Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Perjantai 18.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp3/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp6/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp13/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp23/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp23/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp30/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
 
Teillähän oli ollu täällä syvälliset keskustelut =) . Samaa mieltä noissa. Ja samat tuntemukset kun tulee aina silloin tällöin semmosia vahinkouutisia.
Napsullahan on oikeen muistorikkaat petivaatteet :LOL: :LOL: .

Kuin ihmeessä sitä pitäis pystyä vielä 5-6 päivää odotella???
 
iltaa...

se on perjantai =) Just kotiuduin sieltä chiball:ista. Ihan kivaa ja rentouttavaa se oli. Menen kyllä toistekkin.

Muistinko eilen kertoa että sain mieheltä 10 ruusua.. kysyin että mistä hyvästä ne on, ni siitä kun olen kuulemma tän viikon ollut niin hyvällä tuulella ja hymyilevä :) .

Toivottavasti ei 10 päivän päästä tiputa korkeelta vaan tää onsku olotila jatkuis vain =)
 
aivan kaamee vauvakuume...huh huh....välillä aina tuntuu että olis todella ihana saada vauva ja taas välillä tulee olo että mä haluun niin kovasti!! tuntuu että ratkee liitoksistaan. nyt ollaan puputeltu ihan ahkerasti, paitsi nyt oli 3 päivää välissä kun ukko oli iltavuorossa töissä, mutta toivotaan, että se ei haittaa tätä touhua. tänään otettiin kyllä kaikki takasi, ku ukko meni yövuoroon, ni hyvin kerettiin lähentyä mun töiden jälkeen...

oon monesti miettiny, että kenenköhän kanssa purkaisin näitä aisioita jos en teidän.. kyllä kavereiden kanssa puhutaan, mutta ei niillekään viitti joka päivä soittaa kaiken maailman tuntemuksia ja ajatuksia, kun itse eivät näitä vielä ajattele...parhaat kaverit on kyllä tietosia menosta, mutta teille kuitenki pystyy avautumaan kaikesta, kohdunnipukasta toivottomiin oireisiin!! onneks ootte olemassa!!!

yllätin ukkoni yks päivä ku se selaili kaikkia sen päivän aikana käytyjä nettisivuja ja yllättäin se oli sitten lukemassa näitä juttuja ja arvas heti millä nimimerkillä minä olin... olin ihan punasena...en kyllä oo kertonu mitään semmosta mitä en silleko vois kertoo, mutta jotenki en haluis että sekää nyt ihan kaikkee tietäis (kohdunnipukan löytymisen kokemukset yms.) ei nyt ihan kaikkee tarvii mun mielestä tietää..
ja ylipäätään nää kaikki höyryilyt että voisko olla raskaana vaikka on tämmöstä ja tämmöstä, ni mieluummin pohdin niitä teidän kanssa ku ukkoni, koska tiiän että jos sen kanssa miettisin , ni pettymys on paljon suurempi.

edelleen mulla on näitä outoja alavatsakipuja, ihan kuin ois menkat alkamassa.... tätähän on siis ollu siitä asti kun edelliset menkat alko..siitä asti ihan outoo juilintaa, ilman minkäänlaista vuotoa (tänää kuitenkin tullu valkkaria sen verran että pikkareissa näkyy) mutta ei sen kummenmpaa... mistähän johtuu.... mietin, että voiko johtua jännityksestä, mutta ei oo mitään niin "jännättävää" ja toisaalta se tuntuu yleensä ihan eri kohdassa....


ootteko muuten miestenne kanssa miettiny elämää vauvan syntymän jälkeen? me ollaan jotain pientä... ollaan mietitty kenet halutaan kummeiks, halutaan molempien puolelta joku, mutta kuitenki semmonen kenet me molemmat hyvin tunnetaan...
ja kasvatuksesta ollaan puhuttu paljon, ihme kyllä ollaan aika paljon samoilla linjoilla!! vaikka kummalakaan ei oo aikasemmin lapsia, mutta mitä ollaan puhuttu, ni suht samanlaiset on ajatuksen, niistä nyt ei tiiä mitä ne sitten on käytännössä, mutta ajatukset on samoilla linjoilla. ite sen verran oon oppinu ku oon tälläkin hetkellä päiväkodissa pienten puolella töissä, ni sieltäki on saanu paljo "vinkkejä"mitä ei välttämättä kannata tehä...mutta näitä asioita on ihan mietiskellä ja haaveilla yhessä... :heart:

mutta tässä taas tämmönen pien romaani... aina ku rupee kirjottaa ni se aina lipee käsistä, asiaa tulee liiankin kanssa... :D mutta kai minä jään kuulostelemaan näitä vatsa kipuja ja haaveilemaan täydellisestä tulevaisuudesta.


hyvää yötä, kauniita unia, unelmien kuvia, kirkkaita tähtiä ja rakkauden haleja!
 
Lauantai 19.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp4/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp7/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp14/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp24/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp24/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp31/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
 
Huomenta! Täällä kans tämä ihme hyväntuulisuus jatkuu. Tosin eilen pillahdin melkein itkuun kun yks asia meni vähän toisin kun olin odottanu. Ja töissä hermostuin, tosin syystä, mutta ei kuulu minun tapoihin osoittaa sitä niin selvästi :) . Tunteet siis menee laidasta laitaan, mutta päälimmäisenä on tuo "onnellisuus". Ihme hommaa.
Tässä kovasti mietin että jos testais huomenna noita uusia testejä mitä mulle on tullu :D . Onhan se jo dpo10 sitte :LOL: . Ei pakko se on yrittää odottaa ens viikon lopulle ja testata jos tarvii sitte.
 
meil on nannan kans kierto ihan samoilla päivillä, mut en mä vielä pääse testaileen.. ovis oli varmaan vasta viime viikonloppuna.. Veikkaisin kp18 joka oli sunnuntaina. Eli eipä kandee vielä.

Mä koitan nyt olla testailematta, mahd ollenkaan tässä kierrossa. Mut en siihen varmaan pysty :D .

Tisut alkaa oleen ihan vähän kipeet, vasen ei oikea olleskansa. Ihme homma. Mut mitään muuta ei oo.. välillä alaselkä kipee, mut sen oon aatellut johtuvan ihan vaan selkäjumeista.

Jotenkaan en jaksa uskoa siihen plussaan tälläkään kertaa.. kuitenkin on jo sen 15krt pettynyt tätä ennen, ni miks se nytkään vois olla? Koitan ajatella niin että ku menkat alkaa ni apteekkiin, verikokeisiin ja sit kp5 päästään harjotteleen pistämistä. Mut se mietityttää kun se inseminaatio ei vaan niitä mahdollisuuksia paljon nosta. Mut onhan siinä sitten se lugestron tukemaan sitä kiinnittymistä kuitenkin.. hmph. No joo... ei pidä vielä mennä asioiden edelle, ihmeitäkin maailmassa tapahtuu =) .

Nyt Prismaan.. puuh.
 
Hyvää lauantai aamupäivää!

Mahtava ilma tuolla ulkona. Tulee ihan vaakatasossa välillä vettä, räntää ja lunta...eli kaikkea mahollista mitä taivaalta vaan voi tulla.
No tänää meinasin leipoa vähän pipareita kun ei uloskaan pääse!

Kryss olikin saanu tosiaan romaanin aikaseks :LOL:
Mä olen sun kanssa kyllä ihan samaa mieltä, että tää on se pelastus kun voi vuodattaa ihan kaikki tuntemukset eikä kukaan tuu sanomaan jo et hei älä kerro enempää, en jaksa kuunnella. Mulla on vaan paras ystävä joka tietää yrityksestä mutta ei sille nyt voi ihan koko aikaa olla vouhottamassa näitten juttujen kans =)
Ja miehet ei myöskään ihan ymmärrä meitä naisia joten ei niille näitä kaikkia tuntemuksia voi edes kertoo...ainakaan meillä!!!

Nanna ja Napsuneiti kun teillä molemmilla on tuo onnellinen olo niin eikös sekin tavallaan voi olla raskausoire?
Voi kun saisitte nyt ne plussat ja me muut otettais ne sitten heti teijän jälkeen....HAIKARAT HOI...Täällä niitä kaipaillaan jo kylään!!!!

 
Täällä tulee taivaalta kans jotain saman tyyppistä, nyt näyttäis olevan lumista räntää.
Olen minä miettiny, että voisko olla oikea oirekki, mutta ei ihan uskalla edes toivoa. Putoaa vain vielä korkeemmalta sitte.

Minäkään en nyt hirveesti ole miehelle mainostanu mitä täällä kirjottelen. Tietää kyllä että jossain palstalla käyn, mutta se saa riittää :D. Yks hermoilija ja oireen metsästäjä tässä taloudessa saa riittää!
 
Kaupasta kotiuduttu.. mies oli ihanan kultanen ja osti mulle sellaset adidaksen "jumppahousut", ku nyt on joku tollanen harrastus jossa tosissaan niitä voi käyttää =). ihquu...

joo, ei meilläkään mies näitä lukemassa käy. Tietää kyllä palstasta ja mun nimimerkistä. Mut sen mielestä tää on näitä "naisten-kotkotuksia".

Se kyllä jaksaa kyllä aina välillä kysellä multa että onko oireita, miltäs nyt tuntuu ja aattele jos ootkin raskaana =). Sinänsä kiva huomata että sitäkin kiinnostaa.
Meillä yrityksestä tietää melkein kaikki.. mun luonteella sitä ei olis pystynyt salassa pitämään. Mut ei se haittaa.. ei ainakaan tuu niitä "no koskas teille sitten perhettä.." kysymyksiä. Ja mukavasti on ollut tässä hommassa mukana molempien vanhemmat. Lupasivat osallistua kustannuksiin jos se hoidoissa käynti tosissaan alkaa. Hyvä niin koska se on NIIN kallista.

Joo, toivotaan että toi vois olla oire toi hyvä tuuli. Mut järjellä jos alan ajatteleen ni ei mulla vois olla oireita vielä ees.. saati sit että niitä olis ollu tiistaista lähtien jos ovis oli viikonloppuna.

Meillä on illalla juhlat tiedossa, kivaa... kaverin äiti täyttää 60v ja on järkännyt työväentalolle kunnon bileet. Siellä on karaokevehkeet, ja yks tosi kiva esiintyjä. Sellanen joka saa aina yleisön mukaan. On yksissä mun juhlissa ollut kans soittamassa ja monasti tossa paikallisessa baarissa keikalla. Istun täällä siis patukat päässä ja suunnittelen vaatevarustusta illalle. Aattelin kyllä vähän viintä ottaa, koska eihän siitä tässä vaiheessa haittaa olisi enivei.
 
Minun vanhemmat ja kaverit tietää myös tästä yrityksestä... Sama homma että en kyllä pysty pitään ihan kokonaan suuta kiinni. Ja minun vanhemmat on myös lupautuneet avustamaan jos tulee tarvetta. Vähän kyllä on mietityttäny että "voiko" ottaa apua vastaan, mutta nyt kun on noita hintoja kuullu niin kyllä se taitaa olla todella tarpeen jossain vaiheessa. Kiitollinen kyllä olen, että vanhemmat on noin ihanasti tukemassa. Äiti jaksaa kysellä aina tutkimusten edistymisestä jne. ja oli jopa ottanu selvää myös noista hoidoista kun ties kertoa viime puhelussa minulle eri hoitovaihtoehdoista :D .

Hauskaa iltaa napsulle!
Vähän itselläki kyllä liikahduttais, mutta ehkä on parempi vielä muutama viikko hautua kotona ettei tule tupakkaan takas retkahdusta =) .
 
Sunnuntai 20.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp5/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp8/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp15/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp25/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp25/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp32/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76


 
Huomenta naiset! Nyt nanna tippuu korkealta kun tippuu! FF piirsi mulle semmosen triphasic jutun tuonne lämpöjen nousun mukaan ja se on kuulemma erittäin hyvä merkki joskaan ei tietenkään varmasti tarkota että nyt tärppäs. Eikä kaikilla raskautuneilla sitä ole. MUTTA minulle se tuli nyt ensimmäistä kertaa! Huh huh...
 
Huomenta!!

Kuinka sä Nanna oot nuin aikasin sunnuntaina ollut jo hereillä =) ?. Mä vasta kömmin pystyyn, tosin kotona oltiin juhlien jälkeen vasta 3 aikaan. Oli kyllä hauskat juhlat.. ihanaa oli kun sai tanssia, varsinkin kun sain tanssia mun iskän kanssa. Se kun tosissaan osaa sen homman ni se on kun parketilla liihottelisi kun toinen oikeesti osaa viedä.

Join eilen viintä, mut lopetin melko ajoissa sen juomisen kun ruoasta tuli aivan totaalinen ähky.. Vähän paha olo jopa. Olen ollut nyt 3vkoa laihiksella ja sit vetäsin kunnon satsin kinkkukiusausta ja makaronisalaattia ni se tais olla vähän liikaa.

Nyt on kyllä vielä aamullakin ollut vähän huonoa oloa. Ei luulisi sen kyllä enää ähkystä, eikä kyllä siitä viinimäärästäkään johtuvaksi. Puuh. Kaipa tää tästä.

Nanna, eikö FF ole se fertility friend..? Onko sun lämmöt siis jotenkin tosi lupaavasti nousseet vielä tästä loppukierrosta?
 
En mie tiiä itekkään mitä tein jo noin aikaste ylhäällä :D . Vissiin johtuu siitä kun illalla olin niin väsyny että menin jo 11 aikoihin nukkumaan. Juu se fertility friend se on... Ne lämmöt nousi ensin oviksen jälkeen ja nyt vielä puolella asteella dpo8. Huih nyt jännittää.
Pakko myöntää että piti sitte testiki tehdä :ashamed: ... Ei ollu herkkä joten ihan odotettavissa oli että mitään siihen ei tullu. Tai tuli ehkä viivanpaikka tai vastaava mutta niitähän nyt on ollu noissa testeissä joten siitä en jaksa vielä innostua.

Niin juu ja eilen taas kuulin vauvauutisia ystävältä... Huoh, se vain on niin helppoa joillekki.
 
No mut kyllähän toi sit lupaavalta näyttää tosiaankin!!!! Paljonko sulla nyt on sit lämmöt? Mikähän dpo päivä mulla olis.. veikkaisin että su tai ma oli ovis, joten nyt olis dpo7 tai 8 sit kans vissiinkin.. jänskäilyä..

Edelleen oon ollut ihmeen hyväntuulinen ja iloinen. Ja vähän väsy, mut oon aatellut että se johtuu siitä ku olin niin pitkään kipee. Ja tänään tietty siitä eilisestä valvomisesta =). Vasen tisu on tosiaan kipee, mut oikee ei yhtään. Hmph.. joo, parempi olis ku osais olla tutkimatta itteensä näin helvatan tarkkaan.
 
Mulla on aamulämmöt siinä 36.9 kieppeillä pyöriny nyt muutaman päivän. Ennen ovista pyörivät 36 molemmin puolin.
Jeps tämä pitkä yritys on kyllä ainaski sen aiheuttanu, että puoli väkisinki niitä oireita kattelee vaikka kuin päättää että nyt saa olla... Täällä kans onnellinen olo edelleen =) . Voi ku nää olot merkkais meillä molemmilla hyviä uutisia!!!!
 
joo, mä en noita lämpöjä oo niin tarkasti mittaillut.. joskus ja senkin iltalämpönä. Pari päivää sit se oli 37 ja nyt vaan 36.7. Mut eihän se kaikilla nousis vielä tässä vaiheessa ees se lämpö? No onhan toi vähän koholla ku ennen ovista se on aina 36.4 iltaisin.. pitäis vissiin se aamulämmönmittaus ottaa tapoihin.

Pitäis ruokaa mennä tekeen, kävelylenkillä jo käytiin =).
Aattelin tänään paistella meille oikein pippuripihvit ruoaks. Nam.

Koska sä Nanna meinaat testailla uusiks?
 
heh... joo ei se aina tosiaankaan oo niin helppoa odotella. En tiiä miten pitkään mä maltan.. pitäis kai malttaa ens viikon maanantaille saakka. ou jee...

Mut jotenkin on sellanen olo, kuten aina ennenkin, et miten se nyt muka olis tärpännyt ku ei ennenkään.
 
Maanantai 21.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp6/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp9/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp16/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp26/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp26/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp33/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76



 
Kyllä tää jakaa ihmisen kahtia! Nyt mietin että pitäiskö hakea apteekista niitä herkempiä testejä :D . Ja sitte aina tyrmää ajatuksen sillä että mitä sitä turhaan rahaa tuhlaamaan, miksi nyt olis muka tärpänny. Rinnat kipeyty tänään eli ihan normaalit kierron lopetus oireet ilmassa.
 
joo... mä aina perustelen itelleni sitä ajoissa testaamista sillä, ettei sitten ole NIIN kamala pettymys ja yllätys ku ne menkat alkaa.. eli tod. näk. mäkin testailen aiemmin kun viikon päästä.

Mut samat sanat ku Nanna, samoilla mennään ku aina... Mut onhan sitä ihmiset pms-oireillakin niitä plussia saaneet.. eli eipä sitä aina voi tietää mikä oire on pms:ssää ja mikä sitten sitä mukavampaa =)))
 
Voi luoja naiset! Enhän minä malttanu olla käymättä apteekin kautta kun töistä pääsin... Ja saman tein piti tehdäkki. Siihen tuli ihan muutamassa sekunnissa haamu jonka näkee vähän huonommassaki valossa! Nyt on pasmat sekaste ja jumalaton pelko päällä jos käy niin kuin on käyny jo pari kertaa...
 
Voi luoja naiset! Enhän minä malttanu olla käymättä apteekin kautta kun töistä pääsin... Ja saman tein piti tehdäkki. Siihen tuli ihan muutamassa sekunnissa haamu jonka näkee vähän huonommassaki valossa! Nyt on pasmat sekaste ja jumalaton pelko päällä jos käy niin kuin on käyny jo pari kertaa...
 

Yhteistyössä