Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Nanna todellakin nautit nyt!!!! Kyllä se pieni pysyy kyydissä, näin ainakin sydämestäni uskon ja toivon! Onko sulla yhtään huono olo?
Kaveri sano että tuli oksu kurkkuun heti sinä päivänä ku menkkojen piti alkaa.. Ja muutenkin suurin osa oireista tuli sit siinä hujakoilla, toivottavasti sä et kuitenkaan tuu huonovointiseks!

Joo, ehkä se ei vaan näkyis vielä.. Mulla on kans nyt rinnat kipeytyneet, ja iltasin nippailee masua. Ei näin aamulla tai päivällä lainkaan. Mut valkkari ei o lisääntynyt ja lämmöt sahaa ees ja taas siinä 36,9 - 37.3 välillä. Huoh.. odottavan aika on pitkä.

Mä vaan niin toivon ja oon vienon pyynnön esittänyt Taivaan Isille että pääsisin Nannan peesissä plussanneisiin...
Jarruttele nyt sitä junaa, että kerkeen mukaan!!!

Kivaa päivää kaikille!

Napsu: On huonohkoa oloa ja pala kurkussa koko aika, mutta ei semmosta että pitäis mennä oksentamaan kuitenkaan, ja valkkaria muuten tulee vähemmän ku yleensä loppukierrosta. Sulla kyllä vaikuttaa tosi lupaavalta nuo oireet ja lämmöt!

Toiv ei Nannan olo siitä pahene...

Joo, onhan sitä jotain oireita, mut tuntuu että niitä on aina.. varsinkin toi tisujen kipeytyminen on ihan joka kuukausittaista. Mut viimestään uskoisin että maanantaina täti tulee jos tulee.. Sit se vasta alkaakin kellon ja kalenterin kanssa pelaaminen, jos niihin pistoksiin joudun ja ultraan ja inssiin.. mut toisaalta sit on asian eteen tosiaankin tehty jotain joten varmaan odotukset plussasta on sit kans korkeemmalla.

No joo, ei pidä mennä asioiden edelle.. Kuuluu vaan kärsimättömään luonteeseen tuo piirre :LOL: .

Miten ihana uutinen osui silmään heti kun tänne pitkästä aikaa tulin kurkkaamaan. Nythän me tää plussatili avattiin näin alkuvuonna ihan tuntuvasti! Onnea hirmu paljon Nanna ja paljon tarrasukkia matkaan! :flower: =) :heart:
Me ollaan oltu nettipimennossa jonkin aikaa enkä oo päässy tänne kirjoittelemaan kun vasta nyt.
Omassa olossa ei ole pahemmin muutosta, edelleen suht oireetonta,mitä nyt rinnat aikalailla kipeät ja välillä hengästyttänyt.Pari päivää myös yökötysolo oli vierailulla mutta nyt ei taas oikeestaan mitään tuntemuksia. Kävin jo varhaisultrassa rv 5+6 ja muuten oli kaikki kohillaan ja oikeessa paikassa mutta sykettä ei vielä löytynyt. Lekurin mukaan ei syytä huoleen sillä ei kuulemma noin aikaisin ole keltään vielä löytänyt sykettä mutta itsellenihän siinä pieni huoli nousi sydämeen. Perjantaina otetaan uusiksi ja pidän käsiä kyynärpäitä myöten ristissä että syke sieltä löytyy... :/
Kiva kuulla myös susta Rinkinki, sulla tosiaan jo viikko 17!
Napsuneidille ja Kryssille peukkuja, jotta se plussa yllättäisi vaikka jo tässä kierrossa. Napsullahan nuo oireet on suht lupaavia... =)

Olisi se niiiin mukava yhdessä päästä odottelemaan vaaveleiden syntymistä; minäkään en ole tuntenut omakseni tuota syysmassukoita. heti vaan kun plussaatte ( eli ihan kohta) =), niin pistetään meijän oma pino pystyyn tuonne odotuspuolelle!

Puhureita kauhiasti!+++++++++++++++++++ :whistle:

:heart: Annie rv 6+6

iltaa leidit!

Se on onneks jo keskiviikko, vielä kun kaks aikasta herätystä jaksais ni hyvä homma. Mulla on tänään ollut tosi väsy päivä, koitin viime yöstä saada ihan kunnollisen, mut kai se sit oli vaan liian lyhyt. Alkuviikon univelka vielä varmaan painaa.

Tänään on masua nippaillut eniten tässä kierrossa. Ja välillä vihlassut, se tuntuu välillä jopa emättimen puolella ja varsinkin vihloo tuolla oikeella munasarjan kohdilla. Sieltähän mä aina ovuloinkin. Nyt oon sit miettinyt et josko siellä kasvaa joku kysta. joo... ei varmaan kasva ei.

Mies on ihana ja tutkaili tänään sitä eilen illalla tehtyä clearblueta.. oli illalla muka näkevinään siinä viivanpaikan, joka nyt sit on tummunut kaikkien roskishaamujen äidiks. Juu... ei niitä pidä tutkia tekoajan umpeuduttua.. mut kyllä siinä saattaa erottaa viivanpaikan.

Mutta sekään ei kerro mitään. Sitä yhtä kaapissa olevaa testiä EN en en en en en en en en en en ja EN aio tehdä vielä piiiiittttkkkkääääännnnn aikaan (lue ainakaan 8 tuntiin). No ei vaan.. aikasintaan sunnuntaina ajattelin sen tehdä. Ehkä en sillonkaan, koska jos se näyttäis negaa ni se päivä menis parkuessa. Jos nyt ottaiskin sen taktiikan että oottelis rauhassa sitä maanantaita ja kattois miten tää olotila ja fiilis tästä muuttuu. Malttaiskohan sitä?

joo, mut en mä itse jaksa uskoa ku näitä "oireita" on ollut ihan joka kierrossa aiemminkin. Kuitenkin vaan taas oma mielikuvitus käy liian vilkkaalla. No ei kyllä niiden vihlaisujen suhteen, koska lenkillä piti pysähtyä ku vilhas niin kovin. Mut saattaahan ne olla suolistonkin puolella.

Mut kyl mä silti sanon, että vaikka en uskokkaan ni kyllä mä petyn ja tipun tosi korkeelta ja tosi kovaa jos ne alkaa.. mut pitäis jaksaa ootella vielä aikasen kauan... nythän on vasta dpo10-11 ja oletettu ovisplussa olis tullut lauantaina joka oli kp17, joten menkat sen mukaan alkais vasta kp 33 koska mulla aina sen ovisplussan jälkeen menee 16pvää menkkojen alkuun.

Mut katsotaan... ehkä mielen sopukoissa salaa toivon, mutta kuitenkaan en usko.

Torstai 24.1.2008

Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp9/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp12/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp19/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp29/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp29/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp36/36.....................yk?.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76

Huomenta!
Tänään on sitte tuomiopäivä... Alkaako vai eikö ala. Tänään tein apteekin oman testin ja haalee plussa siihen tuli kyllä. Mutta olisko sen pitäny olla jo tummempi... Lisäks siihe tuli ihme ilmakupla niiden näyttöjen väliin. Juu uskon minä että olen ainaki käyny raskaana, mutta mutta... Anteeksi että puran tätä teille, ittellä on niin hermostunu ja pelokas olo...

Napsun oireet kyllä kuulostaa tosi hyvälle. En minä vain jaksais odottaa sunnuntaille, kuten jo näistä testauksistaki näkee :D . Mutta parempihan se tietty on niin tuleepi sitte varmemmin näkyviin jos on tulossa...

Jokos katjuska ovistelee? Entäpä missä Miinaliina pyörii??

nanna siirrä vaan kuule ittes jo plussanneitten joukkoon. =)
napsu voi että mä pidän peukkuja pystyssä sulle!!! Niinku tietty teille muillekkin.

Voitas tonne odotuspuolelle jo laittaa pino meille. Vai kuinka Annie, Miss Eagle ja nanna?

joo... samaan pinoon sit kaikki kynnelle kykenevät!!! Eihän se haittaa vaiks kaikki onkin sit vähän eri viikoilla jne.

Joo, tänään ei ole masua nippaillut oikeestaan ollenkaan. Rinnat on kyllä hurjan kipeet, mut nännit ei yhtään. Ja mullahan on tissikipu ihan pms-oireena, joten.... Mut joskus tuntuu että noita tisuja ihan "särkee".. tai että niiden olemassaolon tosiaan tuntee vaiks ei niitä paineliskaan. Painellessahan ne tuntuukin tosi kipeiltä.

Lämpöä on kuitenkin vielä 37.1.
Mut jotenkin mieliala menee ihan laidasta laitaan sen suhteen että voisko sitä olla vai eikö sitä vois olla.

mitenkäs Nannan fiilikset tänään?

Mä lähden tekeen suursiivoo.. blaah... mut onhan sit ihanaa ku on koti puhdas =)
Tuun aina välil kyl kurkkimaan...

tervehdys!!

Just ukolleni taivastelin, että voi hurja miten väsyny oon koko ajan, pinna ihan kauheen kireellä ku koko ajan tekis vaan mieli mennä peiton alle, mutta silti on niin paljon tekemistä mitä täytyy vaan jaksaa tehä.. koko viikko ollu tämmöstä...

ja sit on ollu joku 3 päivää nenä ihan tukossa, ei tuu räkää eikä mitään, mutta ihan tukkonen olo koko ajan.... toivottavasti en tuu kipeeks..... oon nyt muutaman päivänä mittaillu lämpöö ja ne on ollu 36.6- 36.8... mitenkäs se nyt olikaan, kierron loppuvaiheessa nousee/laskee?? oon ihan sekasin taas näissä jutuissa........ joku aika sitten olin vielä perillä kaikesta, mutta nyt tuntuu ettei muista mitään perusjuttujaka...

voi että toivon että tämä olis se kierto......tarttis nyt niin kovasti jotain positiivista tapahtumaa, omalle kohalleki...

olis muuten tosi ihana, että ois sit tuolla odottavien puolella meille yhteinen sivu, ku kuitenki ollaan täällä jotenki jo tutustuttu ni ois mukava jakaa kokemuksia, ja sittenhän sitä voi jatkaa vielä vauvojen synnyttyä, vois pähkäillä yhessä kaikkia asioita, häpeilemättä ja tietäen että aina saa tukea... ois semmonen ihka oma turvaverkko =) eiköstä vaan? mutta te jo plussanneet, ilmottakaahan sitten se uuden sivun nimi, ni me loputki täältä ihan kohtapuoliin hyökitään sinne!!!

täällä on aivan järkyttävä ilma, lunta tulee ihan hurjana ja tuulee niin kovin, että näyttää puutkin kohta katkeilevan ku tulitikut konsonaan....

Kryss, kyl ne lämmöt yleensä nousee oviksen jälkeen.. mut oon kuullut juttuja että on ollut ihan "normaalit" lämmöt ja silti raskaana. Joten ihan siihen en kyl ite omalla kohdalla uskalla luottaa.

Ku Nanna siirtyy tonne odottajien puolelle ni ei meitä enää montaa tässä pinossa oo.. ou gaad.. noh, pitää pitää kiirettä sit vaan.
Jotenkaan en jaksa uskoa että mulla olis SE kierto. Ei ole masua nippaillut tänään yhtään ja muutenkin nää on kaik taas voineet olla niin omien korvien välissä ku vaan mahdollista. Niin on ainakin aina ennen ollu.. miks nyt olis toisin?

Joo, enkeli ja piru (optimismi ja pessimismi) istuu olkapäällä ja kuiskuttelee korvaan. Enkeli antaa vähän toiveita siitä että oliskin voinut onnistua ja piru sitten kuiskii ettei tosiaankaan.. kai se koittaa valmistaa pettymykseen vaan.

Mut kyl on leidit ihanaa kun on koti siivottu.. mies imuroi ja pesi lattiat (ja nyt se tuolla ripustaa pyykkiä), ja mä pyyhin pölyt ja siivosin veskit ja keittiön putipuhtaaks. kyl nyt kelpaa =) Huomenna saan ollakkin yön yksin kotosalla ku mussu lähtee laivalle työporukan kanssa. En muuten pääse koneelle ku ehkä aamusta ja sit seuraavan kerran vasta joskus 22 aikaan.. tulee vierotusoireita =) .

Öitä kaikille :hug:

Perjantai 25.1.2008

Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp10/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp13/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp20/28....................yk13........1.Toiveissa
nanna81.............kp30/28-33...............yk14......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp30/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp37/36.....................yk?.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76

Huomenta. Vuoto ei ole alkanu, voiskohan tää olla oikeesti totta =) ... Siirrän itteni maanantaina tuonne plussanneisiin jos sinne asti päästään.
Oireita on tällä hetkellä hetkittäinen huonovointisuus ja jatkuvat menkkajuilinnat. Niiden takia oon ollu varpaillani nyt, mutta ilmeisesti se on normaalia.
Perustetaan vain tuonne odotuspuolelle pino. Tuo turvaverkko kuulostaa tosi hyvältä =) !

huomenta,

Johan on Nanna ollut ajoissa hereillä =)

Mulla tuli aamulla vähän tuhrua ja massua kolottelee. Taitaa käydä niinkun aina ennenkin, että tää kierto valuu taas viemäristä alas :'( .
Aamulla kuitenkin mittasin vielä lämmöt, ne oli aamullakin 36,7 (normaalisti iltasin ennen ovista on 36,4). Eilen puputeltiin pitkästä aikaa miehen kanssa, et en tiiä voiko se jotenkin johtua siitä..

Eikä mulla yleensä o ihan tällästä saharaa ennen menkkoja. Mut ei se auta kun ootella vaan yltyykö tää tästä.
Melkein kyllä itku pääsi aamulla kun huomasin vaaleanpunaista. Ei oikeesti jaksa yk17:sta, ku alkaa pää hajoon tähän venaamiseen ja kyttäämiseen.

Anteeks omanapainen vuodatus!!!!!!!!

Nannalla kyllä kuulostaa tosi hyvältä! Kyllä se totta on, usko vaan... Mut ihanaa että vielä viikonlopun tässä meidän kanssa hengailet =)

Nukahdin eilen jo kymmenen aikaan sohvalle ja tänään heräsin ens kerran puoli 5 ja toisen kerran 5 jolloin nousin ylös :eek: . Ja mulla on kaiken lisäksi vapaapäivä tänään! Nyt on sitte jo käyty lenkillä yms.

Voi toivottavasti napsun tuhru johtuu vain puputtelusta... Lämmöt on ainaki vielä hyvät!

Minun oli pakko paljastaa äidille tämä kun tulivat eilen tänne viikonlopun viettoon. Ei oikeen menny tipaton tammikuu täydestä kun muut naukkaili viiniä ruuan kanssa :D . Tietää kyllä noista edellisistäki joten osaa onneksi olla hiljaa...

Ui, oliskin ihanaa käydä aamulla lenkillä.. Mä en vaan saa itestäni koskaan irti. Jospa huomenna.. sit aattelin leipoo pullaa ja kinkkupiirakkaa ennenko lähden hakeen miestä sieltä satamasta.

Joo, pitää toivoa että tää tästä tyrehtyy.. mulla yleensä laskee lämpö ed iltana ku menkat alkaa. Mut välil on ollut niinkin että tuhrua tulee päivän tai pari enneko ne ihan kunnolla alkaa. Mut tosi ihmeellisen aikasin kyllä on jos tänään tai huomenna. Kp15 (torstaina) olin siellä Felicitaksessa ultrassa ja siellä ei oli vasta 15mm kokonen rakkula.. ja ovislimat jatku vielä la ja su.. eikös ne lopu yleensä heti ku ovis on ollut..? Se olis ollut sen mukaan su iltana / maanantaina eli kp18-19 ja siitä tähän ei kyllä oo kun 12-13 pvää.. no joo, ei se nyt NIIN aikasin sit ookkaan ku ensin aattelin. Mut yleensä mulla ei kierto o ihan näin lyhyt..

no turha se on selitellä ja pohtia, ei se auta kun odottaa..

Viime yönä näin ekaa kertaa oikein konkreettisesti vauva-unta.. Näin unta että synnytin pienen pojan jonka nimeksi tuli Anton. Ehkä osuutensa oli illan kahdella telkkariohjelmalla jossa oli vauvoja.

Mitäs Nanna sun äippä sano? Oli varmaan onnellinen =).

Olihan se =) . Ja heti pitäis isällekki kuulemma juoruta, sain vielä pidettyä sen suun kiinni, mutta varmaan kohta se laukoo jotain :D .
Kyllä se minun tietääkseni meni niin että limat loppuu ovikseen.
Kaunis nimi =) ...

Ihania nimiä olet Napsu pohtinu. Tän pitkän kuumeilun aikana olen kyl itekkin kerinny nimiä miettimään mutta ne on kyl muuttunu jo moneen kertaan ja varmaan muuttuukin vielä!
Ihanaa Nanna että sulla edelleen kaikki hyvin. voin hyvin samaistua tuohon sun rooliin ku kerroit äitille. Meijän äiti rupeais varmaan hössöttämään ihan samantien :LOL:

Mulla eilen edelleen haalee viiva tuli ovis testiin. Täsmäiskut on kyl alotettu jo. Viikonloppuna on varmaan sit ovis oikeesti!

Mutta täytyy jatkaa töitä :/

Hurjan paljon onnea Nanna!! :flower: :heart: :flower:

Kylläpä teillä kaikilla on tosi lupaavia oireita! Toivotaan että pääsisitte nyt vihdoin loputkin jännäilijät siirtymään tuonne odottajiin! Pidän kovasti peukkuja!! d :saint: b

Rinkinki olen miettinyt ihan samaa että voitais perustaa tuonne odottajiin meidän porukalle ihan oma pino! Jotenkin kun itse en ainakaan tahdo päästä mukaan millään noihin uusiin pinoihin kun niissä on niin kamalasti porukkaa.. :/ Meillä kun on ollut täällä niin hemmetin hyvä porukka, että olisi tosi kiva jatkaa samaa rataa! =)

Jännittää ihan pirusti kun mulla on eka neuvola tunnin päästä! :eek: Se piti olla jo viikko sitten, mutta terkkari oli sairaana.. Nyt rupeaa olemaan jo vähän kiire, mutta palaan illalla asiaan.. :wave:

moips!!

ihanaa kun pääs pitkästä aikaa ajoissa pois töistä.. ukko on kylläki iltavuorossa, ni täällä sitä sit koiran kanssa köhnötetään...

näin viime yönä niin ihana unta, olin raskaana ja synnytin siinä unessa, oli melkosta huutoo ja temmellystä, mutta sitten kätilö tuli ja anto sen pienen punertavan nyytin mun syliin!!uih, se oli niin ihanaa, hassua vaan, että synnytin sen täällä kotona, ja se kätilö kävi meidän työhuoneessa tarkistamassa vauvan painon yms.. mut se oli ihan oudointa, et ku katoin sen vauvan kasvoja ni ne oli ihan samanlaiset ku mun 1,5v hoitolapsen kasvot... ja tämän vauvan minun vauvan nimi oli Atte! en oo ikinä ees ajatellu koko atte nimee et en sitten tiiä mistä se tulla tupsahti... voi kun ois enne unta tuo vauvan saaminen...

ulkona ois nyt ihan kamalan nätti ilma, mutta en sitten millään jaksa lähtee pihalle, on niin väsyny olo.....tekis vaan mieli mennä päikkäreille.... mutta pitää yrittää pysyä hereillä. ens vko:lla tulee tili, ni sit pitää pyyhältää sinne kauppaan ja ostaa kaappi täyteen niitä vitamiineja yms. turvata, että ainaki siltä osin kaikki ois kunnossa...ei voi sanoo etten ainaki yrittäs!!

sit näin unta myös siitä, että mun ukollani on keikka ens kuun alussa, ja mun sisko ja veli on myös tulossa sitä kattomaan, ni pähkäilin siinä unessa hirveesti, että mitä keksin syyks sille etten juo, ku en kuitenkaa uskalla ihan alkuvaiheissa raskautta paljastaa.... tuo ainaki vois olla enneuni, parempi ainaki ois!!!grrr....

Yhteistyössä