moips! mulla on ollu siitä asti ku vikat menkat alko ni ihan ihme juilinoita mahassa, ihan samanlainen tunne olo koko ajan että menkat alkais, vaikka justhan ne loppu, ihme tuntemuksia.....
ukko oli eilen ihana ku menin töiden jälkeen pötköttelemään ku oli ihan tajuttoman paha olo, oksetti ja mahaan koski, ni se päästi sellaisen hymyn että ja kysyi, että entäs jos siellä joku paapero tekee mulle nyt pahaa oloo
mutta on kyllä ollu tota huonoo olooki ihan kummallisesti, tänään aamullaki pukkas ihan tuskanhikee ku tuli paha olo... mutta laittaisin nämä kyllä sen piikkiin, että töissä voip olla mahatautia liikenteestä, että siitä nämä kummalliset yökkäilyt........ mutta toi mahakipu..tai mahantunne on jotain kummallsta. olinki tässä yks päivä ihan muissa ajatuksissa ja sit alko taas koskeen kovemmin, ni päässä vaan kävi ajatus, että onhan mulla siteet mukana ku nyt taitaa alkaa menkat, ja sitten muutaman sekunnin päästä muistin, että eihän siitä nyt ees montaa päivää oo ku ne alkokaa!!!
ollaan nyt pupuiltu kullan kanssa ihan urakalla. telkkarista on tullu kaikee ihme sperman juoksu kisoja yms. ni niitä kattellessa olllaan naureskeltu, että ukolla taitaa olla semmoset miehet liikenteessä mitkä pyörii vaan ympyrää, eivätkä oikein tiiä että mihin sitä pitäis mennä ja mitä tehä
ollaan yritetty ottaa näitä asioita vähä huumorinki kannalta, ku ei tässä muuten kellään pää kestä... pitäis laittaa nyt vaan siittiöt sotapolulle, vallottamaan sitä pallukkaa....
nyt taidan käydä suihkussa ja varmaan sitä joutaa jo nukkumaan, huomenna on taas pitkä päivä töissä.....ylkkää ylkkää...
hyvä yöt ja pidetään lippu korkeella tytöt!!! :heart: