyskuun alussa. Marraskuussa kaikki tutkimukset oli tehty ja oltaisiin saatu eka inssi vaikka heti. Päätettiin kuitenkin odottaa tammikuuhun, koska siinä oli jouluhärdellit sun muut välissä (enkä halunnut ottaa riskiä, että inseminaation jälkeiset menkat alkaa miehen lasten ollessa meillä lomalla- se olisi ollut liian rankkaa). Päästiin sitten inseminaatioon heti, kun soitin Väestöliittoon tämän kierron ekana päivänä.

Ensimmäisestä kiertoa ei vielä kartoitettu, vaan siinä alussa lääkäri jutteli sekä minun että miehen kanssa, otti minusta ultran ja tutki miehen kivekset. Olisiko ollut seuraava kierto sitten, kun tehtiin se kartoitus. Piti käydä ultrassa ja verikokeissa (pari kertaa). Silloin taidettiin tutkia myös miehen siittiöt.

Pelkillä lääkkeillä ei esim. meidän tapauksessa voitu hoitaa, koska ei ole oikein mitään selittävää tekijää. Kiertoni on suht koht ok, vaikkakin hiukan lyhyt.

Inseminaatio ei ole mikään kamala kokemus, mutta rahaa siihen menee! Nyt jo lähes 500 euroa pelkkään inseminaatioon lääkkeineen plus lisäksi tutkimukset, jotka olivat himpun vajaat 500 euroa. Voin kertoa inseminaatiosta enemmänkin, jos sinua kiinnostaa.

Kiva, että sinulla on tutkimukset tulossa. Älä suotta niitä pelkää etukäteen- vaikka myönnän kyllä, että jännitti minuakin kauheasti kuulla tuloksia. Tuo, että pääset livahtamaan töistä, helpottaa hirmuisesti. Minulla on aina kauhea järjestely siinä.

Ja lähde vain työmatkalle huhtikuussa :) . Vaikka jos tulet raskaaksi, saatat silloin olla pahoinvoiva... Samasta syystä en itsekään tiedä, tilaisinko lomamatkan huhtikuuksi vai en..


Leidi77

Kiitos onnitteluista :) .

Hyvä, että tilasit ajan gynelle. Helpottaa, kun ei tarvitse miettiä, onko jokin vialla. Meilläkin oli yritystä takana vasta reilut 7kk, kun tilasin ajan Väestöliittoon. Onneksi tilasin!!! Minulla kyllä painoi asiassa ikäkin, koska täytin syksyllä 35. Jos olisin nuorempi, olisin odottanut pitempään.


Bella 77

Kiitos peukutteluista ja varpailuista!

Minulla on kokonaan mennyt ohi, että asut Australiassa! Oih, olen KADE!!!!!! Olen haaveillut sinne muutosta edes pariksi vuodeksi (tai no, edes käymään) vuodesta -89 asti, kun olin siellä muutaman viikon. Miehellä on onneksi sama unelma. Ainoa todellinen este on se, että miehen tenavat ovat vielä liian nuoria matkustamaan yksin ja he asuvat täällä Euroopassa. Me saimme häävieraitakin Australiasta :). Missä päin asustelet, saanko udella?

Barbapapat ovat ranskalaisia. Tässä sinulle linkki: http://fi.wikipedia.org/wiki/Barbapapa

Peukut pystyssä sinullekin :)! Toivottavasti osuitte maaliin, hih. Teillä meni ainakin ajoitus hyvin, sillä parasta olisi, jos touhua riittäisi ovista edeltävänä ja ovispäivänä. Tällaista kertoi minulle lääkäritäti :) .


Heksu76

Onnea uuteen elämänjaksoon! Aiotteko antaa vauvan tulla, jos on tullakseen, vai siirrättekö ihan tietoisesti vauvan yritystä?
Intoa opiskeluun!
 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp10/28 ja haalea viiva tuli ovistikkuun eli ovis lähenee,saa nähdä tuleeko jo huomenna vahva plussa ovistestiin,sillä pientä oviskipua on munasarjan kohdalla ja päätä särkee ja rinnat on kipeenä.Toivottavasti vaan saisimme masuvauvan tässä kierrossa masuun kasvamaan.

Miten teillä muilla on mennyt?

Hyvää ystävänpäivää teille kaikille :flower:
 
:heart: :heart: Hyvää ystävänpäivää kaikille 30-kymppisille kuumeilijoille! :heart: :heart:

Kuumetta, todella paljon tsemppiä loppupiinailuun! Mielellään me otettaisiin tuonne naapuripuolelle täältä joukko uusia plussia. Pidän peukut ja varpaat pystyssä.

Katin ja Merilinnun taannoisista negoista olin todella pahoillani. Toivon silti edelleen jaksamista ja uskoa tulovaan.

Tsempitykset myös kaikille muille hoidoissa oleville, mutta ihan yhtä lailla tämä pino kaipaisi myös luomuplussaa.

Omasta navasta sen verran, että NT-ultra on takana ja kaikki näytti sen puoleen oikein hyvältä. Pahoinvointi on jo selvästi helpottunut ja toivottavasti myös väsymys pikkuhiljaa. Masu ei oikeastaan ole kasvanut yhtään, mitä nyt vähän ehkä pömpöttää, mutta rintaliiveissä on siirrytty jo kaksi kuppikokoa eteenpäin. :D

Plussatuulia puhallellen: Iida ja pikkuliina rv 12+jotain
 
Tooosi pitkästä aikaa tulin lukemaan kuulumisianne ja samalla toivottamaan
:heart: OIKEIN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE! :heart:

Kiva oli pitkästä aikaa juttujanne lueskella ja nyt jännään erityisesti sinun, Kuumetta, kuulumisiasi! Ja Iida-Liinalle jättionnittelut!

Omista kuulumisista lyhyesti sen verran, että meillähän oli viimevuoden puolella ensimmäinen ICSI josta nyt tehty toinen alkoinsiirto. Alkoita on pakastimessa vielä moneen siirtoon, joten kevyin mielin odottelen kuinka tässä käy......Sitähän tämä on, ainaista odottelua!

Tsemppiä kaikille!
Bantsku
 
Hei

gitte
tsemppiä oviksen hyödyntämiseen :) ja toivottavasti nyt tärppäisi!

Iida-Liina
Kiitos kannustuksesta. Kovasti on sormet ja varpaat pystyssä sekä omasta että muiden puolesta :) .
Kiva kuulla, että sinulla ja vauvalla on kaikki hyvin! Hui, en tajunnutkaan, että rintaliivikokokin sitten aikanaan kasvaa... mistähän löydän sitten liivejä, jos kaksi kokoa kasvaa niin pitää ostaa varmaan jo E:tä! Kääk.

Bantsku
Oli kiva kuulla kuulumisiasi. Peukut pystyssä puolestasi!!!


Hyvää ystävänpäivää kaikille ihanille virtuaaliystäville :)!!!!!
 
Niin, ja vielä oireista, oikeista tai kuvitelluista:
vatsassa vasemmalla puolella on ollut "tuntu" lauantaista saakka (ehkä jo perjantaista). Ei kunnolla vihlo eikä satu ja välillä ei tunnu mitään, mutta välillä siellä tuntuu.. joltain. Haluan kuvitella sen ensimmäiseksi raskausoireeksi, vaikka se tulikin jo pari päivää inseminaation jälkeen (jos tulemme nyt raskaaksi, on mahdollista, että lapsi sai alkunsa jo edellisenä päivänä kotitekoisesti, koska munasolu oli jo irronnut inseminaation aikaan).
Nenä on ihan vähän tukossa (ei oikeastaan yhtään mutta kun tarpeeksi kuvittelen, niin on). Eikä sitten muita oireita.. paitsi toissapäivänä olin töissä kiukkuinen ;) . Ja pissi haisee jotenkin oudon vahvalle. Heh, hassuja asioita sitä pistää nyt merkille ;) .
 
KUUMETTA:peukkuja pitelen sulle kovasti!

Oma napa:kp10/28 ja ovistestiin tuli haalea nega tänään,toivottavasti huomenna tulisi sitten jo vahva plussa testiin.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille ja plussatuulia kaikille teille!
 
Pakko kommentoida tota Kuumetta:n pissin tuoksua. :LOL: Minulla oli samaa oiretta ennen plussausta ja muutamia viikkoja sen jälkeen. Tämän lisäksi virtsa oli jotenkin sameaa, jota se on välillä minulla vieläkin. Silloin ennen plussausta kuvittelin, että virtsan vahva haju (ei kuitenkaan mitenkään paha) johtui jostain ruuasta, mutta nyt jälkeenpäin olen ihan varma, että se johtui raskaudesta. Voi kun se sinullakin tietäisi sitä kauan odotettua plussaa. :heart: Nyt olen jostain lukenut, että samea virtsa viittaisi poikavauvaan. Saa nähdä pitääkö paikkaansa.

Kiva kuulla sinusta Bantsku pitkästä aikaa. Hienoa, että olette saaneet hyvän saaliin alkioita pakkaseen. Jarrusukkia ja vauvaliimaa alkioille matkaan masussasi! :heart:
 
Iida-Liina,
minua alkoi itkettää. Voi, kunpa pissin haju olisi oire raskaudesta... olen koettanut etsiä viesteistä, olisiko se jollain viitannut raskauteen, mutta en löytänyt keneltäkään mainintaa siitä. Kiitos, kun kerroit omasta kokemuksestasi! En ole syönyt mitään erityisen vahvan tuoksuista viime aikoina ja haju on erilainen kuin se, mikä aiheutuu B-vitamiinitabujen popsimisesta, joten haluaisin tosiaankin uskoa syyn löytyvän muualta :) .

Gitte
Kyllä se plussa ovistestiin vielä tulee :) .
 
Moikka kaikille!

Iida-Liina, mukavaa kuulla susta pitkästä aikaa! Tosi ihanaa, että raskautesi alkumetrit ovat menneet hyvin. Eiköhän se hyvin mene myös jatkossa! Kiitos plussatuulista -niitä tarvitaankin tulevaa PAS:ia varten.

Bantsku, tosi mukavaa kuulla sustakin tosi pitkästä aikaa. En tiennytkään/muistanutkaan, että tekin olette jo näin pitkällä hoidoissa. Meillehän tehtiin eka IVF nyt tammikuussa ja siitä tuli nega. Pakkaseen saatiin vain 2 keskinkertaisen hyvää 8-soluista alkiota, jotka siirretään maaliskuussa. Onnea sulle tuleviin koitoksiin!

Kuumetta, tekin olette sitten melko ripeästi päässeet "tositoimiin". Plussapeukutukset sulle, josko se inssi olisi onnistunut! Hyvältähän tuo kuullostaa.

Merilintu, mikäs meininki teillä on meneillään? Tulepa kertomaan kuulumiset.

Oma (.) kp15 meneillään nyt luomukierrossa, eikä oviksesta ole vieläkään juuri mitään merkkejä. Testit näyttää negaa. Koitan tikutella vielä ainakin kp20 asti. Täytyy vaan pupuilla ahkerasti ja toivoa, että ovis ilmestyisi.
 
[color=Thistle4]KAIKILLE YSTÄVÄNPÄIVÄ-VOIMAHALEJA!!![/color]


Oma (.) Koeputkihedelmöitykseen valmistaudutaan. Suihkittu on nenäsumutetta, joka kait siis lamaa omaa hormonitoimintaa? Tänään sitten aloitin suihkeen kera pistämään munasolujen kasvun kiihdytintä Gonal-kynällä. Ensi viikolla kontrolli-ultra ja sitä seuraavalla munasolujen keräys. :)
 
Perjantai 15.2.

Kuumetta 35v...........kp23/23-26.......yk18............ 1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen
Leidi77 30v...............kp6?/26-28.........yk5................esikoinen
Tuizu 31v.................kp31/24-28...........yk3..........
Tirlittan-75 32v.........kp25/30.............yk7...............esikoinen
Vaahtokarkki 35 v......kp34/30-38.............yk 8..............1. molemmille
Kati231 35v.............kp17/28-40........vajaa pari v............esikoinen
gitte 38v..................kp11/28................................esikoinen
Kummi 32v................kp?/31.......yk vajaa pari v.....1. molemmille
Bella77 30v...............kp18/30............yk5...............esikoinen
Annimaria72..............kp30/24-29.........yk5...............esikoinen
Tresum77 30v...........kp24/28-31.......yk13(?).............esikoinen

Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille
 
Heippa kaikille!
Olen jopa pystynyt olemaan taalta poissa pari paivaa OHO :) , taalla taas!

Voi etta kun sitten jannittaa sinun tilanteesi Kuumetta, ja voi miten sinusta itsestasi mahtaa tuntua...En uskalla kommentoida puoleen jos toiseenkaan, pidan vaan peukut ja varpaat pystyssa puolestasi ja toivon parasta... Haleja sinulle! PUUUUUUUUUUUH!
Ja onnea ekasta haapaivasta, mekin sita vietimme kuukausi sitten. Asustelen Lansi-Austraaliassa, kyllahan tama ihan kiva paikka on, mutta oma maa mansikka. Ihmiset on rentoja ja elama muutenkin rennon puolella mutta niin taka-pajula on toisinaan etta hui.

Gittelle onnea oviksen bongauksesta!!

Olipas kiva kuulla sinusta Iida-Liina; sina plussasit juuri silloin kun mina aloittelin nailla sivuilla kirjoittelemaan.

Sorayalle paljon tsemppia!

Oma napa: 18/30. Ovis tapahtui jo 14/30. (Vauvansiemenia 12-13-14/30) Lammot nousi 15/30 joita olen nyt ekaa kertaa elamassani mittaillut ja korkella pysyvat. Eihan niita nyt enaa tartti mittaillakkaan kun ovis on mennyt? Ja nyt sitten hoh-hoijaa, taytyisi taas jaksaa odotella ja olla miettimatta yhtaan mitaan. Kieltamatta oviksen jalkeen on ollut valilla hetkellisia kunnon kipuja munasarjojen kohdalla mutta en uskalla toivoa...

Halauksia kaikille, kunpa saataisiin listalle jo lisaa plussia! :heart: :wave:
 
Olette ihania. Nopsaan ennen töihin lähtöä sen verran, että yöllä heräsin pieneen menkkakivistelyyn ja alapäässäkin tuntui kostealta.. olin varma, että nyt ne alkoivat :( - mutta ei ainakaan vielä ole näkynyt mitään. Lugesteron-kapselit tietysti aiheuttavat tuon "kosteuden", mutta pienet kipuilut eivät tunnu lohduttavilta ollenkaan... Nyt taas alkoi se pelko, koska ne alkavat. Tällä kertaa en tiedä, mistä hakea lohtua sitten, jos menkat alkavat. Tähän asti lohtuna on ollut, että sitten aloitamme hoidot... Onhan meillä vielä kaksi inseminaatiomahdollisuutta jäljellä, mutta pelottaa käyttää ne heti. Ja kun yksi maksaa 500 euroa niin sekin harmittaa tietysti, jos monta kertaa joudutaan yrittämään. (Tunnustan: käy välillä kateeksi ne, jotka saavat vauvan ilmaiseksi ja vieläpä ensimmäisestä kierrosta..).

Ollaan miehen kanssa mietitty sitäkin, että onko reilua yrittää lasta, jonka laskettu aika osuisi joulukuulle. Etenkin loppuvuodesta syntyneillä pojilla kun on usein kouluvaikeuksia. Ja etenkin miehen mielestä on kurjaa, jos lapsi on aina luokan nuorin. Toinen miehen lapsista on syntynyt joulukuussa ja pärjää hyvin, mutta silti pohdiskelemme näitä. Oletteko te miettineet tällaisia asioita?

Hyviä vointeja kaikille!
 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp11/28.

KUUMETTA:peukkuja ja varpaitani pitelen pystyssä sinulle todella kovasti!

Mulla on pikku veli syntynyt joulukuulla ja pärjäsi koulussa todella hyvin ja pari ystävääni on myöskin syntyneet joulukuulla ja heilläkin on koulu mennyt hyvin,että en minä ainakaan anna vaikuttaa tuollaisen asian,kun lasta haluan,lapsi on lahja todella suuri lahja ja siitä pitää nauttia jos lapsen onnistuu saamaan,sen tajuaa sellainen joka on joutunut kokemaan monta keskenmenoa ja monta lapsettomuushoitoa,että lapsi on lahja,aivan kuten muutkin ihmiset ovat lahjoja meille,ei kukaan täällä elä ikuisesti,kaikki ovat meille lahjoja ja jokaista ihmistä pitää osaa arvostaa ja kohdella hyvin.
Sinusta KUUMETTA jo nyt huomaa,että olet joskus hyvä äiti lapsellesi,kuten te kaikki toisetkin.

Kyllä me kaikki vielä omat pienet vauvat saamme syliimme,vaikka epätoivo valtaa mieltä,kun täti tulee,kylään,niin kuitenkin on kova tunne siitä,että sen oman pienen lapsen saa vielä syliinsä kasvamaan.

Tuli nega tänäänkin ovistikkuun,mutta eiköhän se vielä sieltä plussakin tule tässä kierrossa ovistikkuun,nyt on vaan tuon negan takia mieli alhaalla.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille+++++++++++ :whistle:
 
Kuumetta, olen itse jousimies ja olin siis luokkani toiseksi nuorin, mutta pienestä ylivilkkaudesta huolimatta ei koulussa ollut koskaan vaikeuksia, päinvastoin, opin lukemaankin ekojen joukossa, vaikka kuusivuotias vasta olinkin.

Enkä suinkaan ollut edes luokan lyhyimpiä, laiha kylläkin, mutta liikunnassakin olin luokan parhaimpia eli motorinen kehityskin oli kohdallaan, eli ei tuo melkein vuoden ikäero luokan vanhimpiin tarkoita oikein mitään edes ala-asteella, kyllä se on mielestäni yksilöllisestä kehityksestä kiinni.

Sitä paitsi Suomessa koulu aloitetaan muutenkin myöhemmin kuin esim. Italiassa tai muissa Euroopan maissa, joissa kouluun mennään jo 5-6 vuotiaina, eli älä turhaan tuollaisesta huolehdi!

Sitä paitsi jousimies on charmantti horoskooppimerkki :LOL:

Gittelle paljon tsemppiä ovisplussan metsästykseen!

Ja bella-77, sinulle kanssa toivotan yhteistyötä simppojen ja munasolun välille :heart: . Itse olen täällä ruvennut ehdottelemaan miehelle, että hakisi töitä Cathay Pacificilta, kun niillä on homebasena myös Sydney Ja Melbourne. Olen käynyt kerran Sydeneyssä, valitettavasti vain parin päivä ajan, mutta rakastuin taivaan sineen, turkoosiin mereen, valkeaan hiekkaan... En tosin tiedä, onko vain aika, joka kultaa muistot, mutta en panisi pahakseni ainakin muutaman vuoden komennusta Australiassa :LOL:
 
Mina taalla taas... :LOL:
Lentoemo Cathay Pacificilla me itseasiassa juuri lennetaan Suomeen talla kertaa, ja jatkona Finski.
Kuumetta Mun taytyy kylla myontaa etta olen ehtinyt tuota samaa asiaa pohtia! Ystavani kaksi tyttoa ovat molemmat syntyneet joulukuussa ja toinen niista meni kouluun kuusi vuotiaana ja toisen kanssa odotettiin etta han taytti sen seitseman. Jos meille kavisi niin hyvin etta vauva nyt saataisiin vuoden lopuksi syntymaan niin sitten kylla varmaan joskus miettisin tuota samaa. Olisipa ihana joululahja... Viime vuonna ihailin taalla pienia joulukuusen koristeita joissa luki 'Baby's First Christmas' ja sitten oli vauvan omia pikkuruisia joulusukkia, niita joita pistetaan takan eteen (niinkun Ameriikkalaisissa elokuvissa). Voih. Mutta marras-vauva jos nyt tekisi tulojaan ensin...

Minua jannitaa ihan hirveesti puolestasi Kuumetta, jos ei tarppaa niin ala lannistu. Kukaan meista ei anna sinun eika kenenkaan meidan listassa olevan lannistua, tukea ja juttu seuraa loytyy. Mutta nyt me kaikki jannitetaan ja peukut ja varpaat pystyssa..PUUUUUUUUUUUUUH :heart: :heart: :heart:
 
Olen tainnut olla ihmeen pitkään pois, kun sivustokin näyttää taas erilaiselta...Sieltä ne menkat noin viikko sitten tulivat, kuten arvailin. Niitä sai tosin taas odotella. Noudatin onneksi kati sinun vinkkiäsi ja lopetin lugesatsin kesken negatestin jälkeen.

Tässä kuussa siis luomuillaan ja lasketellaan. Lähdemme viikoksi Itävallan Alpeille laskettelemaan (ja ovis taitaa osua sopivasti lomaviikolle). Voitte kuvitella, että olen onnellinen, etten sortunut siihen sitku-ajatteluun, mihin melkein sorruin kun matkaa harkittiin. Matka on varattu jo ajat sitten ja tietysti sitä mietti, että mitä jos on raskaana. ONNEKSI, OI ONNEKSI ajattelin, että saahan matkan sitten peruttua, jos olisi käynyt hyvä tuuri vauva-asiassa. Nyt loma tulee kuitenkin henkisesti todella tarpeeseen.

Kiitos Iida-Liinalle ja kaikille muille tsempistä. Se tuntuu todella hyvältä ja lämmittää vaikeina päivinä.

Tuhannesti plussatuulia kaikille, erityisesti kuumetta sinulle ja Bantskulle!! Tosi kiva, että bantsku tulit "käymään" pitkästä aikaa. Sorayalle hyviä fiiliksiä munisten keräyksen odotteluun.

Kaikille tasapuolisesti mielenrauhaa! Bantsku sanoi mielestäni ihanasti odottelevansa kevyin mielin jotain tapahtuvaksi. Sitä se pitäisi olla. Luottamista siihen, että kyllä se vielä sieltä.

:wave:
 

Yhteistyössä