Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Rinkinki, miten meni eka neuvolakäynti?
Kryss, toivotaan että noi oli enneunia molemmille =)

Mä kävin tänään apteekissa ostaan yhden testin.. nyt olis sitten clearblue ja apteekin oma odottelemassa testausta.. Mutta pahasti näyttää ettei tartte testata. Lämmöt on jo laskeneet, joten huomenna alkaa sit kunnon vuoto.

Jos näin on ni tää huutaa kyllä ja lujaa. Ku ei jumankauta kyllä jaksais enää seitsemättätoistakertaa tätä samaa saakelin odotusta ja toivomista. Mut nyt on sentään sit se inssi.. Oon hiljaa mielessäni miettinyt, et jos se yks inssi ei auta, ni josko sit sen jälkeen tehtäis se ivf... Mut pitää vielä miehen kanssa jutella. Nyt se pitää hauskaa laivalla ja mä kökin kotosalla. Aika ihanaa toisaalta olla yksin kotona. Tai no hauva se on mullakin seurana =)

öitä!
 
Voi hitsi sentään Napsu...toivotaan nyt viimiseen asti vielä että ne ei alkaiskaan huomenna tai ei ollenkaan.
Tää elämä on niin väärin aina välillä mutta tsemppiä!!!!

Toivotaan tosiaan että Kryssin unet olis enneunia =)

Rinkinki ja Miss Eagle teilläkös oli tänää neuvolat? Mitäs siellä sanottiin?

Mä lähen miestä pehmittämään sänkyyn joten öitä kaikille!!!
 
Lauantai 26.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

Tuizu ...............kp11/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp14/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp21/28....................yk13........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp31/29-32.............yk16......1.toiveissa
Miinaliina.............kp38/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81


 
Täällä taas näin ajoissa! Heräsin tänään 4.50. Illalla simahdin taas kuin saunalyhty ennen kymmentä. Melkosta hommaa. Kait se häätyy siirtyä tuohon alemmas listaan oli se eilen tehty testi kuitenki selvä plussa. Siirryn sitte takas jos homma alkaa näyttään huonolta... Toivottavasti ei haittaa jos pyörin kuitenki täällä vielä jonku aikaa. Ei oikein osaa siirtyä tuonne toiselle puolelle, ja teitä kyllä tulis ikävä heti.

Toivottavasti napsulla sielä tulee vielä testaustarve eteen =) ...
 
huomenta, joskaan ei Napsulla niin kovin hyvää sellaista.

Vatsaa särkee niin maan perkeleesti ja yk17 on ilmeisen vahvasti käynnissä. Eli juoksemalla tuleepi vaaleenpunasta joka särystä päätellen on ihan kohta selkeetä punaista. Joten päivitänpä listaa vielä uudelleen...

Ja Nanna kyllä sä sinne listan alapuolelle jo kuulut =)!!! Hieno homma!!!!

Lauantai 26.1.2008


Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa

napsuneiti..........kp1/29-32.............yk17......1.toiveissa
Tuizu ...............kp11/24?......................yk2........... 1. Toiveissa
Katjuska-81......kp14/26-29..............yk14.......1.toiveissa
Kryss..................kp21/28....................yk13........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp38/36.....................yk?.......2.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81

 
Juu Nanna kuuluu ehdottomasti alapuolelle mutta ihan niin kauan kun haluat, niin saat täällä meidän ilona olla =)

Napsulle iso iso :hug: ...tällästä tää on, voin kuvitella sen v-tutuksen määrän tällä hetkellä!!! Jospa se inssi vaikka auttais sit asiaa ja sittenhän se plussa tuntuis tosi mahtavalta!!!

 
Kiitti Katjuska..

Mä en oikein tiiä mitä siitä inssistä aatella kun sen onnistumisprosentti on vaan jotain 10-15% eli ei eroa juurikaan luomusta.. ja kun meillä on ollut kuitenkin täsmäiskut käytössä jo. Ovistikut ja mulla niin selkeet oireet että sen kyl tietää koska se on =).

Mut pitää nyt valaa iiteensä uskoa sen inssin suhteen, ettei sitä turhaan itseään piikittele. Maanantaina pitää sit mennä apteekkiin ja ostaa ne lääkkeet. Ne on kai aika kalliita... 100-200eur kuulemma. Just joo..

No mut ei auta.
Nyt on pullataikina nousemassa ja lähden koiran kanssa lenkille.. josko mieli vähän paranis.

Kivaa päivää!!!!
 
Voi itku ku tulee itekkin jo huonolle fiilikselle kun mä sulle sitä plussaa olisin niin kovasti toivonu :heart:
Tottakai kaikille muille kans, mutta sulla jo se 17 yk:ta takana joten sen takii.
Elämä on vaan niin väärin mutta koita jaksaa ja tule purkamaan tänne...me kuunnellaan ja koitetaan tsempata, eiks niin mimmit?!!! =)

Ihana ilma tosiaan ulkona, vois kohta mennä itekkin!!!!

 
napsulle älyttömän iso :hug: Toivotaan nyt, että hoidot auttaa raskautumaan. :heart:
nannalle piti jo aikasemmin sanoa (vai sanoinkohan jo?!), että mulla oli esikon odotuksen alkuviikkoina kovat "menkka"kivut ja tulipa jopa pienen pientä vuotoakin. Koko ajan ravasin vessassa, kun tuntu että menkat alko, mut olikin niin paljo valkkaria mikä sit valu... :x Että normaaleja kohdun kasvukipuja noi sun kivut on. =)

Oli mullakin neuvola keskiviikkona, tosin jo kolmas. Kuunneltiin sydänääniä. Kaikki oli hyvin, ainoastaan hemppa laskenu 111, joten rautaa pitää alottaa syömään.
Masu on alkanu näkymään kyllä aikasemmin, ku esikon aikaan. Ite huomannu sen kasvun jo ennen rv10:ä. Mut nyt se on kyllä jo semmonen, että muutkin saattaa jo huomata.

Mikäs laitetaan otsikoks odotuspuolen pinolle? Ehdotuksia.. Helmikuusta-07 plussaa odottaneet?! Muks* siis tietty 07 eikä 06...

rinkinki ja vaavi 17+4
 
kiitti lohdutuksista.. kyllä tää ottaa voimille, ei voi muuta sanoa. Ku tietäis edes että mikä se on minkä takia ei nappaa.. Jos tietäis että se on joku yksinkertainen juttu, joka loppupeleissä ei ole NIIN isoa asia, vaan voidaan hoitaa. Mut kun pelottaa ette me kuuluta just siihen ryhmään jotka on selittämättömästi lapsettomia, eikä vaan sitä lasta sit saa.. Mut turha se kai on noin isoja piruja vielä seinälle maalailla.

Mietin just aamulla että ihana ku ei itketä yhtään. Mut pitihän se pienet itkut tirauttaa ku mies sieltä laivalta soitteli. Mut ei se auta kun edelleenkin, jälleen kerran, nostaa häntä hakaneulalla pystyyn ja tsempata uuteen kiertoon...

Oon tässä taas harkinnu kaikenlaista.. tekis mieli ottaa joku toinen kotieläin ton Australianterrierin kaveriks.. mut mikä? Kisun tahtoisin mutta tossa 200m päässä anoppilassa on vanha kolli-kisu, ettei se sit ota nokkiinsa jos tähän tulee kans kisu?

Ja mietin että nythän ainakin voin jatkaa tätä laihista.. 1,5kg on tippunut, josko sais tässä kierrossa vielä ainakin samanverran pois.
Ja mieltä piristää ajatus keväästäkin kyllä.. onhan tässä siis monta hyvää syytä yrittää vääntää suupielet ylöspäin.

ja nyt Katjuska ottaa sit tästä kierrosta plussan, samoin kun Kryss ja Tuizu, sit teidän on pakko ottaa mutkin siihen plussajunaan, koska eihän ketään saa yksin asemalle jättää!!!
 
Tulin lukemaan teijän kuulumisia ja heti ekana Napsulle suuren suuri lohtu :hug: . Sitkeessä tuntuu olevan tuo sun plussa, mutta uskon vakaasti että se vaan jostain syystä antaa odotuttaa itseään. Varmasti vielä teilläkin tärppää olkoot sitte hoidoilla tai ilman...
Jännäilen täällä teijän kaikkien puolesta, josko päästäisi kohtapuoleen yhdessä tuonne oottajien sakkiin. =)

Tuo kuullostaa hyvältä tuo idea yhteisestä pinosta tuonne odottajien puolelle. Ite en ole vieläkään kirjautunut sinne odotuspuolelle, kun tuntuu ettei sitä oikein sinne osaa kotiutua. Tällä porukalla olisikin mukava jännätä tätä odotustakin, yhtälailla kuin tuota plussaamistakin. Rinkinkin nimmariehdotus on hyvä, silloinhan täää kaikki piinailu alkoi. Toki muitakin nimiehotuksia otetaan vastaan,itselle ei tule nyyt mitään mieleen. Ilmotelkeehan kun te Nanna, Rinkinki ja Miss Eagle sinne menette, niin hyppään mukaan. Sitten vaan Katjuska, Kryss ja Napsuneiti perästä, niin ollaan taas koko porukka koolla! :heart: :saint:
 
ihana kun on vapaapäivä, ukkoki on iltavuorossa ni oon taas täällä yksikseni, innosuin pyörähtämään kaupungissa ja ostin ittelleni viini pullon maisteltavaks saunan jälkeen, toivottavasti kohta ois aika ettei viiniäkää vois juoda..

kävin myös apteekissa, ja ne suositteli mulle tämmösiä: Foli-B strong (foolihappo-B6-B12-vitamiinivalmiste) ja sitten ku mulla tuo maitotuotteiden nauttiminen on aika vähäistä, ni suositteli tätä:Calci strong +magnesium, +D3-vitamiini. ositin sitten nämä, josko auttas johonki suuntaan tätä yrittämistä!

tänään taas aamulla oli aika mukavat pupuilut, kuunneltiin yhtä molempien lempi kappaletta, kunnon rockia, ja siitä se sitten lähti, välillä keskeyty ku molemmat huomattiin liikkeiden menevän ihan musiikin tahtiin :D mutta oli mukavaa... mut sit ukon pitiki taas heti häippästä töihin...... se on tulossa yöllä vasta joku vaille kolme, yrtiän valvoo siihen asti, mutta veikkaan että ei onnistu. eilenki mietin että valvon sinne tai viimestään herään sen kaa yöllä rupattelemaan, mutta käviki niin että nukahin kymmeneltä ja eka kerran ravotin silmiäni aamulla 8 aikaan, huomasin kullan tulleen ja nukahin suorilta uudestaan, lopulta heräsin vasta puol 11 aikaan ku ukolla soi kello! tässä siis todiste että koko ajan tosi väsy ja unta kyllä riittä!!!
 
nonih, hyvä!!! kohta me kaikki ollaan tuolla, eikä kenenkään tarvii enää jäädä tänne vatvomaan miks mitään ei tapahdu. Nyt tytöt tsemppiä, tämä on SE kierto!!!!!!! viimestään kuukauden päästä kaikki ollaan tuolla uudella palstalla kertoilemassa kuin paha olo se on aamulla ja kui kaikki ohikulkevat rattaat pistää itkemään!!!!!! minä ainakin yrtän, kovasti...

just sain kuulla kaverilta että sen siskolla on myös pco, ja olivat yrittäneet lasta 2 vuotta, sitten oli saanut lääkkeet ja heti eka kierrolla oli tärpänny!!! toivottavasti meidän ei tarvii oottaa nuin kauaa, minä ainaki aion vaatia lääkkeet ens kuussa kun on se lääkäri aika... mutta toivon kovasti, että sitä ennen ois jo tapahtunu jotain ratkasevaa, mutta jos ei, ni sit kyl vaadin kaikki apukeinot käyttöön!!!!

vielä muuten niistä simppatesteistä, mitä kautta niihin pääsee? viimeks ku olin tk:ssa ni siellä omalääkäri sano, et siellä niitä ei ainakaa tehä, ei kyllä neuvonu eteenpäinkään.......
 
Kryss, meillä simppatestiin tuli lähete sairaalalääkäriltä.. kun menin sen vuoden yrittämisen jälkeen siis ekalle lekurikäynnille kunnalliseen, aluesairaalaan siis. Mut mun mielestä sen voi kyllä teettää ilman lähetettäkin.. Uskoisin ainakin niin että esim tuolla Felicitaksessa voi teettää vaik sulla ei sitä lähetettä oliskaan. Ja ei tuolla meidän sairaalassa olis niitä ees tehty, vaan se näyte piti viedä sinne Felicitaksen labraan. Mut en tiiä tekeekö jotkut muut aluesairaalat, toi on Lohjan sairaala jossa mä oon käyny ne ekat tutkimukset.

Mä sain kans oman mussun laivalta kotiin tänään. Sen veli perheineen oli meil just kylässä ja nyt saadaan sit olla kaksin. IHmeen vähän mulla nyt kuitenkaan ottaa tää kp1 päästä. On selvä suunnitelma tälle tulevalle kierrolle..

Mä päätin että tehdään siitä inssireissusta kiva. Varaan meille helsingistä hotellin joko edeltäväks yöks tai seuraavaks yöks, riippuen siitä mihin aikaan se inssi-aika sit onkaan. Käydään ulkona syömässä ja koitetaan harrastella sit luomunakin =) Josko tuplayritys sais jotain aikaseks.. paitsi että sit sen hotellin pitäis olla sen inssin jälkeen.. en usko että olis kovin hyvä idea puputella just ennen sitä inssiä. Et sais sinne mahd. paljon simppoja =).

Nyt leffaa kattoon murun kainaloon..
 
Morjens!

Mä en ymmärrä omaa oloani yhtään. Ovistikkuihin en saa kunnollisii viivoja ollenkaan, pelkkiä haaleita viivanalkuja. Mä oon aina saanu kunnon viivat ku oon testaillu. Limoja / valkkareita ei juurikaan tule. Voiks se olla että mä en nyt sitten ovuloi tässä kierrossa ollenkaan?
Ottaa päähän...just ku ollaan harrastettu oikeen tosissaan!!!

Kryss: Mä oon saanu miehelle sen simppatesti lähetteen gyneltä ku kävin. tosin ei ole vielä menny sinne mut jos tää kierto ei tärppää niin sitten se menee tekee sen testin.

Hyvältä kuulostaa Napsun suunnitelma tuon inssi päivän suhteen. Ihana ku se ei oo sitten sitä peruskäynti siellä ja takas arkeen.

 
Katjuska, voihan se olla että ovis onkin sulla tässä kierrossa vähän myöhemmin? Tai sit se piikki on ollut niin nopee, ettet o saanut sitä metsästettyä tikuilla.. mut jos limat puuttuu, ni ehkä se sit vaan on niin että tulee vähän myöhässä??? Toivotaan ainakin.

Me käytiin tänään kävelyllä, nyt laitellaan ruokaa ja sit kävästään vielä kyläilemässä. Normi sunnuntai siis.. ja mielikin on ihan hyvä. Varmaan parantaa ajatusmaailmaa se että nyt tässä kierrossa on ekaa kertaa ihan "tositoimet" käynnissä ja päätettiin että jos ei tästä ekasta inssistä tärppää, ni ei viititä maksaa toisesta, vaan sit tehdään se IVF. Ja kevätkin on tulossa, takaraivossa piilee siis ajatus että jospa sitä ennen kesää saisi sen kaksi viivaa testiin =).
 
No toivottavasti olisit oikeessa Napsu mun oviksen suhteen. Mulla vaan kierto tosi tasanen ollu ja yleensä ku olen tikutellu ovista ni aina bongannu oviksen siinä 14-15 päivän kohalla. No täytyy katella!

Kivat suunnitelmat sulla tälle päivälle Napsu.
Mitä toi IVF tarkottaa?
mä oon niin pihalla noista vielä täs vaiheessa!!!! =)

Mä sain just leivottua kinkku-juusto sarvia...nam!!!

 
Huomenta! Napsun suunnitelmat kuulostaa kivalle! Toivottavasti edes auttaa sitte tuloksia =) .
Katjuska sehän voi viivästyä sinun ovis! Toivottavasti ehdit löytämään ja jos ei tule vahvempia viivoja niin eihän sekään tarkota sitä ettei olis tapahtunu! Hyviä harrasteluja :D !
Minä käytin nyt tässä kierrossa niitä clearbluen digitaalisia ovistestejä. Olihan ne hintavat, mutta ei jääny minkäänlaista epäilystä millon ovis oli! Suosittelen.
 
Huomenta!
Toivottavasti olette oikeessa mun oviksen suhteen. Mä vaan ihmettelen kun ei niitä limojakaan ole tullut ja kuivaa kautta on ollut mut ovis kivut on kuitenkin ollu. No katotaan nyt miten tää kierto menee, mut toiveet ei oo hirveen korkeella just sen takii etten oo saanu ovista bongattua.
Gyne sano kyl silloin että ei pitäis kauheesti luottaa niihin tikkujen viivoihin.
Täytyis kokeilla ehkä tuota clearbluen digitaalista testii!!!

Mutta hyvää viikonalkua kaikille...
 
Huh nyt on varattu sitte neuvolaan aika sekä yksityiselle alkuraskauden ultraan. Ja tietty heti huoli päällä että oliko nyt viisasta vielä mennä tilaamaan...
Hullua tämä on.
Sain ultra ajan jo 6.2, eli ens viikolle. Tiedän joo että todella ajoissa, mutta en minä niinkään varmasti säikähdä jos ei sydänääniä vielä kuulu, enemmän haluan päästä varmuuteen, että se pieni on oikeessa paikassa eikä missään munatorvessa.
 

Yhteistyössä